Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.
bussola Disambiguazión – Se te see dree a cercà di alter significaa, varda Giuseppe Conte (disambiguazión).

El Giuseppe Conte (Volturara Appula, 8 agost 1964) a l'è on giurista e politegh italian.

Giuseppe Conte

President del Consili di Minister
Ol durar del mandad 4 de settember 2019 –
13 de fevree 2021
Sucessor Mario Draghi
Coalizion Moviment 5 Stell + Partii Democrategh + Liber e Inguai + Italia Viva

Ol durar del mandad 1 de giugn 2018 –
4 de settember 2019
Capo de Stat Sergio Mattarella
Vice prim minister Luigi Di Maio e Matteo Salvini
Predecessor Paolo Gentiloni
Lejisladure XVIII
Coalizion Moviment 5 Stell + Liga

Informazion jenerale
Partid politeg Independent arènt al Moviment 5 Stell
Titol de studi Laurea in giurisprudenza
Universitaa Università La Sapienza
Profession Professor universitari

Biografia Modifega

 
Conte cont el Mattarella

Fioeu de Nicola (secretari comunal) e Liliana Roberti (maestra elementara) el se laurea in del 1988 a l'Università la Sapienza de Roma 'me civilista. Dal 1992 al 1993 a l'è sta borsista al CNR e dopo 'na quaj attività a l'ester in del 2000 el deventa professor sociaa e in del 2002 professor ordinari e l'ha insegnaa a Roma, Malta, Sassari per rivà a Fiorenza.

El 18 de settember 2013 l'è elegiuu de la Cambra di Deputaa 'me member del Consili de presidenza de la giustizia ministrativa e ne deventa vicepresident.

Attività politega Modifega

  Per savenn pussee, varda i articoi Governo Conte I e Governo Conte II.
 
«Sont professor e avvocatt, in del cors de la mè vita hoo peroraa i caus de tant personn. Adess difendaroo i interess de tucc i italian, in tucc i sed, europee e internazionai, dialogand cont i istituzion europee e cont i reppresentant di alter Paes. Voeuri vess l'avvocat defensor del popol italian, sont disponibil a fàll senza resparmiàmm, cont el massim impegn e la massima responsabilità»
(Conte in del descors dòpo del primm incarich)

El 27 de febrar 2018 a l'è nonziaa 'me Minister de la publega ministrazion del Luigi Di Maio in cas de vittoria del Moviment 5 Stell ai elezion politegh del 4 de marz 2018.

El 21 de magg 2018 a l'è parpognuu 'me President de 'n governo de accord in tra el Moviment 5 Stell e la Liga. El 23 de magg el President de la Republica Sergio Mattarella el ghe da l'incarich e lu l'accetta con riserva. El 27 de magg el remett el mandaa al Capo de Stat, dopo de 'na polemica in su la nomina a minister del Paolo Savona a l'economia, retegnuu del Mattarella tropp euroscettich per la campagna elettorala che l'ha parlaa no del tema.

El 31 de magg, dòpo de 'n incarich informal al Carlo Cottarelli, M5S e Lega troeuven on àlter accord e deciden de mett ancamò Conte 'me sò Premier, e l'è convocaa la sira al Quirinal. El ricev dònca l'incarich e 'l legg subit la lista di minister senza riserva e 'l ciappa la fiducia del Parlament in di dì dopo.

El 20 de agost del 2019 el se dimett dòpo de 'na crisi politega e 'n descor denanz al Senad indova che 'l tacca fortement el Matteo Salvini per avè portaa a la fin el governo, e 'l resta in carega per i affari corrent.

El 29 de agost el President Mattarella el ghe da l'incarich per on governo de coalizion in tra el Moviment 5 Stell e 'l Partii Democrategh.

El 4 de settember a l'è nomenaa ancamò President del Consili per 'sta coalizion e 'l giura el 5. El finiss el sò mandaa el 13 de fevree del 2021.

Vita privada Modifega

El gh'ha on fioeu, Nicolò, nassuu in del 2008, de la miee Valentina, de che l'è separaa.

A l'è assee devott al Pader Pio.

Idej politegh Modifega

L'ha deciaraa de vèss staa elettor de la sinìstra prima de votà el Moviment 5 Stell e che, per lu, incoeu el gh'ha pu sens parlà de destra e sinistra ma che bisogna valutà i forz per el sò rappòrt cont i libertà fondamentai e 'l rispett di diritt.

A l'è a favor de 'na semplificazion legislativa e burocratica. L'è contrari a la reforma "Buona Scuola" del governo Renzi.

Pubblicazion Modifega

Oeuver monografich Modifega

  • Conte, G., Le regole della solidarietà. Iniziative non profit dei privati e mediazione dei pubblici poteri, Roma, 2001.
  • Conte, G., La simulazione del matrimonio nella teoria del negozio giuridico, Padova, 1999.
  • Conte, G., Il volontariato. Libertà dei privati e mediazione giuridica dello Stato, Roma, 1996.

Oeuver curaa Modifega

L'ha curaa i seguent volumm:

  • Conte, G. (con S. Landini), Principi, regole, interpretazione. Contratti e Obbligazioni, famiglie e successioni. Scritti in onore di Giovanni Furgiuele, Universitas Studiorum, 2017 ISBN-13 978-8899459772
  • Conte, G., La responsabilità d'impresa, 2015.
  • Conte, G., Evoluzione e valutazione della ricerca giuridica, 2015.
  • Conte, G., The proposed Common European Sales Law - The Lawyers' View, Munich, 2013 9783866532496.
  • Conte, G. (con G. Alpa; V. Di Gregorio; A. Fusaro; U. Perfetti), Rischio di impresa e tutela dell’ambiente. Precauzione - responsabilità - assicurazione, Napoli, 2012 8849521219.
  • Conte, G. (con G. Alpa, S. Amorosino; A. Antonucci; M. Pellegrini; M. Sepe; V. Troiano), Le regole del mercato finanziario. Scritti in onore di Francesco Capriglione, Padova, 2010.
  • Conte, G. (con V. Vigoriti), Futuro, giustizia, azione collettiva, mediazione, Torino, 2010.
  • Conte, G. (con G.Alpa; V. Di Gregorio; A. Fusaro; U. Perfetti), I beni culturali nel diritto. Problemi e prospettive, Napoli, 2010.
  • Conte, G. (con G.Alpa; V. Di Gregorio; A. Fusaro; U. Perfetti), Il diritto dei consumi. Aspetti e problemi, Napoli, 2010.
  • Conte, G. (con G. Alpa; V. Di Gregorio; A. Fusaro; U. Perfetti), La disciplina dell'appalto tra pubblico e privato, Napoli, 2010.
  • Conte, G., La responsabilità sociale dell'impresa, di Autori vari, Bari-Roma, Laterza, 2008.
  • Conte, G., Artt. 283-304. Codice delle assicurazioni private. Commentario al d.lgs. 7 settembre 2005, n. 209, a cura di F. Capriglione con la collaborazione di G. Alpa e A. Antonucci, vol. III, t. II. di Autori vari, Padova, Cedam, 2007.
  • Conte, G., Libro I e Libro II del Codice civile commentato, di Autori vari, Ipsoa Editore, 2005.

Riferiment Modifega