Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

La Marine Le Pen (Neuilly-sur-Seine, 5 de agost del 1968) l'è ona politega franzesa, presidenta del Front National del 16 de genar del 2011 e candidada con 'sto partii chi ai elezion presidenziai in Franza del 2012 e a quej del 2017, che l'è rivada al ballottagg cont l'Emmanuel Macron.

La Marine Le Pen (2014)

Biografia Modifega


Idea politega Modifega

In agricoltura e straport la pensa che boeugna incetivà el kilometer 0 e i straport publegh.

Per l'immigrazzion e la cittadinanza: La voeur juttà prima i frances, e la voeur fà ona moratoria di arriv in Franza. Per la cittadinanza, la voeur limità i naturalizzazzion e fà ona legislazzion meritocratega a tema.

La Le Pen l'è sossenn a favor de la laicitàa, e la voeur tegnì i legg pro laicitàa e anca mettej dent a la Costituzzion. L'è contra a finanzià i Ges e i Moschee. L'è anca a favor de proibì i simbol religion in publegh.

L'è anca a favor de l'abort, che per lé el va limitaa grazzia a di bon politegh famejar. L'è contra a l'eutanasia.

In tema giustizia: La voeur miôrà i condizzion di preson, aumentà i polee in di zon a ris'c e a favor de la pena de mort per i crimen assee gramm, anca se la voeur on referendum a tema. L'è contra a criminalizzaa i client di prostitud.

L'è contraria a la tutela di lengov minoritari franzes, che per el sò partii hinn 'na "brescia in la Republega" e "la vittoria del collettivism" (in Franza i Region se ciamen Collettività).

L'è assee euroscettega e a favor de abolì l'Euro e l'Union Europea.

Vos correlaa Modifega