Movimento Nazionale per la Sovranità

Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

Movimento Nazionale per la Sovranità a l'è staa on partii politegh italian de Destra fondaa in del 18 febrar 2017 e confluii in del 2019 in Fradej d'Italia. I sò ideologij a hinn el sovranism, socialism de destra e euroscetticism.

Movimento Nazionale per la Sovranità
SegretareGianni Alemanno
VicesegretareRoberto Menia
Stat
Italia
SedeRoma
Fondazion18 febrar 2017
Ideolojiasovranism, socialism de destra e euroscetticism
CollocazionDestra
$fine
This box: view  talk  edit

Storia Modifega

Fondazion e elezion ministrativ del 2017 Modifega

El 12 de genar 2017 el nass el "Polo Sovranista", fondaa del Storace e de l'Alemanno dopo avè perduu el simbol de l'Alleanza Nazionale.

In tra el 18 e 'l 19 de febrar el partii el nass officialment e toeuven part a la convention i reppresentant di partii de center-destra, anca forestee, ma mìnga de Fratelli d'Italia.

In di elezion ministrativ deciden de candidàss no direttament e cont i sò list civich eleggen on quaj consiliee in di coalizion de destra.

In di referendum autonomista in Lombardia e Veneto l'ha supportaa el sì, per lor unega scerna bona de guarnà l'unità del Stat a longh termen.

In di elezion sicilian del 2017 toeu part a la lista #diventeràbellissima del Nello Musumeci.

Elezion politegh e regionai del 2018 Modifega

Per i elezion politegh italian del 2018 el moviment el toeu part a la Lega per Salvini Premier in suppòrt de la scerna del Matteo Salvini a Premier, che l'ha mittuu dent 9 candidaa del MNS in di sò list.

In di elezion regionai el MSN l'ha supportaa i candidaa comun del Center-destra Attilio Fontana e Stefano Parisi. Proppi la scerna de Parisi l'ha menaa Storace a mollà el partii, vist el sò suppòrt al sindegh de Amatrice Sergio Pirozzi.

Riferiment Modifega