Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

La Magnavox Odyssey a l'è stada la prima console domestica di videogioeugh, sortida in del 1972 e che l'ha preceduu el Pong de l'Atari de trii mes.

Console

L'è stada progettada del Ralph Baer in del 1968 e in del 1972, dopo che l'è stada riprogettada per vèss fàda su in su larga scala.

L'éra fada cont di circuitt discrett DTL e, anca se la comunicazion interna l'éra in binari, l'output e 'l controll del gioeugh a l'éra analogich, tant che l'è mìnga ciar, e l'éra abbinada a di schermi coloraa de mett in su la TV per fà vedè mej i gioeugh e di accessori esterni compagn di fiches e di tabellon di pont per i gioeugh de tavol.

La console la generava trii pont: du controllaa di utent e vun de la console oltra a 'na linia verticala. El sistema el gh'eva di cartocc che però gh'even 'me unega fonzion cambià el circuitt per avvià i vari gioeugh ch'eren giamò dent a la console e al massim cambiàgh on poo i input.

El gh'ha avuu 'n poo de seguit in l'inscì ciamada Serie Odyssey che l'è fornida in del 1978 con la noeuva console Philips Videopac, ciamava Odyssey² in di Stat Unii.

Riferiment Modifega

Alter progett Modifega

Vos corelaa Modifega