Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.
«Attenzione è Elio che vi parla,

dal mio segnale non si possono
più bere gli alcolici

ORA»
(Saturday Night Strage)

Saturday Night Strage a l'è la segonda version del maxi-singol Sveliatevi! Born to be Abramo, faa di Elio e le Storie Tese in del 1990. Come quell, anch quast chì l'è staa retiraa dòpo pòcch dì de la soa sortida, ma al contrari de l'alter, tutt i sò canzon hinn staa publicaa su alter disch.

Canzon Modifega

  • Saturday Night Strage (Strage del sabet sera): remix de Born to be Abramo (ma con campionament musegai de canzon de Elio Samaga Hukapan Kariyana Turu), in del qual se sent l'Elio che l'amoniss i giovin a bev e drogàss minga, sedenò poeu el sabet sera la gent la moeur in di strad (anca se dis pur la colpa di 'sti stragg a l'è del govern) oppur la se ciappa l'AIDS.
  • Giocatore Mondiale (Giugador Mondial): sigla del programma radiofònich Quasi Gol de la Gialappa's Band. La cunta la partecipazion del Pierangelo Bertoli.
  • Nella Vecchia Azienda Agricola (In de la vegia azienda de l'agricoltura): canzon giamò present in Elio Samaga Hukapan Kariyana Turu, a l'è ona cover de Nella Vecchia Fattoria del Quartetto Cetra.

El disch l'è staa retiraa perchè la covertina l'aveva di immaginn traa de la rivista Svegliatevi! di Testimòni de Geova, che s'hinn inrabii per quest e hann domandaa la soa sortida del mercaa. A bon cunt, sia Giocatore Mondiale che Saturday Night Strage hinn staa publicaa in del disch de quell istess agn The Los Sri Lanka Parakramabahu Brothers featuring Elio e le Storie Tese (e Giocatore Mondiale anca in Peerla).