Sandboxes di SurdusVII Modifega

ciao, come stai, caro wikicollega?? puoi correggere la mia sandbox in lingua lombarda?? :) --SurdusVII 09:57, 19 Mag 2019 (CEST)

[@ SurdusVII] ci lavoro in questi giorni! :) --Sciking (dìmm tuscòss) 15:18, 19 Mag 2019 (CEST)
ok grazie.. :) non c'è fretta.. --SurdusVII 15:28, 19 Mag 2019 (CEST)

Lega Sud Ticino Modifega

ciao, come stai?? ho aggiornato alcune parti ed ho anche inserito delle fonti.. non so come si scrive in milanese o lombardo le denominazioni: Note e Collegamenti esterni.. li correggi tu?? --SurdusVII 12:50, 24 Mag 2019 (CEST)

Wikimedia Italia Modifega

I casi della vita hanno fatto si che alla non giovanile età di 75 anni, io sia diventato membro del direttivo di Wikimedia Italia. Pur essendo nato e vissuto dalla nascita in Lombardia, io non conosco il lombardo, sono però il maggior contributore in Wikisource in lingua lombarda. Se hai qualche richiesta da fare a Wikimedia Italia, falla pure liberamente.-04:33, 28 Giü 2019 (CEST)

Ciao te ghe rìet a mèt a pòst ol template in del la pagina San Simù che chèl Bergem lé l'insta' pròpe mal? E in de la pagina Sant Imbù i và mia i riferimèncc a la popolari. ?l farès mé ma so mia bù. Saluti. Aldedogn (ciciarade)

El Mürèl Modifega

Se sem semper li a vultà quel che tröum in di olter Wikipedij (suradetüt la .it) alura sem pü na Wikipedia, ma na còpia. Pö la .it l'è de part, la parla dumà del passaa, un passaa propi remot a chel punt chi. Varda, intra 'ncö e duman a meti sgiò 'n bel articul e pö vedum, ok? Te renrassi de la man che te m'heet daa! Ciau, --Mondschein (ciciarade) 03:02, 12 Nuv 2019 (CET)

Marco Terragni Modifega

Salve sciking, volevo sapere se mi poteva dare una mano a tradurre la integralmente la pagina su Marco Terragni...poichè la mia conoscenza del milanese è molto limitata. Cordialmente MT Giovannicaciotta (ciciarade) 18:08, 4 Dic 2019 (CET)

Luigia Terragni Modifega

Buonasera, Per quanto riguarda la pagina su Luigia Terragni mi son dimenticaa di mettere l'avviso che era uno sbozz. GiovanniCaciotta Giovannicaciotta (ciciarade) 22:44, 23 Dic 2019 (CET)

Torna a la pagina de l'utenza de la "Sciking/Archivi/2019".