Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.
Grana Padano DOP
Grana Padano DOP
Origen
Pòst d'origenItalia Italia
RegionEmilia-Romagna
Lombardia
Piemonte
Trentino-Alto Adige
Veneto
Spantegamentmondial
Area de produzionLa zona de produzion e de raspadura del Grana Padano DOP l'è el teritori di pruvincc de Alessandria, Ast, Biela, Berghem, Verbania, Bologna a destra del Reno, Brèsa, Com, Cremuna, Lecch, Cüni, Ferara, Forlì-Cesena, Lod, Mantoa a sinistra del Po, Milan, Munscia e Brianza, Noara, Padova, Pavia, Piacenza, Ravenna, Rimini, Rovigo, Sondrio, Provincia di Torino, autonoma di Trento, Treviso, Vares, Venezia, Vercej, Veruna e Vicenza. Appena per la produzion del lat, la zona de origen la se estend anca a tut el teritori dei comun de: Anterivo, Lauregno, Proves, Senale-San Felice e Trodena in de la pruvincia autonoma de Bolzan.
Dettaj
Categoriaformai
ReconossimentD.O.P.
SettorFormai
Consorzi de protezziongranapadano.com
Alter informazionreg. 1996/1107/CE
 

El Grana Padan l'è on formagg grana casgiaa in Lombardia, Piemont, Trentin - Sud Tirol, Veneto e in Emilia. L'è a Denominazion de Origin Protegiuda, donca tucc i passagg de produzion i gh'han de vess faa in di zon autorizaa.

Storia Modifega

Per la leggenda, el Grana l'è nassuu a Chiaravalle, a sud de Milan, in del ann 1134. I primm grana congossuu hinn quei de Lod, e de la zona a Sud de la Lombardia.

In del 1951, a Stresa i casgiadô se unissen in consorzi, e vegnen recognosuu dal Italia in del 1955.


Vos Corelaa Modifega