Quand che parli de ruera de l'etaa passada, parli de paginn come questa. Gh'hoo nagòtt de dì contra i avveniment reportaa, ma vedom on poo:

  • Manchen i categorii
  • Vorom parlà di paròll? Filipins (che poeu on quaj de righ sòtta el diventa Filipine), le isule Mariane, cheste isule, oltre (in qual di dialett occidental del Lombard la vegn doprada la e in del femminil plural?), n'iran de scuvreent (soo nanca còssa voeur dì, ma el mè regòrda el Catalan n'anirà descobrint, fras che hoo trovaa in de l'articol sora l'ann 1521, ma varda on poo ti i coincidenz!), afruntameent (idem. Ma fòrsi sbali, hinn staa quij copioni di Catalan a vegnì chì e a copià questa nòstra bella paròla lombarda, che poeu hann storpiaa in enfrontament).

Finna a quand gh'avarom di paginn inscì, podarissom minga dì che la nòstra wiki l'è sana come i alter. --Eldomm 15:37, 20 gen 2009 (UTC)


Grazie a Eldomm, che mi ha segnalato questa discussione. Vado di corsissima e le risposte che devo dare sul Grott aspetteranno ancora. Allora:

  • "categorii": non può essere motivo di adirarsi, è un problema comune a tutte le wikipedia. Sulle wiki grandi ci sono i bot che cercano le voci senza categorie (su quella italiana il bot ci mette un template simile a "Categorizzare!");
  • "parole": non starò a parlare di quel che succede sulla wikipedia piemontese in questo caso. Invece, organizziamoci: creiamo una categoria come "Vos/Test da revede" e cominciamo ad inserirci le voci che consideriamo da rivedere. Poi, quando qualcuno avrà un po' di tempo, potrà pescare dal pozzo e fare le revisioni. --Dragonòt 20:57, 20 gen 2009 (UTC)
Torna indree a la pagina "1521".