Lumbard ucidental Quest articol chì l'è scrivuu in lombard, grafia milanesa.

El treno regional o local a l'è on servizzi ferroviari a brev o media distanza e che 'l conliga di città de la midemma area o di aree arent, cont el fermàss anca in di stazion piscinitt.

Vegg treno regional lombard

Per Stat Modifega

Italia Modifega

  Per savenn pussee, varda l'articol Treno regional (Italia).

In Italia el servizzi regional a l'è sicuraa in tutt el Stat, foeura che in Lombardia, de la Trenitalia e, in d'ona quaj region, anca di ent regionai che gestissen di lign locai 'me l'Ente Autonomo Volturno o i Ferrovie del Nord Barese. A gh'è anca la categoria de Treno regional velos, che 'l ferma no in di stazion men important. Di treni del servizzi ferroviari suburban de Napoli fann servizzi regional cont el titol de treno metropolitan

Lombardia Modifega

In Lombardia el servizzi a l'è gestii de la Trenord che la fa di treni regionai e di treni suburban del servizzi ferroviari suburban de Milan a caratter regional. Ancha el servizi Malpensa Express (MXP) a l'è de caratter regional.

In Lombardia ghe passen anca di treni regionai de la Trenitalia, da o per di àlter region e de la TPER, in su la ferrovia Mantova-Suzzara.

Cechia Modifega

In Cechia el servizzi regional a l'è garantii di České dráhy e l'è dividuu in Regional (Osobní vlak), che 'l ferma in tucc i stazion e Regional Espress (Spěšný vlak) che 'l evita i stazion men important.

Germania Modifega

In Germania el treno regional (Regionalbahn) a l'è quell che 'l fa tucc i fermaa foeura de 'n contest urban. I gestor regionai a hinn Deutsche Bahn e Netinera.

Franza Modifega

In Franza el Transport express régional a l'è gestii de la SNCF e i tratt a hinn indicaa di Consili Regionai.

Slovacchia Modifega

In Slovacchia el traffigh regional a l'è gestii de Železničná spoločnosť Slovensko e l'è dividuu in Regional Espress e Regional.

Belgi Modifega

In Belgi el servizzi ferroviari regional a l'è faa di InterRegio e l'è gestii de SNCB.

Paes Bass Modifega

In di Paes Bass el straport regional a l'è gestii de Nederlandse Spoorwegen e l'è ciamaa Sprinter. El conliga i località secondari ai città pussee grand e viceversa.

Austria Modifega

I treni REX conlighen la città de Vienna ai località cont on bon numer de fermaa. Vist che la nazion a l'è piscininna, anca i InterCity fann on servizzi arènt a quell regional o, al massim, interregional

Spagna Modifega

In Spagna el servizzi regional a l'è faa de la Renfe e l'è ciamaa Media Distancia. El viaggia anca, finna a 250 km/h, in sui lign a volta velocità.

Svizzera Modifega

I treni regionai (ciamaa Regio, cont el nòmm anca in di lengov officiai del Stat) conlighen i città de la stessa zona e hinn gestii per la pupart di Ferrovij Federai Svizzer, oltra che di ferrovij secondari compagn de la Zentralbahn o de la Ferrovia Retiga.

Polònia Modifega

In Polònia i Pociąg Regio conlighen i zon arent domà a segonda class e senza prenotazion e hinn gestii de Przewozy Regionalne.

Riferiment Modifega

Vos corelaa Modifega