Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.
Energie per l'Italia
GuidaStefano Parisi
Fondazion1 de april 2017
Desligazion2020
IdeolojiaFederalism
Liberalism classich
CollocazionCenter-destra
Cadrege masseme Cambra di Deputaa
0 / 630
 2018
Cadrege masseme Senad de la Republica
0 / 315
 2018
Cadrege masseme Europarlament
0 / 73
 2019
Cadrege masseme Consili Regional
3 / 897
 2018
ColorGiald
Sit ofiçalhttp://www.energieperlitalia.com
$fine
This box: view  talk  edit

Energie per l'Italia a l'è staa 'n partii politegh italian liberal e tendent al federalism lanziaa a november 2016 e fondaa offizialment el 1 de april 2017 da Stefano Parisi, imprenditor e candidaa sindegh a Milan in del 2016.

Storia Modifega

In di elezion comunai de Milan del 2016 el Stefano Parisi a l'éra staa scernuu 'me candidaa del center-destra principalment grazia principalment al Silvio Berlusconi, elezion che però el Parisi l'ha perduu.

Dòpo avègh domandaa de reformà Forza Italia però se separen, per di differenz in sui rapport cont la Liga Nord.

In del settember 2017 la sociazion liberala "Le Marianne" la se gionta a Energie per l'Italia. In del november 2017 el grupp parlamentar Civich e Innovator el gionta in di sò component Energie per l'Italia.

El moviment l'ha partecipaa no ai elezion politegh del 2018 perchè l'ha preferii partecipà ai elezion regionai per consolidàss pussee in sul territori e l'ha candidaa in Lazio el leader Stefano Parisi cont el center-destra e in Lombardia l'ha supportaa la candidatura comuna de Attilio Fontana.

In di elezion lombard l'ha otegnuu on scagn daa al Manfredi Palmeri, in di regionai laziai el gh'ha avuu on scagn daa al candidaa Parisi.

Riferiment Modifega

Vos correlaa Modifega