Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

Leonardo Express a l'è el servizzi ferroviari che 'l conliga la stazion de Roma Termini a l'Aeroport de Fiumicino.

Livrea aeroportoala in sul Leonardo Express

Storia Modifega

El conligament a l'è attivaa el 27 de magg 1990 in occasion di Mondiaj del Folball, in tra l'Aeroport e la stazion de Roma Ostiense, indova che l'è faa su on Air Terminal. El capoligna a l'è faa su cont ona 'na brev linia e la fa perd importanza a la stazion cittadina che in del 2000 la sara. L'affluenza a l'è subit volta, anca per la soppression de 'n autolinia de la COTRAL.

In del 1993 l'Air Terminal a l'è cavaa via, perchè lontan de la stazion e del terminal di taxi e di bus, e 'l capoligna a l'è mittuu a Tiburtina, pocch dopo sostituida de Termini.

Servizzi Modifega

El servizzi, classificaa 'me regional velos, l'è cadenzaa ògni 30 menut, cont di pont de 15 in di orari de ponta, del binari 24 de la Stazion Termini. L'è doperaa on biliett special che 'l costa 14€.

El servizzi ferroviari suburban de Roma el gh'ha on servizzi compagn, che però el ferma no a Termini e 'l fa tucc i fermaa regionai, in la linia FL1.

Rotabil Modifega

In principi el servizzi a l'éra faa cont di carrozz UIC-X trainaa di locomotiv E.464, in livrea ordinaria finna al dicember 2005, quand che hinn staa mittuu cont ona sò livrea.

Dal 11 de dicember 2011 a hinn staa doperaa i Minuetto, sostituii dal luj 2015 di Jazz in composizion aeroportoala.

Galleria di foto Modifega

Riferiment Modifega

Ligamm de foeura Modifega

Vos corelaa Modifega

Alter progett Modifega