Per esempi, chela parlada chi, mi l'huu mai sentüda.. D'indua l'è che la vegn? Curdiaj Salüd, --Mondschein 23:40, 12 Utu 2011 (CEST)

La vegn de un bot. --Eldomm 00:39, 13 Utu 2011 (CEST)
Bah, probabilmènte l'ìa mìa tecnicamènt en bot (càmbia póch), l'è stat creàt de giöna de chèle ütènse che pò g'ha combatìt la "segonda guèra civìl" (óst/setèmber 2008) cùtra i "Aministradùr Italià". I fàa zó 'na bràca de artìcoi piö o méno töcc precìs e pò, a la prìma ocaziù, i nàa a votà le musiù cùtra i aministradùr che gh'ìa netàt la wiki dopo la "prìma guèra civìl" (dezèmber 2007).
Arda ché: Operasiù fàde de l'ütènt Somia
--Ninonino 09:21, 13 Utu 2011 (CEST)
<pms>Pi che "Aministradùr Italià" a l'ero "buratiné italian" (= "meatpuppeters") perchè, com a l'avìa dimostrà Yattagat, a l'ero stait votà da ed gent (com Balabiot) che a rivava, a s'iscrivìa e quaich minute dòp a votava.</pms> -- Dragonòt 09:41, 13 Utu 2011 (CEST)
Te sét dré a dàga del büratì al ütènt Balabiot. G'hómei de cunsiderà 'l tò intervènt en "Personal attack"?
La storia dei intervèncc del ütènt Balabiot l'è chèsta.
--Ninonino 11:26, 13 Utu 2011 (CEST)
<pms>Sërcoma d'anformesse prima dë scrive. La definission ëd "Meatpuppetry" (buratinerìa) a l'é ambelessì: http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Sock_puppetry#Meatpuppetry. A-i é scrivù: "Do not recruit ...", visadì "recluta nen", mai. Se un a riva, as registra e a vota dòp pòche minute, a l'é përchè a l'é stait reclutà, visadì a intra an pien ant la definission ëd "meatpuppet".</pms> -- Dragonòt 15:42, 13 Utu 2011 (CEST)
Dàga del büratì a vergü el "personal attack" o nò? Rispòste vàlide i è dò: o sé o nò. Dòpo se te vöt te pödet apò a "apologise". --Ninonino 15:49, 13 Utu 2011 (CEST)
<pms>Se ti it l'avèisse lesù la definission ëd "Meatpuppetry" (http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Sock_puppetry#Meatpuppetry), it savrìe che un ch'a l'é stàit reclutà a l'é un "meatpuppet". Për definission. Adess it peule decide se lese la definission o nò.</pms> -- Dragonòt 16:00, 13 Utu 2011 (CEST)
Semài che dì "percepito una sorta di velata ostilità nei miei confronti" se pöl definìl attacco persunàl ("Stavolta Vituzzu è passato agli attacchi personali"), dàga del büratì a giü él o él mìa ataco persunàl? Respóndem sé o nò.
--Ninonino 16:13, 13 Utu 2011 (CEST)
<pms>Am piasirìa rispondte afermativament, mach për finila, ma se la còsa a corispond a la definission (http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Sock_puppetry#Meatpuppetry), pròpi i peuss nen. A l'é la realtà, nen n'atach personal, un (ansi, vàire utent) a son stàit reclutà. E as peul pa recluté utent per voté.</pms> -- Dragonòt 16:22, 13 Utu 2011 (CEST)
Ognü l'è padrù de tignìs la bóra 'ndèi öcc se i völ, ma alméno i la làse lé de sercà i fìi de pàia 'ndèl öcc dei óter. --Ninonino 16:32, 13 Utu 2011 (CEST)
Per ezèmpe, pödei dàga del büratì a chèsto ütènet? --Ninonino 16:37, 13 Utu 2011 (CEST)
Bisognerebbe guardare quando l'utente si è registrato. Comunque come primo edit ha votato, quindi è chiaro che è stato reclutato(=meatpuppet) oppure è un sockpuppet. La realtà è realtà, non un attacco personale. -- Dragonòt 16:54, 13 Utu 2011 (CEST)
Benóne, alùra semài che l'è 'n büratì, rèsta de troà 'l büratinér. G'hét òia de aidiàm a troàl? --Ninonino 17:09, 13 Utu 2011 (CEST)
La prìma tràcia per pröà a troà 'l büratinér pödarèsem sercàla söl blog del ütènt che g'ho lüminàt ché sùra (Theriddle). El sò blog l'è chèsto: blog del theriddle. --Ninonino 16:22, 14 Utu 2011 (CEST)
<it>Stai dimenticando una cosa. E non è piccola. Quando il reclutato Theriddle si ripresenterà su questa wiki ne parleremo. Invece adesso abbiamo un reclutato che si è presentato da solo.</it> -- Dragonòt 23:33, 15 Utu 2011 (CEST)
E questo cosa c'entra? Cos'è che ti da titolo di entrare in una discussione in cui si parla di tutt'altro a dare del burattino ad un utente che in questa discussione fino a quel momento non era neanche intervenuto?
Tu in questa pagina di discussione sei intervenuto dando del burattino ad un altro utente senza tener conto di quello che viene raccomandato pagina che tu stesso hai linkato sul grot affinché tutti leggessero.
(The term meatpuppet is derogatory and should be used with care, in keeping with Wikipedia's civility policy. Because of the processes above, it may be counterproductive to directly accuse someone of being a "meatpuppet", and doing so will often only inflame the dispute.)
La mia domanda se questo sia o no attacco personale è del tutto lecita e siccome mi sembra che tu stesso fai uso dell'argomentazione che essere un amministratore in questi casi è un'aggravante, ti chiedo se lo è anche in questo caso, visto che anche tu sei un amministratore. O anche le aggravanti funzionano a corrente alternata? --Ninonino 14:30, 17 Utu 2011 (CEST)
La risposta è qui: Par condicio. Poi sno arrivate anche le conferme di Balabiot. -- Dragonòt 09:39, 18 Utu 2011 (CEST)

Bon, chest chi l'è (segond la me definizion) un esempi da meatpuppet: ul me amis al ma vegn a truvà a cà mea, e mi ga disi "va a cà toa a registrass chichinscì, e vota quel ca ta disi mè". Mi, ma par ca me regordi ben il perché e il percome dal prim dì a l'ultim di tucc i me decision (e hinn pasà cinch ann). Sun sta reclutà da nisun, al massim ho legiuu (come si dice "avevo letto"???) un queicoss al bar de it.wiki, ma poo ho separ ragiunà cunt el me cöö. Ma par ca 'l duaria bastà, cume dimostrazion da vess no meatpuppet da nisun. Dragonòt, troval un druvatt "habituee" da lmo.wiki a la fin dul 2007... l'è mia facil (mi gh'avevi forsi 10-20 mudifegh cuma IP). --balabiot 22:13, 13 Utu 2011 (CEST)

<it>Gli edit come IP non contano. Tu avevi 1 solo edit, prima di dare i 2 6 voti, se ho contato bene. Guarda il link che ha messo Ninonino (e ti eri registrato da pochi minuti). Bene, se hai letto al bar di it.wiki un invito a venire a votare qui sulla lmo, è una confessione in piena regola. Sei stato reclutato, non c'è dubbio, e' proprio questa la descrizione che c'è qui: http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Sock_puppetry#Meatpuppetry. Anche perché almeno 15 o 20 di voi cadeste nel reclutamento. E siete tutti colpevoli di "Meatpuppetry", e il non sapere di fare una cosa illegale non è un'attenuante.</it> -- Dragonòt 23:48, 15 Utu 2011 (CEST)

Basta andare nell'archivio: http://it.wikipedia.org/wiki/Discussioni_utente:Balabiot/archivio_fino_a_gen_2009#lmo e si scopre che Balabiot, Remulazz, ecc. hanno agito in pieno "stile burattino". Se fossi stato io amministratore, li avrei bannati, come avrei bannato anche clamengh e soci per lo steso motivo. Credo lo si possa fare postumo, per tutti però, sia quelli di una fazione, sia quelli dell'altra, per evitare il rinascere dei casini che ci sono stati in questi giorni. Ciò non toglie che, nel lavoro di Clamengh, nonostante sia in parte una "ricerca originale", ci sia molta più qualità che nel 99.9% di quanto scritto nella wiki italiana.--Grifter72 10:03, 18 Utu 2011 (CEST)

Uh màma Grifter, come fét a dì che 'l laurà che 'l gh'ìa fat el Clamengh l'ìa de qualità. El gh'ìa fat miér e miér de artìcoi a machinèta (bot) con dét amò 'n mòcc de paròle 'n inglés, català, fransés, ecc. sènsa parlà de le ortografìe 'nventàde, le paròle tiràde fò de se sà mìa 'ndoe, ecc. Se te ghe tègnet ripristinom töt isé turnóm a ìga de piö de 100.000 artìcoi, a alùra sé che g'harom 'n enciclopedìa fàda bé.
Pò dòpo semài che te somèa che ghe sàpe quach us de mèter a pòst te le mètet a pòst té a giöna a giöna, neh.
Va bé 'l göst de la polemica, va bé vidìla 'ndèna maniéra diferènta, però sö la situasiù de la lmo prim del repulisti gh'è pròpe poch de difènder. --Ninonino 10:33, 18 Utu 2011 (CEST)

Lema da Bohr Lema da Hurwitz Lema da Zalcman Lema da Zorn Lema dal spazzi métrich

sènsa per chèsto difènt ol rèst, fòrse fòrse ergóta de bù 'l l'à pò facc. e se me regórde mia mal per tat tép i gh'à facc la cólpa de scrif dal (lema dal spazzi métrich) menimà de dovrà 'l del ma pò ó 'mparàt che gh'è di tòch de Lumbardéa 'ndóe se dis dal e alùra 'l l'éra mia 'nventàt lü.

--Aldedogn 10:42, 18 Utu 2011 (CEST)

Lui ha sbagliato quando ha cominciato a usare la lmo come una sorta di "wikipedia padanese", costruendo un linguaggio che doveva essere il punto d'incontro di tutti i dialetti gallo italici. Purtroppo il risultato era un'incomprensibile ricerca originale. Per questo andrebbe bannato. I suoi errori comunque non giustificano l'operato dei tizi della wiki italiana. Io sono per bannarli tutti. Han rut i ball che quando c'è qualcosa che non gli piace, che non sanno, o che non capiscono come il "dialetto dei ferrovieri" vengono qui e tirano in piedi casini.--Grifter72 11:17, 18 Utu 2011 (CEST)
Brào, sono d'accordo. Oltre a quello ha anche messo in funzione dei bot che non stavano facendo il loro lavoro come si deve (infatti lasciavano indietro parecchio casino). Solo che dopo a sistemarle quelle cose lì non è per niente semplice, ci vuole un attimo a farle e giorni se non mesi a sistemarle.
Per esempio, qualche giorno fà ho risistemato alcune pagine che erano state cancellate riguardanti dei Gasteropodi (sono dei generi di lumache). Tutti i generi che ho visto parlavano del genere X e poi l'elenco delle speci riguardava il genere Y. Te ne ripristino una se sei curioso. Queste cose non le sistemi più con i bot, o le rifai da capo o le cancelli.
Sono anche d'accordo che a volte vengono qui utenti dalla it e quando non capiscono o non conoscono cancellano, modficano e fanno più danno che altro. Purtroppo però in questi casi non si ha il potere di bloccarli, a meno ché il loro si configuri come vandalismo, allora sì. Ci sono delle linee guida per saper distinguere un vandalo da un utente che fa errori per ignoranza, si applicano quelle. Quando ci sono dubbi se ne discute insieme e se è il caso si blocca. Grifter, che öt fà chi, 'ndèna comunità tóca pò a portà pasiènsa. --Ninonino 11:44, 18 Utu 2011 (CEST)
Comunque io rimango per il ban di tutti: http://it.wikipedia.org/wiki/Discussioni_utente:Nick1915/archivio9#lmo --Grifter72 11:49, 18 Utu 2011 (CEST)
Sunt d'acord cunt el Grifter72: chi patafiach chi servissen no 'l ben de la LMO. E se vörum no "banàj" tücc, fem almanch inscí: dèmegh minga a trà che tant chi monfrin chi finess pü e menen a poch u anch a negot. Curdiaj Salüd a Tücc, --Mondschein 20:49, 18 Utu 2011 (CEST)
Se hai voglia e tempo, mi diresti in due parole che cosa ti da fastidio di preciso nelle cose scritte nel link che hai messo? Ammetto di essere duro di comprendonio ma non l'ho mica capito davvero. --Ninonino 11:55, 18 Utu 2011 (CEST)

E' reclutamento: "burattineria". Se hai voglia e tempo google ti permette di capire quello che è successo (http://www.google.it/search?hl=it&safe=off&q=lmo+clamengh+site%3Ait.wikipedia.org&oq=lmo+clamengh+site%3Ait.wikipedia.org&aq=f&aqi=&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=15041l18800l0l19054l9l8l0l0l0l0l236l1156l0.7.1l8l0). L'unica wikipedia seria, cioè quella inglese, per queste azioni prevede il ban. --Grifter72 12:11, 18 Utu 2011 (CEST)

Torna indree a la pagina "Confort".