Benvegnüü in sü la Wikipedia Modifega

Benvegnüü in sü la Wikipedia, l'enciclupedia libra che tücc i pòden jüdà a scriv. --Dragonòt 13:02, 28 Giü 2010 (UTC)

Ho visto la funzione "Visual Editor" (l'ho provata sulla wiki inglese), e devo dire che non mi ha esaltato. Quello che mi piacerebbe sapere (e non ho capito) è se ci sarà la possibiltà di continuare a modificare alla "vecchia maniera": sulla wiki inglese al momento si possono usare entrambi i modi. --Eldomm (ciciarade) 13:07, 23 Lüi 2013 (CEST)

Dov'è scritto? Modifega

"Idoneità: Può candidarsi qualsiasi utente attivo di uno dei progetti Wikimedia in lingua italiana o di OpenStreetMap"

In teoria sono ammessi anche altri contributori a "Progetti di diffusione del sapere libero", ma resta comunque, imho, discriminatorio che si parli direttamente e solo di "lingua italiana" e non di "lingue parlate in Italia". --Sciking (ciciarade) 16:43, 8 Avr 2016 (CEST)

[@ Sciking] M'era sfuggito, avevo guardato solo su "criteri di selezione".--GatoSelvadego (ciciarade) 17:08, 8 Avr 2016 (CEST)
Giriamo alla cooperazione dei progetti regionali per un parere? --Sciking (ciciarade) 17:41, 8 Avr 2016 (CEST)
[@ Sciking] Potrebbe essere una buona idea, quel messaggio dovrebbero averlo ricevuto quasi tutti sul rispettivo "bar".--GatoSelvadego (ciciarade) 17:57, 8 Avr 2016 (CEST)

L'admin è [@ Eldomm], conunque è abbastanza seguita, ha 1500 like e si sviluppano anche dibattiti interessanti. Penso che per le lingue regionali ci voglia qualcosa di aggressivo e capace di attirare i giovani più che altro :) --Sciking (ciciarade) 18:32, 8 Avr 2016 (CEST)

Venexiani ... Modifega

... gran siori, padoani gran dotori, visentini magnagati, veronesi tuti mati, trevisani baco e pipe, rovigòti pan e tripe! A suu minga se l'è giüsta inscì, però mi 'l Venet el me pias de vera! Podet parlà Venet inscambi de Talian? Tanc car salüd, --Mondschein (ciciarade) 13:04, 10 Avr 2016 (CEST)

Re:Wikt Modifega

Eh, vedaremm, grazzie per el jut! :) Per el bot, in del Grott gh'hemm giamò el consens per dagh el flag, ma vist che l'era in proeuva hoo preferii scondel mia. Se 'l [@ Ninonino] el voeur flaggal... ;) --Sciking (ciciarade) 14:04, 10 Avr 2016 (CEST)

Ok, mi son daccordi --_Sciking (ciciarade) 12:39, 2 Mag 2016 (CEST)
Quai hinn i differenz? --Sciking (ciciarade) 14:16, 2 Mag 2016 (CEST)

Re: Reclam Modifega

Ciao, e scusami se ti rispondo così in differita. Dunque: devo dire che in realtà le persone che cliccano sui link che condivido dalla pagina sono molto, molto poche. Questo nonostante le percentuali mostrino che la maggior parte delle persone che segue la pagina è compresa tra i 25 e i 54 anni, dunque una fascia di età piuttosto attiva, anche dal punto di vista "social". Sono portato a pensare che il risultato più tangibile della promozione di wikipedia su FB sia stato l'arrivo di Sciking, ma non ci posso mettere la mano sul fuoco.
Ciao, e buona serata. --Eldomm (ciciarade) 19:00, 10 Avr 2016 (CEST)

Eh Gato, le lingue regionali hanno molti più problemi di quelle maggioritarie. Per prima cosa, anche la itwiki, con 60 mln di madrelingua, ha un 8000 utenti attivi, compresi bot, sockpuppet e interwikiatori che fanno un edit al mese. Dunque noi, con meno madrelingua, non possiamo aspettarci 1000 utenti attivi. Poi dobbiamo contare che la stragrande maggioranza dei madrelingua attivi sono abbastanza anziani e poco avvezzi all'uso del computer. Come dicevamo io e Pietro in una discussione la fascia 40enni è tendenzialmente dialettofoba, e dunque...

I giovani sembrano riaprirsi al dialetto, e qui noi lombardi siam più fortunati, grazie ai giovani ticinesi che capiscono la lengua e, visto che non la parlano, c'è un certo impegno superpartes. Per l'Italia, beh, dovremmo cercare i giovani in luoghi dove sono già predisposti all'uso del dialetto. E questa la lascio ambigua in quanto potrebbe aver notevoli risvolti politici ;) --Sciking (ciciarade) 21:46, 10 Avr 2016 (CEST)

Ma probabilment in Lombardia se tucc i "fan del dialett" scrivarissen chì saremm on bel poo de gent. In Veneto gh'hinn minga di associazzion de tutela de la lengua e coltura veneta? --Sciking (ciciarade) 21:58, 10 Avr 2016 (CEST)
Quajvun ha mai provaa a fà di percors didattegh con la Wikipedia veneta? E magara anca di percors de tutela lenguistega ('me mostrà tucc i vantagg del bilenguism)? --Sciking (ciciarade) 22:12, 10 Avr 2016 (CEST)
(foeura crono) L'hoo domandaa proppri per savè se quavjun l'ha mai provaa... --Sciking (ciciarade) 14:41, 16 Avr 2016 (CEST)
A bon cunt el lavorà el gh'avaria de vess ligaa anca a la distruzzion di pregiuizzi sul "dialett". Al di d'incoeu el "dialett" l'è la lengua che la sara e la divid, quand in realtà hinn di pont per i lengov pussee important. Per i giovin mi pensi che l'è ona bona ideja mostrà che parlà in "dialett" l'è ona manera rapida, legala e nettada de "fuck the sistem" e, voeuri cità el Peder per i tosann, "sexy". --Sciking (ciciarade) 23:36, 10 Avr 2016 (CEST)
El peder el dis che'l dialét l'è "sexy"...? Alura sem apost... :-D. Olter tema: "Re di sci": se te parlet no pseudo ingles per una setemana, te du 10 euro (te me deet un indiriss e t'i spedissi)! Va bun? --Mondschein (ciciarade) 00:01, 11 Avr 2016 (CEST)
Pòdi minga garantì :P --Sciking (ciciarade) 14:41, 16 Avr 2016 (CEST)

'me che hoo scernii i vos? Modifega

Te gh'het reson, in di fatt pensi che in di olter collaborazzion dopereremm di vos different. In pratega gh'hoo avuu pocchissim temp per scernì i vos, che hoo cattaa foeura 'n poo a cas. Ona lista pussee bella l'è Wikipedia:Vos che tucc i Wikipedij i gh'avarian de avegh a tema Lombardia--Sciking (ciciarade) 18:42, 20 Avr 2016 (CEST)

[@ Sciking] te ghevi la lista xà pronta, parché no te ghe doparà cuela? PS: la dimanda però la jera so come che te ghe fato a far nasar sta colaborasion...--GatoSelvadego (ciciarade) 19:25, 20 Avr 2016 (CEST)
Ho scrivuu in del bar de la glwiki e han voruu falla... --Sciking (ciciarade) 19:46, 20 Avr 2016 (CEST)