Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

La Stazion de Salerno a l'è 'na stazion servida di treni statai, regionai e a volta velocità e anca del servizzi ferroviari metropolitan de Salerno.

Stazion de Salerno
Stat Italia Italia
Loeugh Salerno
Coordinaa 40°40′31.4″N 14°46′20.71″E / 40.675388°N 14.772419°E40.675388; 14.772419
Staa d'incoeu Verta
Lign Ferrovia Napoli-Salerno, Ferrovia Salerno-Potenza e Ferrovia Tirrenica Meridionale

Struttur e impiant Modifega

La stazion la gh'ha on fabricaa viaggiator in su pussee pian, al primm a gh'è i servizzi per i utent 'me la biliettaria de Trenitalia e de Italo, i sal d'attesa, sia generich sia di aziend, bar e restorant e al pian sora a gh'è i offizzi de Trenitalia.

La stazion a l'è parzialment de testa e parzialment passant: Gh'è trii binari tronch in direzion Napoli, vun per Battipaglia (el 6 tronch) e vòtt binari passant, numeraa da 1 a 7, cont l'ultim partii in du cont el circuit de binari per permètt ai treni de la Circumsalernitana e a quej de la metropolitana de conviv.

Gh'è 4 banchin per el servizzi in sui binari passant e per i tronch bisògna attraversà el binari 1 o passà per l'entrada apposta. La stazion a l'è ona rimessa dònca a gh'è di àlter binari tronch de ripos.

In tra el 1925 e 'l 2006 a gh'era on raccord cont el Port de Salerno, tolt via dòpo che ona locomotiva foeura controll l'ha mazzaa ona dònna. A l'è semper staa retegnuu assee pericolos perchè el passava direttament in sul lungomar e l'éra staa donca semper pussee limitaa ai orari men pericolos.

Moviment Modifega

Metropolitana de Salerno
     Salerno
   Torrione
   Pastena
   Mercatello
   Arbostella
   Arechi
Circumsalernitana
     Salerno
   Salerno Irno
   Fratte Villa Comunale
   Fratte
   Pellezzano
   Acquamela
   Baronissi
   Fisciano
   Mercato San Severino
   Valle di Mercato San Severino
   Castel S. Giorgio-Roccapiemonte
   Lanzara-Fimiani
   Codola
   Nocera Inferiore Mercato
   Nocera Inferiore

La stazion a l'è servida di relazion a longa distanza a volta velocità Frecciarossa e Italo-Nuovo Trasporto Viaggiatori e di treni a longa percorrenza InterCity de la Trenitalia.

A l'è anca servii di treni regionai faa in contratt cont la Region Campania inclus quej de la Circumsalernitana e de la inscì ciamada metropolitana de Salerno.

Servizzi Modifega

La stazion a l'è classificada "Gold" e gestida de Centostazioni e la gh'ha:

  •   Biliettaria a sportell
  •   Biliettaria automatega
  •   Restorant
  •   Toalett
  •   Sala d'attesa
  •   Servizzi informazion

Interscambi Modifega

  •   Stazion di Taxi

In del piazzal de la stazion a gh'è i servizzi de Busitalia Campania e i servizzi bus a longa percorrenza FrecciaLink e Italobus.

Riferiment Modifega