Associazzion nazzional per l'isolament termich e acustich

Lombard Quest articol chì l'è scrivud in lombard, con la Noeuva Ortografia Lombarda

L’Associazzion nazzional per l'isolament termich e acustich, de sigla ANIT, a l’è on'associazzion cultural senza fin de guadagn (non-profit) trada insema in Italia in del 1984.

Stèmma ANIT

I obiettìv de l'Associazión hinn la diffusion, la reclam e ‘l svilupp de l'isolament termich e acustich in edilizzia e in de l’industria come mez de mantegnì l’ambiént e ‘l benèsser di persònn.

L’ANIT la mandà in gir la giusta informaziٌón sora l'isolament tèrmich e l'isolament acustich per mèzz de convegn a gratis in gir per l’Italia, de pubblicazzion e cors de aggiornament tecnich. La tira denter quasi 2700 persone in tut el territori nazional e l’ è la prima associazzion italiana del settor quant a la soa rappresentanza.

L'Associazzion la promueouv la normativa de leg e quella tecnica cont el partecipà in manera attiva ai comitad e ai grupp de lavorà principai del settor - commissión edilizzia, ambient, acustica UNI, comitad termotecnich italian, commissión antincendi - e la fissa on center de relazión comùn infra i associad.

Vos correlad Modifega

Ligamm esterni Modifega

Riferiment Modifega