Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

10 Volte Meglio a l'è on partii politegh italian, present ai elezion politegh italian del 2018 e fondaa de l'Andrea Dusi in del dicember 2017.

10 Volte Meglio
10 voeult mej
GuidaEnrico Maria Bozza
Stat
Italia
FondazionDicember 2017
IdeolojiaLiberism
Liberalism
CollocazionCenter
ColorNaranz
Sit ofiçalhttp://www.diecivoltemeglio.it
$fine
This box: view  talk  edit

Storia Modifega

El partii a l'è fondaa in del dicember 2017 de l'imprenditor veneto Andrea Dusi per corr in di elezion del 2018. El partii a l'è on poo ispiraa a Ciudadanos, cioè contrari al governo present ma mìnga popolista, invers donca a Podemos o al Moviment 5 Stell. El motto scernuu del partii a l'è "l'Italia la merita de vèss 10 voeult mej".

Idej Modifega

El partii el mira assee ai giovin elettor e 'l insubiss on pian de privatizzazion e liberalizzazion, soratutt in di oeuver saraa che gh'è al Sud. A l'è insubid de cavà via l'obbligh de partita IVA per quej che fatturen men de 80 mila Euro e de fà di zon senza tass per i impres innovativ. L'obietiv a l'è de fà pussee pòst de lavorà anca grazia al turism.

L'è insubid anca de volzà i controll in sui coloss de l'Internet 'me Facebook e Google e de tassài in Italia.

El programma el dà ona forta importanza a l'istruzion, e 'l voeur mett finna di primm agn de scoeura el bilinguism e i materij informatich. Anca la sanità a l'è fortement considerada, cont la proposta de fà on'Italia leader in l'OMS e cont on programma per ridù i differenz in tra i sanità regionai.

Riferiment Modifega