Fail orginal(archivi in formad SVG, grandezza nominal 590 × 704 picsel, grandezza de l'archivi: 375 KByte)
Quell fail chì el ven de Wikimedia Commons e 'l po vesser doprad de alter proget.
La descrizzion sora la soa pagina de descrizzion del fail l'è mostrada chì de sota.
Italiano: Inquartato, alla fascia diminuita, scaccata di due file e di dodici tiri, di rosso e d'argento, attraversante sulla partizione: nel primo di verde; nel secondo di rosso, al ferro di alabarda al naturale, attraversante; nel terzo di rosso; nel quarto di verde, l'uno e l'altro ai due scettri d'oro, ordinati in fascia.
Questa rappresentazione di uno stemma è potenzialmente diversa da quella usata dall'armigero in questione (comune od organizzazione).
= ⇑
« Di nero, al leone d'oro »
Questo stemma è stato disegnato basandosi sulla blasonatura che – essendo una descrizione testuale – è libera da copyright. Qualsiasi illustrazione che si conforma con la blasonatura di uno stemma è considerata araldicamente corretta. Di conseguenza, possono esistere diverse interpretazioni artistiche di uno stemma. Il disegno ufficiale usato dall'armigero è di solito protetto da copyright, il che significa che non può essere usato su Commons. Rappresentazioni dello stemma, basate sulla blasonatura, possono essere coperte dal diritto d'autore dell'artista che le ha realizzate e non necessariamente sono un'opera derivata.
Quella imagin chi la mostra una bandera, un stema, un sigill o di alter simboi de Stat ofizziai. El doperà de 'sti simboi chi l'è regolamentad in vari Pajes. 'Sti restrizzion chi inn independent del status del copyright.
de spartì con di alter persone – de copià, mandà in gir e trasmeter el lavorà
de organizzà de noeuv – de adatà el lavorà
Sota 'sti condizzion chì:
atribuzzion –
Te gh'hee de fornì i sgiust credit, un conligament a la licenza e insegnà semai che ghe sien stad portad di cambiament. Te podet fall in una quaisevoeur manera rasgionevol, ma minga d'ona manera che la sugerissa che l'autor approva ti o la toa utilizazzion.
spartiss con di alter persone a l'istessa manera. – Se ti te mett insema messedand, te transformet, o te scrivet sgiò el material, te gh'hee de mandà in gir i tò contribuzzion sota la same or compatible licens come l'original.
Quell fail chì el gh'ha dent di informazzion adizionai, che l'è probabil che sien stad agiontad con la fotocamera o 'l scanner doprad per creà o digitalizzà el fail medesim. Se el fail a l'è stad mudifegad, un quaivun di detali el pudariss corespond pu ai modifeghe fade