Wikipedia:Proget Reclam/Stampa/Collaborazzion Lombard-Galego

Italiano Modifega

24 aprile 2016 (Internet). Durante questa settimana si è tenuta la collaborazione tra Wikipedia in lingua lombarda e Wikipedia in lingua galiziana, e ciò ha permesso agli utenti di Wikipedia in lombardo di scrivere nuove voci sulla storia, la cultura e la geografia della regione iberica, dando al contempo la possibilità agli utenti di Wikipedia in galiziano di arricchirsi con nuove voci sulla lingua, la cultura e la storia della Lombardia.

Partendo da una lista di 20 voci gli utenti hanno approfondito anche altri argomenti, arricchendo le proprie conoscenze e la nostra enciclopedia con voci presenti in poche altre edizioni linguistiche.

Ad eccezione del messaggio iniziale tutte le altre comunicazioni sono state svolte nelle rispettive lingue.

Lombard Modifega

24 de avil 2016 (Internet): Longh de 'sta setimana la gh'è stada la colaborazzion in tra la Wikipedia in lengua lombarda e quella in lengua galizziana, che l'ha permess ai utent de la Wikipedia lombarda de scriver di noeuv vos in su la storia, la coltura e la geografia de la Region iberica e l'ha dad in contemporanea la possibilità ai utent de la Wikipedia galizziana de fà la soa Wikipedia pussee bella cont di noeuv vos in su la lengua, la coltura e la storia de la Lombarda.

A partì de 'na lista de 20 vos i utent han aprofondid anca di alter argoment, han slargad el sò saver e la nosta enciclopedia cont di vos che gh'è domà in poch de alter edizzion lenguistegh.

Foeura che del messagg che l'ha dad origin a tuscoss, tut i alter comunicazzion inn stad fad in di lengov respetiv.

Link per savènn pussee Modifega