Global sysop opt in Modifega

(metud chinscì, desgià che l'è ancamò argoment de discussion) Hi all, as the number of active administrators have declined since the proposal made 12 years ago. I propose to add lmo.wiki back into the GS wikiset so global sysops can act when necessary. [@ Insübrich, Aldedogn, Grifter72, Mondschein, Dakrismeno, Ninonino, Eldomm, Sciking] Minorax (ciciarade) 10:32, 16 Mag 2022 (CEST)

In favour for uncontroversial things. We have sysops and a nice community, but it happens spams and vandalisms can't get addressed for hours. --Sciking (dìm tuscoss) 11:39, 16 Mag 2022 (CEST)
Totally against this "Global Sysop thing. --Mondschein (ciciarade) 20:06, 12 Lui 2022 (CEST)[rispond]
Pu che alter, la question a l'è che gh'hem domà mi 'me minsitrator ativ ogni dì, donca se per esempi son foeura de cà e ghe vardi no al telefon, un bordegament el podaria andà inanz per pussee de 'n dì. E l'è 'n problema... --Sciking (dìm tusscoss) 20:55, 12 Lui 2022 (CEST)[rispond]
Ricordo, da global sysop (e perdonatemi se scrivo in italiano), che noi possiamo agire solo e soltanto in caso di azioni non controverse, non abbiamo alcun diritto che ci permetta di fare azioni comunitarie o prendere decisioni, quindi per esempio non possiamo cambiare i permessi degli utenti. Possiamo bloccare, proteggere, cancellare, ma solo in caso di vandalismo/spam(bot)/pagina fuori scopo evidente. Agiamo anche in caso di manutenzione ordinaria, per esempio quando non ci sono admin attivi o quando ci sono categorie vuote o pagine chiaramente da cancellare in attesa da settimane/mesi, inoltre facciamo anche manutenzione sui filtri anti-abusi e all'interfaccia. Non decidiamo in caso di azioni dubbie, ma lasciamo le cose come stanno, solo se c'è una decisione comunitaria interveniamo nei casi dubbi (se non ci sono admin attivi, altrimenti lasciamo fare a loro, anzi capita spesso che su progetti in cui siamo abilitati mettiamo in cancellazione una pagina e non la cancelliamo noi perché ci sono admin attivi). Quindi, da policy, interveniamo già solo in casi non controversi! Poi siamo sempre disponibili, a prescindere dal fatto che siate GS wiki o meno, per qualsiasi cosa (mi è capitato anche di dare dei consigli su telegram a Sciking per qualche filtro se non sbaglio). Potreste anche fare una prova e, rammento, che se qualche azione non fosse di vostro gradimento, vi basterebbe contattare il GS che l'ha fatta e dirglielo, sicuramente ciò non si verificherà più! Penso di parlare per tutti gli altri GS quando dico che abbiamo molta cura del consenso e all'autonomia della singola comunità.. le poche volte che sono successe cose controverse ci sono stati anche deflag ;) Superpes15 (ciciarade) 11:40, 13 Lui 2022 (CEST)[rispond]

DialCat: sgiontà el Volt Mantovan Modifega

Insubissi de considerà el Volt Mantovan 'me dialet a part in del DialCat, magara 'me sota-dialet del bressan. Se 'n pensee? -- Sciking (dìm tuscoss) 20:57, 3 Lui 2022 (CEST)[rispond]

Per mé al va ben --Glz19 (ciciarade) 13:13, 4 Lui 2022 (CEST)[rispond]

Results of Wiki Loves Folklore 2022 is out! Modifega

Ajutom a tradù in la toa lengua

 

Hi, Greetings

The winners for Wiki Loves Folklore 2022 is announced!

We are happy to share with you winning images for this year's edition. This year saw over 8,584 images represented on commons in over 92 countries. Kindly see images here

Our profound gratitude to all the people who participated and organized local contests and photo walks for this project.

We hope to have you contribute to the campaign next year.

Thank you,

Wiki Loves Folklore International Team

--MediaWiki message delivery (ciciarade) 18:12, 4 Lui 2022 (CEST)[rispond]

Proponi delle dichiarazioni per la bussola elettorale del 2022 Modifega

Puoi trovare questo messaggio tradotto in altre lingue su Meta-wiki.

Ciao a tutti,

I volontari sono invitati a proporre delle dichiarazioni da utilizzare nella bussola elettorale per le elezioni del Board of Trustees del 2022.

Una bussola elettorale è uno strumento nato per aiutare gli elettori a selezionare quei candidati che meglio si conformano alle loro convinzioni e opinioni. I membri della comunità proporranno delle dichiarazioni a cui i candidati risponderanno utilizzando una scala Lickert (d'accordo/neutrale/in disaccordo). Le risposte dei candidati a queste dichiarazioni verranno caricate nella bussola elettorale. Gli elettori utilizzeranno lo strumento inserendo le proprie risposte alle dichiarazioni (d'accordo/neutrale/in disaccordo). I risultati mostreranno quei candidati che meglio si allineano alle convinzioni e ai punti di vista dell'elettore.

Ecco il calendario della bussola elettorale

8 - 20 luglio: I volontari propongono le dichiarazioni per la bussola elettorale

21 - 22 luglio: Il Comitato elettorale rivede le dichiarazioni, assicurandosi che siano chiare, e rimuovendo quelle fuori tema

23 luglio - 1º agosto: I volontari votano le dichiarazioni

2 - 4 agosto: Il Comitato elettorale sceglie le 15 dichiarazioni più votate

5 - 12 agosto: I candidati danno il proprio parere sulle dichiarazioni

15 agosto: La bussola elettorale viene aperta all'utilizzo degli elettori al fine di aiutarli nella scelta del voto

Il Comitato elettorale sceglierà le 15 dichiarazioni più votate all'inizio di agosto. Il Comitato elettorale supervisionerà l'intero processo, supportato dal team Movement Strategy and Governance. MSG si assicurerà che le domande siano chiare, che non vi siano duplicati, refusi, o qualsiasi altro problema.

Cordiali saluti,

Movement Strategy and Governance

Questo messaggio è stato inviato per conto della Task Force per la selezione del Board e del Comitato Elettorale
--Superpes15 (ciciarade) 11:39, 13 Lui 2022 (CEST)[rispond]

Discutiamo dei miglioramenti all'interfaccia desktop Modifega

 

Partecipa a una riunione online col team che sta lavorando a questi miglioramenti! La riunione si terrà il 26 luglio 2022 at 12:00 UTC and 19:00 UTC su Zoom. Clicca qui per partecipare. ID dell'incontro: 5304280674. Numero d'accesso a seconda del tuo Paese.

Per saperne di più. Speriamo che parteciperai! SGrabarczuk (WMF) (msg) 18:32, 25 Lui 2022 (CEST)[rispond]

Toma-gate Modifega

Un para de idee per schivà un alter rebellot toma/borlada.

Regolla in sui cambi de massa Modifega

A l'è possibel cambià in massa di parolle o forme domà se vun l'è ministrador - e se 'l ciapa la responsabilità - o cont el consens de la comunitaa. A l'è no inscì, però, per i error ciar e patent, l'è però ben dàgh 'n avis a la comunitaa in sul Grot. (messagg de Glz 19)

Podarissom tirà in pee ona pagina fada a posta. de tute i manere l'è on mester conligad cont i vos del wikizzionari. --Gat lombard (ciciarade) 21:02, 8 Set 2022 (CEST)

Sportell lenguistegh Modifega

Per i dubi de lengua, a l'è fad su el sportell lenguistegh, per parlà di tema lenguistegh, inscì de ciapà la scerna che la gh'ha pussee de sens. 'sto sportell, in ògni cas, el gh'ha no el roeul de Koinéizà la lengua.

Se 'n pensee? Sciking (dìm tusscoss) 22:56, 24 Ago 2022 (CEST)

Per mé al va ben. Ol sportell al pœderess vesser una bella manera de tegnir traça dei discussion in su la lengua, qe adess i è faite per la plu part fœra de la Wiki. Jonteress però come ecezion a'l prim pont, qe se i modifege i resta ind i vox scriite esclusivament (o squas) del dovrador g'è miga de avisar (insé se vun al se rencorj qe l'ha dovrad una parolla sbagliada, al pœl sistemar senza dovrar la procedura). --Glz19 (ciciarade) 00:11, 8 Set 2022 (CEST)
El sportell linguistegh el gh'è sgiamò in sul wikizzionari. El se ciama "Crot di linguista", dovarissom però drovàll. I question sora la lengua a inn pussee robe del Wikizzionari. --Gat lombard (ciciarade) 20:56, 8 Set 2022 (CEST)
Pense però qe (anca se i è faits ind la stessa lengua) i duu projets i è separads (e, de sigur, i g'ha dei esigenze diverse). Donca al saress mei hir-gen vun per la Wikipedia e, se una parolla l'è jamò staita tratada ind sul Wikizionare, ind i replige jontar ol ligam --Glz19 (ciciarade) 22:38, 8 Set 2022 (CEST)
D'acordi con la modifega insubida del Glz19! --Sciking (dìm tusscoss) 23:33, 8 Set 2022 (CEST)
D'acord, per podé rivà pussee facilment a tute i pagine de servizzi e de la comunità mi proponi anca de tirà in pee el "Portal de la comunità" (https://lmo.wiktionary.org/wiki/Wikizzionari:Portal_de_la_comunità), sedenò nissun el savrà mai che a gh'è el sportell linguistich. --Gat lombard (ciciarade) 09:16, 9 Set 2022 (CEST)

(Rienter) per mì l'è no 'n idea grama, se sii d'acordi de 'sti dì ghe lavori! --Sciking (dìm tusscoss) 12:34, 9 Set 2022 (CEST)

  D'Acord Per mé al va ben --Glz19 (ciciarade) 14:49, 9 Set 2022 (CEST)
  D'Acord --Gat lombard (ciciarade) 14:52, 9 Set 2022 (CEST)

Sgiornà Modifega

Ciao, ve nonzi che 'l wikizzionari l'è adree per scancellà la parolla "sgiornà" per votazzion. Ghe calen an'mò du dì per intervegnì. Valutì vialter la sostituzzion de la parolla anca in su wikipedia. Tegné in cunt però che la parolla la gh'havariss de vesser cambiada con "atualizà" che gh'havarem de votà come neologimo in del tempe che l'è dree a vegnì. --Gat lombard (ciciarade) 21:07, 16 Set 2022 (CEST)
[@ Sciking] Questa discussion chì la gh'havariss de vesser metuda in del sportell linguistegh che disevom in del paragraf de prima.--Gat lombard (ciciarade) 21:11, 16 Set 2022 (CEST)

La vos "sgiornà" l'è stada scancellada --Gat lombard (ciciarade) 13:21, 18 Set 2022 (CEST)
Ribadissi 'l me penser, giornà el se troeuva in del mond lombardofen, anca se l'è ciar e patent che l'è 'n italianism. Per mi gh'hem de favorì "atualizà" ma fà no una cacia ai strie :D --Sciking (dìm tusscoss) 17:33, 18 Set 2022 (CEST)

The Vector 2022 skin as the default in two weeks? Modifega

 
The slides for our presentation at Wikimania 2022

Hello. I'm writing on behalf of the Wikimedia Foundation Web team. In two weeks, we would like to make the Vector 2022 skin the default on this wiki.

We have been working on it for the past three years. So far, it has been the default on more than 30 wikis, including sister projects, all accounting for more than 1 billion pageviews per month. On average 87% of active logged-in users of those wikis use Vector 2022.

It would become the default for all logged-out users, and also all logged-in users who currently use Vector legacy. Logged-in users can at any time switch to any other skins. No changes are expected for users of these skins.

About the skin Modifega

[Why is a change necessary] The current default skin meets the needs of the readers and editors as these were 13 years ago. Since then, new users have begun using Wikimedia projects. The old Vector doesn't meet their needs.

[Objective] The objective for the new skin is to make the interface more welcoming and comfortable for readers and useful for advanced users. It draws inspiration from previous requests, the Community Wishlist Surveys, and gadgets and scripts. The work helped our code follow the standards and improve all other skins. We reduced PHP code in Wikimedia deployed skins by 75%. The project has also focused on making it easier to support gadgets and use APIs.

[Changes and test results] The skin introduces a series of changes that improve readability and usability. The new skin does not remove any functionality currently available on the Vector skin.

  • The sticky header makes it easier to find tools that editors use often. It decreases scrolling to the top of the page by 16%.
  • The new table of contents makes it easier to navigate to different sections. Readers and editors jumped to different sections of the page 50% more than with the old table of contents. It also looks a bit different on talk pages.
  • The new search bar is easier to find and makes it easier to find the correct search result from the list. This increased the amount of searches started by 30% on the wikis we tested on.
  • The skin does not negatively affect pageviews, edit rates, or account creation. There is evidence of increases in pageviews and account creation across partner communities.

[Try it out] Try out the new skin by going to the appearance tab in your preferences and selecting Vector 2022 from the list of skins.

How can editors change and customize this skin? Modifega

It's possible to configure and personalize our changes. We support volunteers who create new gadgets and user scripts. Check out our repository for a list of currently available customizations, or add your own.

Our plan Modifega

If no large concerns are raised, we plan on deploying in the week of October 3, 2022. If your community would like to request more time to discuss the changes, hit the button and write to us. We can adjust the calendar.

If you'd like ask our team anything, if you have questions, concerns, or additional thoughts, please ping me here or write on the talk page of the project. We will gladly answer! Also, see our FAQ. Thank you! SGrabarczuk (WMF) (talk) 06:15, 22 Set 2022 (CEST)

I definitely don't like the place of the Language button on the new editor and the fact that, but I would not call it a show stopper, I'll just try it out and if needed go back to the old interface. If someone does not want the change, speak now or forever hold your peace. --Sciking (dìm tusscoss) 12:54, 22 Set 2022 (CEST)
I don't like the new place of the language button too, but there is no problem. --Glz19 (ciciarade) 22:27, 22 Set 2022 (CEST)
Hello [@ Sciking, Glz19], thank you for your comments. Access to languages from the top of the page improves access for multilangual speakers. You can learn more about the language button by checking out our FAQ page, and reading our post on Diff Prioritizing equity within Wikipedia's new desktop.--Patafisik (WMF) (ciciarade) 17:24, 27 Set 2022 (CEST)

Error menuu Modifega

Segnale un error: ind el menuu utent, g'è scriit "pagine tegnude d'ouegg" (inscambe de oeugg) --Glz19 (ciciarade) 13:14, 19 oto 2022 (CEST)[rispond]

[@ Glz19] Hoo giustad, in sul sit l'andarà a post la setimana che la ven--Gat lombard (ciciarade) 14:06, 19 oto 2022 (CEST)[rispond]
Grazzie per el rangiament --Sciking (dìm tusscoss) 16:36, 19 oto 2022 (CEST)[rispond]
[@ Gat lombard] Grazie! Jà qe a'm ge sè, segnale anca qe (ind un quai cas) g'è ol comand anula inscambe de lassa perder. Soo miga se ol prim l'è lombard... Forse l'è ol cas de uniformar tut cond el segond --Glz19 (ciciarade) 23:09, 19 oto 2022 (CEST)[rispond]
Anula l'esist in milanes, forsi el gh'havariss de vesser con du elle --Gat lombard (ciciarade) 23:13, 19 oto 2022 (CEST)[rispond]

(Rienter) Per mi lassa perder l'è mej 'me interfacia utent. --Sciking (dìm tusscoss) 23:44, 19 oto 2022 (CEST)[rispond]

[@ Sciking] L'è dificil de capì cossa gh'è de sistemà in su traslatewiki, se te seet bon fàll ti. Per adess hoo giustad domà la dopia "l": in del sens che on quai "anulla" l'è de vesser cambiad con "torna indree" e on quaivn d'alter con "lassa perder". Son minga bon de distinguei. --Gat lombard (ciciarade) 00:07, 20 oto 2022 (CEST)[rispond]

Update on Vector 2022 Modifega

 

Hello. I'm sorry for not communicating in your language. I'll be grateful if you translated my message. I'm writing on behalf of the Web team working on the new skin, Vector 2022.

We wanted to apologize for the delays in the deployment of Vector 2022. We know many of you are waiting for this eagerly. We have been delaying the deployment because we have been working on the logos. It has taken us more time than originally expected. Once the logos are ready, we will let you know the exact date of deployment. We are planning for either the next (more likely) or the following week. If your wiki doesn't currently have a localized logo, we encourage you to reach out to us and we can help make one.

We invite you to get involved in the project. Contact us if you have any questions or need any help, particularly with the compatibility of gadgets and user scripts. Thank you! SGrabarczuk (WMF) (talk) 01:24, 20 oto 2022 (CEST)[rispond]

Lengue senza codes ISO Modifega

In sul wikizzionari 'sem 'dree a decider per i lengue senza codes ISO. L'è important anca per podé sgiontà i parolle nonese e solader ma minga per creà on wikizzionari per Nones e Solander. --Gat lombard (ciciarade) 13:34, 12 nov 2022 (CET)[rispond]

Mi insubissi de fà una colleta per corromper quej de l'ISO e dàgh un codes... El saria un rebellot tirài dent in la lengua lombarda se ja tachen a num 🤣 --Sciking (dìm tusscoss) 17:23, 12 nov 2022 (CET)[rispond]

Toeu via el sistema DEFCON del bordegament Modifega

In la Gestion del bordegament a gh'è 'n sistema compagn del DEFCON, che 'l serviss a nagot. El ranzom via? -- Sciking (dìm tusscoss) 17:36, 17 nov 2022 (CET)[rispond]

  D'Acord--Gat lombard (ciciarade) 20:41, 17 nov 2022 (CET)[rispond]
  D'Acord --Glz19 (ciciarade) 12:56, 18 nov 2022 (CET)[rispond]

  Fad! --Sciking (dìm tusscoss) 18:40, 29 nov 2022 (CET)[rispond]

Grafie acetade in sul wikizzionari Modifega

In sul wikizzionari a sem 'dree a decider a prooposit de la classificazzion di ortografie acetade. Vegnì scià a jutànn a decider--Gat lombard (ciciarade) 11:54, 21 nov 2022 (CET)[rispond]

NOL e SL in su la pagina principal Modifega

Sii d'acordi a meter la part in lombard ocidental de la pagina principal in NOL e quella in lombard oriental in SL? -- Sciking (dìm tusscoss) 18:37, 29 nov 2022 (CET)[rispond]

  D'Acord --Gat lombard (ciciarade) 17:23, 30 nov 2022 (CET)[rispond]
Ciao, [@ Sciking]. Primma de dàtt on’opinion – o anca vèss bon de avègghen vunna – te domandaria se el sia possibel savè i reson dedree al tò parpònn quell cambiament chì. --Laurbereth (ciciarade) 21:26, 30 nov 2022 (CET)[rispond]
[@ Laurbereth] doman te scrivi ben. --Sciking (dìm tusscoss) 22:32, 30 nov 2022 (CET)[rispond]
[@ Laurbereth] perdona che hoo fad tardi: la question a l'è che, de agn, la Wikipedia la ponta a di ortografie panlombarde rispet ai ortografie locai, tant che la regolla la dis che l'è mej havégh categorìe e vos de servizzi in NOL o in SL. Fà anca la pagina principal el saria domà coerenza. Poeu, mità a l'è in bressan, e per adess gh'hem nissun che l'è bon de scrivél. --Sciking (dìm tusscoss) 21:49, 3 des 2022 (CET)[rispond]
Hoo capii. A vedèlla del tò pont de vista a pensi che la toa parposta la gh’aiva anca de sens; tuttamanch, a gh’è di robb che me lassen on quaj dubbi — primm, se a se dœuvra on’ortografia panlombarda, a bon cunt, la division intra lombard occidental e oriental ins la pagina principal la deventa pù inscì importanta, e forsi anca on quajcoss che el podariss vèss vist coma superflov. Degià che l’obiettiv de quej ortografij chì l’è propri quell de avèggh ona manera communna de scrìv par tucc, questa chì la pœu vèss on’ottima occasion par fà sù ona pagina principal unega e dà ai leccior de la Wiki on’impression de union, forza e coesion de la lengua lombarda e de tutta la communitaa che la gh’è dedree. El segond dubbi che gh’hoo l’è ligaa a la parposta medemma in relazion a l’obiettiv che te m’heet portaa: de faj, credi che — inscì coma te l’heet mettuda giò — la toa parposta la podariss indirettament associà ona variant del lombard cont ona grafia, e quell’oltra cont on’oltra, e donca dà l’impression a l’utenza occasional e ai leccior che la NOL la saja la manera par scrìv el lombard occidental/milanes, e l’SL quell oriental/bergomasch. La podaria, donca, trànn a numm di differenz ben pussee marcaa, quand che l’obiettiv che vorii gagnà l’è quell de vesinàss pussee e de evidenzià quell che i variant divers de la lengua gh’hann in commun, inscambi de concentràss tropp ins i sò differenz.
Per quest, a pensi che forsi trà in pee dò pagin principaj despartii nomà per grafia e de mèttej in rotazion alternada el pœuda vèss ona manera pussee effizienta par gagnà quell che te vœuret fà. Diset cossè, tì, [@ Sciking]? --Laurbereth (ciciarade) 12:46, 4 des 2022 (CET)[rispond]
[@ Sciking] Sont prope decorde cond ol [@ Laurbereth], tireress via la distinzion. E (segond mé) al saress mei far una trascrizion precisa intra i do pajine, insé de mostrar la diferenza de scritura intra i do grafie, e far miga pensar qe i diferenze de varietaa i sies part dei convenzion. Vest qe a la fin i è poqe rige, s'pœderess circar de dovrar un lesseg plussee possibel panlombard --Glz19 (ciciarade) 08:01, 5 des 2022 (CET)[rispond]
Beh, sont anca d'acordi, ma el saria un cambi pussee grand che metaria ai vot in d'una manera pussee esplicita, desgià che gh'hem la bipartizzion de temp. Dopo tachi 'na ciciarada noeuva, se 'l ve va ben. --Sciking (dìm tusscoss) 08:17, 5 des 2022 (CET)[rispond]

Cribi di vos Modifega

Volaria fà un sistema de "cribi" per i vos (compagn del vaglio de la Wikipedia italiana) inscì de podé controllà i vos in manera ofizziala, per esempi quand che inn vesine a l'andà in vedrina ma gh'è di dubi de gramatega o ortografia o quand che ghe cala un quajcoss. Se 'n pensee? Sciking (dìm tusscoss) 11:49, 4 des 2022 (CET)[rispond]

Per mé al va ben --Glz19 (ciciarade) 07:36, 5 des 2022 (CET)[rispond]

Impunemanch: parolla fallada spantegada de giustà Modifega

La parolla "impunemanch" la risulta foeura de post in tante vos de la wikipedia. A gh'è besogn subit d'ona netada. L'è colpa di dizzionari del dì d'incoeu per esempi quell del Vallardi che 'l raporta "impunemanch" come sgiontadura ma l'è fallad e de conseguenza l'è stada poeu anca colpa del wikizzionari che l'è stad giustad dessadess. In sul dizzionari del Cherubini la traduzzion de "Impunemanch" l'è "Nonostante", "ad ogni modo" (italian), che al dì d'incoeu el sariss pussee on "Nonostante ciò". Se troueva conferma a cercà questa parolla chì in leteratura. A bon cunt i dizzionari vegg e noeuv a inn minga inscì ciar a proposit de questa parolal chì ma la leteratura la leva tut i dubi. Gh'è bisogn de sicur d'ona netada, ma minga col bot, gh'è de vardà on parolla a la volta. Impunemanch l'è de mudà in "siben che", "ancaben che" o "nonostant che" quand che l'è sgiontadura. tra poch a tachi a fàll perchè adess l'è on error ciar. --Gat lombard (ciciarade) 12:17, 4 des 2022 (CET) L'è mej anca a mandà on avis de massa ai utent perchè l'è on error che 'l và inanz de trop temp. --Gat lombard (ciciarade) 12:17, 4 des 2022 (CET)[rispond]

Per la precisione'me l'è dovrada in la leteradura la parolla "impunemanch"? Te ghe rivet a fànn un quai esempi per capì quand che l'è dovrada in de la manera coreta e quand che no? Lacky77 (ciciarade)
[@ Lacky77] https://wikisource.org/wiki/Sei_sonetti_milanesi_sul_soggetto_della_commune_tristezza
https://wikisource.org/wiki/L%27onomastich
http://www.milanesiabella.it/carloporta_elsaravera.htm

--Gat lombard (ciciarade) 13:13, 4 des 2022 (CET)[rispond]

La manera giusta l'è quella de la leteratura, l'è quella de drovalla per "(ciò)nonostante" in italian, "nevertheless" in ingles--Gat lombard (ciciarade) 13:16, 4 des 2022 (CET)[rispond]
[@ Lacky77] Je hoo giustad tut. per fortuna a eren minga trop ma a gh'è vorsuu on'ora. Aa manera giusta l'è restada in su la Wikipedia, quella fallada te la vedet in di mè ultime modifiche. --Gat lombard (ciciarade) 14:16, 4 des 2022 (CET)[rispond]

Home Page NOL e SL senza dialet Modifega

Se pensa de passà de la pagina principal in bressan e milanes a 'na pàgina in NOL e SL. Vari utent hann insubid de fàlla senza dialet, o ben havégh NOL e SL panlombarde. Se 'n pensee? A l'è mìnga 'na votazzion ma una ricerca de consens.

Pro status quo Modifega

  • ...
  • ...

NOL e SL dialetizade Modifega

  • ...
  • ...

NOL e SL mìnga dialetizade Modifega

Alter Modifega

  • ...

Coment Modifega

  • [@ Glz19] Te seet adree a parlà d'ona roba che l'esist minga o ben d'ona lengua lombarda minga dialetal. Chi l'è che 'l tirariss in pee la koiné panlombarda artificial?--Gat lombard (ciciarade) 09:58, 5 des 2022 (CET)[rispond]
  • [@ Gat lombard] intant qe a'm speita ol parer dei olter, te foo un esempe de cossa sie dree a pensar. Incœ la pajina principala in milanes la dix
    "Benvegnuu in su la Wikipedia in lengua lombarda - L'enciclopedia libera che tucc poden jutà a scriv"
    a voltar-la in NOL la saress:
    "Benvegnud in su la Wikipedia in lengua lombarda - L'enciclopedia libera che tucc poden jutà a scriver"
    Una manera plussee "panlombarda" de scriver l'istessa fras (semper in milanes) la pœderess vesser:
    "Benrivad in su la Wikipedia in lengua lombarda - L'enciclopedia libera che tucc poden ajutà a scriver"
    (a'l post de ajutà s'pœderess dovrar anc aidà, se l'è dovrad anc i bande ocidentai).
    Ol mè l'è doma un esempe (s'pœl far-l in tante manere diverse), ma l'è per far capir qe l'è miga una varietaa nœva, ma domà una manera de sqivar i trats plussee locai d'una varietaa jamò parlada. I coniugazion verbai i è semper qelle, tant per dir. --Glz19 (ciciarade) 11:38, 6 des 2022 (CET)[rispond]
De sicur, gh'hem de metes d'acord sora tute i parolle però. Mi disaria anca de sgiontà anca el pronom debol de terza persona plural perchè 'l gh'è in quasi tut i dialet.
"Benrivad in su la Wikipedia in lengua lombarda - L'enciclopedia libera che tucc a poden ajutà a scriver"
"Benrivad in su la Wikipedia in lengua lombarda - L'enciclopedia libera che tucc i poden ajutà a scriver"
Per mi el va ben però l'è ona koiné, e l'è on mester longh, te podet vegnìnn fouera perchè l'è domà la pagina principal, vist che "aidà" l'è nò milanes, se po nò scriver "aidà" in milanes, però se capiss de sicur. Ona koinè artificial compagna de quella del Lissander Brasca in di so canzon--Gat lombard (ciciarade) 12:08, 6 des 2022 (CET)[rispond]
[@ Gat lombard] hoo miga capid, la segonda la saress in lombard oriential? Perqè in cas i ponden l'è un error, al saress i pœl... De tute i manere pense prope qe benrivad al sies dovrad anc in milanes, no? Qell qe hoo fait mé l'è stait adoma sostituir un vocabol caraterizad come "ocidental" cond un olter qe al g'è anc luu in milanes, ma l'è plussee dovrad a nivell lombard. De tute i manere, in jeneral, se se rexona in termen de lengua, la question dei vocaboi l'è de dovrar cond elasticitaa: quand qe scrive in bergamasc, se una parolla la g'è miga ind el dizionare del Ducad ma la g'è (presempe) in qella del Cherubin, dovre qest'ultema (se prope necessare adatada a la fonetega bergamasca) plutost qe circar fo' un neolojism per mantegnir la "pureza" del dialet bergamasc contra i olter --Glz19 (ciciarade) 13:33, 6 des 2022 (CET)[rispond]
[@ Glz19] Nò l'è milanes, cont el pronom "i" che l'è spantegad in lombardia tant in orient 'me in ocident e se drovava anca in del milanes antigh per la terza persona plural. Son d'acord, de fat "aidà" la po vesser considerada come la variant oriental de "ajutà". El problema l'è che la pronuncia la varia d'on dialet con l'alter e di volte anca la scritura. De fat el problema pricipal l'è propi quell de la coniugazzion a passà de orient a ocident (poden/poeul) --Gat lombard (ciciarade) 14:32, 6 des 2022 (CET)[rispond]
Benrivad " soo no se l'è drovad ma de sicur el se capiss ben --Gat lombard (ciciarade) 14:33, 6 des 2022 (CET)[rispond]
Comunque nagot el proibiss de havégh una part pussee "occidentalenta" e l'altra pussee "orientalenta" senza marcàll esplicitament. --Sciking (dìm tusscoss) 14:03, 6 des 2022 (CET)[rispond]
Pensii che dovràggh tucc dò i formi verbaj (i pœul/pœuden) ind l’istessa pagina el pœuda stà maa de on pont de vista stilistegh? --Laurbereth (ciciarade) 17:39, 6 des 2022 (CET)[rispond]
De solit in qualsessia articol de la wikipedia ghe va la coerenza, o ben el drovà la stessa varianta in tut l'articol o per el manch in tut el paragraf. Donca se el problema l'è che del lombard l'esist nò la lengua ma esisten i dialet, o a dìlla in d'on'altra manera la lengua l'è l'insema di dialet. Per havégh on lombard standard se gh'havariss de catà foeura ona parolla infra tute i variant e fà su on lombard standard artificial de riferiment. On lavoron senza corripondenza con la realtà, on quaicoss a la moeud del Lissander Brasca in di so canzon, però a gh'hem se fàll in su la lengua intrega minga domà sora ona canzon.--Gat lombard (ciciarade) 18:05, 6 des 2022 (CET)[rispond]
Oviament a son d’acord con tì se fudessem dree a parlà de on articol normal, e donca de on test scrivuu indova che a se specciarissi coërenza stilistega, bonna capazitaa de lenguagg e giusta pontegiadura. Questa chì, però, a l’è in teoria pussee ona situazion “de representazion”, e donca pœudi anca pensà che lassàggh tucc dò i formi ins l’istessa pagina el sia gnanca inscì brutt a la fin de la fera (se propri l’è impossibel schivàjj). Credi anca che pussee che ona quistion de “fà sù” ona variant standard che la gh’è nò, quell ch’a servaria chì el saria nomà dovrà di paroll che hinn giamò doperaa pù o manch de tucc al dì d’incœu. L’è vera che el lombard l’è dividuu in tanc dialett, ma a la fin la bas de la lengua l’è pù o manch istessa par tucc; se semm bon de capitalizà insù quell lavô chì, trà in pee ona pagina principal communna el gh’avaria minga de vèss on gross problemma. --Laurbereth (ciciarade) 18:41, 6 des 2022 (CET)[rispond]
Esat, gh'hem de doperà i forme pussee standard che podom. Gh'è de fa finta, in sostanza, de parlà col parlant ideal pussee lontan che 'l parla la lengua. -- Sciking (dìm tusscoss) 19:12, 6 des 2022 (CET)[rispond]
L'è on mester che se po fà, perchè l'è ona sola pagina naturalment --Gat lombard (ciciarade) 20:21, 6 des 2022 (CET)[rispond]

Ciciarade senza ligam (orfene) Modifega

M'hann fad notà che gh'hem un poo de ciciarade senza una pagina conligada: hoo scassad quelle che gh'hann no de sens e archiviad quelle che gh'hann interess storegh, 'sa foo per i ciciarade normai de pagine che inn stade scassade? Sciking (dìm tusscoss) 01:44, 10 des 2022 (CET)[rispond]

Presempe? --Glz19 (ciciarade) 22:15, 10 des 2022 (CET)[rispond]
Varda chinscì --Sciking (dìm tusscoss) 22:33, 10 des 2022 (CET)[rispond]
Bœteress via tut --Glz19 (ciciarade) 22:38, 10 des 2022 (CET)[rispond]

Community Wishlist Survey 2023 opens in January! Modifega

Ajutom a tradù in la toa lengua

Ciao

The Community Wishlist Survey (CWS) 2023, which lets contributors propose and vote for tools and improvements, starts next month on Monday, 23 January 2023, at 18:00 UTC and will continue annually.

We are inviting you to share your ideas for technical improvements to our tools and platforms. Long experience in editing or technical skills is not required. If you have ever used our software and thought of an idea to improve it, this is the place to come share those ideas!

The dates for the phases of the Survey will be as follows:

  • Phase 1: Submit, discuss, and revise proposals – Monday, Jan 23, 2023 to Sunday, Feb 6, 2023
  • Phase 2: WMF/Community Tech reviews and organizes proposals – Monday, Jan 30, 2023 to Friday, Feb 10, 2023
  • Phase 3: Vote on proposals – Friday, Feb 10, 2023 to Friday, Feb 24, 2023
  • Phase 4: Results posted – Tuesday, Feb 28, 2023

If you want to start writing out your ideas ahead of the Survey, you can start thinking about your proposals and draft them in the CWS sandbox.

We are grateful to all who participated last year. See you in January 2023!

Grazieǃ Community Tech, STei (WMF) 13:59, 13 des 2022 (CET)[rispond]

Pagina principala: darrera ciamada Modifega

Per la pagina principal, infin, viste i posizzion di utent, insubissi quella roba chi:

  1. Ghe sarà 'na pagina principal in NOL e voeuna in SL
  2. I pagine sarann minga marcade per dialet
  3. Se provarà a scriver i pagine in la manera pussee neutra possibil, cont i forme pussee panlombarde, ma senza inventàss una koiné
  4. Comunque, vist che la part in NOL la scrivaroo mi e quella in SL, se 'l gh'ha voeuja, el [@ Glz19], de facto voeuna la sarà pussee ocidentalizenta e l'oltra pussee orientalenta, ma sarann no "NOL in lombard ocidental" e "SL in lombard oriental"

El ve va ben? -- Sciking (dìm tusscoss) 19:22, 13 des 2022 (CET)[rispond]

  D'Acord --Gat lombard (ciciarade) 19:41, 13 des 2022 (CET)[rispond]
  D'Acord e disponibel per la version in SL --Glz19 (ciciarade) 00:42, 15 des 2022 (CET)[rispond]
  D'Acord --Laurbereth (ciciarade) 11:19, 15 des 2022 (CET)[rispond]
  Fad! per la NOL --Sciking (dìm tusscoss) 16:34, 16 des 2022 (CET)[rispond]

Fàlla finida coi dialet? Modifega

In su la Wikipedia in italian hann scernid de fà la pagina Varietà della lingua lombarda e de tacàgh dent i vos in sui trè macrovarietà lombarde (ocidental, oriental, alpin). A diferenza de 'na quaj manovra del passad, quella roba chi l'è stada voluda de lombardofen, in tra de lor mi.

La reson l'è che la vos de la Wikipedia in la lengua del Dant l'era trop granda e i trè vos gh'haveven nissuna informazzion pussee rispet a la vos de la lengua, e donca gh'è stad el "scorporo".

Num sem in d'una situazzion compagna, la vos Lombard oriental l'è curta curtenta, idem Lombard alpin, Lombard ocidental l'è longa (e in vedrina) ma l'è per la pupart tabelle e gramatega, che starien mej in alter vos e sit. Pensi, forsi, che una vos del tipo Variant de la lengua lombarda, che la analiza i varietà, la soa storia, la soa tratazzion, diferenze e comunanze, la podaria dà pussee de valor a l'enciclopedia rispet a 'sti vos chi, trade insema in d'un epoca indova che i wikipedista midem gh'haveven una vision manch d'insema de la lengua rispet a quella che gh'hem incoeu.

Poeu, in general, pensi che gh'è de rivà a tacà insema tucc i vos in sui micro-dialet o quei dialet che gh'hann minga 'na soa propia dignità storega tal de havégh una vos. Despess 'sti vos chi inn stade fade per marcà i diferenze, roba che la se podaria fà sia in la vos noeuva che in su quella de la località.

Se 'n pensee? -- Sciking (dìm tusscoss) 21:25, 15 des 2022 (CET)[rispond]

Mé sont prope decorde, al saress un bell mester --Glz19 (ciciarade) 22:21, 15 des 2022 (CET)[rispond]

Levà o lassà la bandera del ducad de Milan in la mapa di dialet del wikizzionari Modifega

Hoo dervid ona discussion in del bar del wikizzionari a proposit del levà o lassà la bandera del ducad de Milan in la mapa di dialet del wikizzionari. La question l'interessa anca la mapa del babellmo de la wikipedia.--Gat lombard (ciciarade) 11:29, 19 des 2022 (CET)[rispond]

Feminism and Folklore 2023 Modifega

 
Ajutom a tradù in la toa lengua

Dear Wiki Community,

Christmas Greetings and a Happy New Year 2023,

You are humbly invited to organize the Feminism and Folklore 2023 writing competition from February 1, 2023, to March 31, 2023 on your local Wikipedia. This year, Feminism and Folklore will focus on feminism, women's issues, and gender-focused topics for the project, with a Wiki Loves Folklore gender gap focus and a folk culture theme on Wikipedia.

You can help Wikipedia's coverage of folklore from your area by writing or improving articles about things like folk festivals, folk dances, folk music, women and queer folklore figures, folk game athletes, women in mythology, women warriors in folklore, witches and witch hunting, fairy tales, and more. Users can help create new articles, expand or translate from a list of suggested articles.

Organisers are requested to work on the following action items to sign up their communities for the project:

  1. Create a page for the contest on the local wiki.
  2. Set up a fountain tool or dashboard.
  3. Create the local list and mention the timeline and local and international prizes.
  4. Request local admins for site notice.
  5. Link the local page and the fountain/dashboard link on the meta project page.

This year we would be supporting the community's financial aid for Internet and childcare support. This would be provided for the local team including their jury and coordinator team. This support is opt-in and non mandatory. Kindly fill in this Google form and mark a mail to support@wikilovesfolklore.org with the subject line starting as [Stipend] Name or Username/Language. The last date to sign up for internet and childcare aid from our team is 20th of January 2023, We encourage the language coordinators to sign up their community on this link by the 25th of January 2023.

Learn more about the contest and prizes on our project page. Feel free to contact us on our meta talk page or by email us if you need any assistance.

We look forward to your immense coordination.

Thank you and Best wishes,

Feminism and Folklore 2023 International Team

Stay connected     

--MediaWiki message delivery (ciciarade) 11:23, 24 des 2022 (CET)[rispond]

Ciamai tucc dialet Modifega

Hoo vist che gh'è di dialet che gh'hann "dialet" denanaz e di alter no, mi disaria de fà scomincià ogni pagina in su 'n dialet con "dialet", se 'n pensee? -- Sciking (dìm tusscoss) 12:19, 24 des 2022 (CET)[rispond]

  D'Acord --Glz19 (ciciarade) 16:39, 1 gen 2023 (CET)[rispond]

Bon Nedal a tucc Modifega

Bon Nedal a tucc, cara i me Wikipedia lombard! Sciking (dìm tusscoss) 11:47, 25 des 2022 (CET)[rispond]

Bon 2023 Modifega

Bon 2023 a tucc! Sciking (dìm tusscoss) 12:54, 1 gen 2023 (CET)[rispond]

Tants auguri a tuts! --Glz19 (ciciarade) 16:40, 1 gen 2023 (CET)[rispond]

Interfaccia desktop: ultime novità Modifega

Ciao, vi segnalo che le ultime novità del progetto delle Migliorie all'interfaccia desktop sono on line. Buona lettura! --Patafisik (WMF) (ciciarade) 19:37, 4 gen 2023 (CET)[rispond]

Regolle per l'AI Modifega

De 'n quaj temp a gh'è in sgir di AI che permeten de scriver articoi o de voltài. Hoo fad di esperiment e, gh'hoo de dìll, fonzionen, però voraria insubì di regolle per doperai:

  • I AI se poden doperà domà in manera semiautomatega, o ben sota el controll de 'n utent, che l'è responsabel di edit, de la validità fatual de la vos e de la coerenza lenguistega, dialetal e ortografega
  • L'è propi consiliad marcà in del camp oget che la vos l'è scrivuda cont el jut de l'AI
  • I ministrador podarann scancellà vos che dann nissun contribut a l'enciclopedia (per esempi, sbozz trop curt o senza font)
  • Resten valide i regolle de l'enciclopedia (per esempi, se l'è 'na traduzzion gh'è de marcàlla cont el template apòsta, Modell:traduzzion)


Se 'n pensee? -- Sciking (dìm tusscoss) 17:19, 5 gen 2023 (CET)[rispond]

Che bestial. Se fa comè a drovàj quii AI chì? --Laurbereth (ciciarade) 17:47, 5 gen 2023 (CET)[rispond]
Alora:
  1. Te se registret chinscì
  2. Te domandet, in lengua natural (in teoria el va ben anca el lombard, ma el capiss mej l'italian o l'ingles) de fà un articol de enciclopedia in lombard in sul tema X
  3.   Fad! :D
Per adess n'hoo fade un para e inn minga mal, anca se gh'è de lavoràgh sora. --Sciking (dìm tusscoss) 18:51, 5 gen 2023 (CET)[rispond]

Mi segutaroo a tradù senza istrument automatich però le consijaroo ai utent forest per voltà el lombard in la soa lengua de lor.--Gat lombard (ciciarade) 20:53, 5 gen 2023 (CET)[rispond]

Tirèm in pee ona pagina a posta per invidà i utent forest a drovà l'AI.--Gat lombard (ciciarade) 20:54, 5 gen 2023 (CET)[rispond]

[@ Gat lombard] mi el faria no. Gh'è semper di error e di problema. La podaria vesser una roba per quei utent che sann el lombard ma gh'hann no temp de scriver. --Sciking (dìm tusscoss) 22:05, 5 gen 2023 (CET)[rispond]
[@ Sciking] Però l'è on istrument util per voltà del lombard in la soa lingua de lor.L'è per quell che le disevi.--Gat lombard (ciciarade) 22:14, 5 gen 2023 (CET)[rispond]
Havevi capid mal, inscì el và mej --Sciking (dìm tusscoss) 22:51, 5 gen 2023 (CET)[rispond]

El m’ha scrivuu quella pagina chì. Al prenzipi a l’era piena de error, ma se te ghe corresget la gramatega lu ‘l la ten a ment e l’imprend a scriver mej. Robe de mat. --Laurbereth (ciciarade) 21:39, 5 gen 2023 (CET)[rispond]

[@ Laurbereth] eh sì! Poeu comunque anca cont i so error el te sbassa el lavorà de fà e nanca poch! --Sciking (dìm tusscoss) 22:05, 5 gen 2023 (CET)[rispond]
Sont dree a far dei prove per curiositaa. Ma volter ge rivii a far-g doperar una grafia? Per adess a mé al fa adoma un mes'ciot XD --Glz19 (ciciarade) 01:06, 7 gen 2023 (CET)[rispond]
No! Però ghe meti men a ransgiàlla che a scriver de zero ahaha! --Sciking (dìm tusscoss) 01:10, 7 gen 2023 (CET)[rispond]
Capid XD Heet provad a veder se al se regorda i correzion qe te g'heet dait la volta dop? --Glz19 (ciciarade) 01:14, 7 gen 2023 (CET)[rispond]
[@ Glz19]: la roba pussee bella che te pœudet fà l’è dìgh de fàt un test in lombard, e pœu fàgh tì di correzzion. El mejorarà, ma el rivarà mai a vesser perfecc, par quell che hoo podud vidé mì. Me par de capì che la soa cognossenza de la lengua l’è basada in su un snapshot de quell che gh’era in internet un para de agn indree. Me someja anca che la soa preferenza inizzial la saja soratut par la gramatega milanesa e l’ortografia classega. Soo nò quant quell che el dis el saja atendibel, de tute i manere, perchè hoo vist che di vœulte el dis/fa robe diverse de quell che gh’hoo ciamad. L’è donca un poo un baloss. --Laurbereth (ciciarade) 12:36, 7 gen 2023 (CET)[rispond]
(wikibooks:it:Lombardo/Dizionari e Wikizionario#Traduttori automatici)--Gat lombard (ciciarade) 18:11, 7 gen 2023 (CET)[rispond]

Conflit infra templeit de traduzzion Modifega

Segnali el conflit infra i templeit de traduzzion modell:traduzzion e modell:Tradüzziun. 'Sti du templeit chì i fann on mester on zich divers ma gh'hann on nom compagn. El sariss on problema de giustà a creà on templeit unich e giustà i pagine fade con l'alter templeit col bot o al massim cont el mudàgh el nom al templeit "Tradüzziun". Se gh'è nò el temp de fà on lavorà longh el sariss assee a mudà "Tradüzziun" con "traduzzion in cors" --Gat lombard (ciciarade) 10:53, 14 gen 2023 (CET)[rispond]

  Fad! --Sciking (dìm tusscoss) 10:58, 14 gen 2023 (CET)[rispond]

Cavà via el Bargnif Modifega

Volevi insubì de cavà via el Bargnif 'me che l'è incoeu, desgià che l'è un lavoron de mantegnì e squasi el se ved nanca.

El sostituissaria cont una parolla curiosa del Wikizzionari e, magara, 'na vos curiosa consiliada.

Se 'n pensee? -- Sciking (dìm tusscoss) 21:07, 23 gen 2023 (CET)[rispond]

Per mé al va ben --Glz19 (ciciarade) 09:41, 24 gen 2023 (CET)[rispond]

Migliorie all'interfaccia desktop: un nuovo cambiamento in arrivo Modifega

 

Ciao!

La prossima settimana il team Web di Wikimedia Foundation sposterà alcuni link della barra laterale a destra dello schermo.

Così sarà più facile utilizzare in modo intuitivo tutti i collegamenti e gli strumenti della nostra interfaccia. Con la barra laterale più corta, l'indice apparirà a sua volta più in alto sullo schermo. Quest'ultimo cambiamento sarà sigificativo soprattutto per i contributori, poiché i lettori usano il menu di sinistra molto più raramente.

Perché apportiamo questo cambiamento

Attualmente, la nostra interfaccia non fa distinzione tra collegamenti e strumenti che riguardano il wiki e collegamenti e strumenti che riguardano la pagina in sè. "Pagina principale", "Una voce a caso", "Ultime modifiche" fanno parte del primo gruppo. "Puntano qui", "Modifiche correlate", "Cita questa voce" appartengono al secondo. Questo mix confonde i nuovi lettori. Anche i nuovi contributori non hanno familiarità con ognuno di questi link e non sanno a cosa servono. Mescolando questi gruppi si rischia di demotivare le persone che sarebbero propense a scoprire spontaneamente questi strumenti.

Questa modifica risolve anche la questione della posizione del sommario. In precedenza alcuni contributori ci avevano fatto notare che il sommario sotto alla barra laterale lo faceva apparire troppo in basso nella pagina. Con questo cambiamento, il menu di sinistra (la barra laterale) diventa più corto e di conseguenza il sommario è visibile più in alto sulla pagina. Inoltre, questo cambiamento riduce lo spazio bianco sulla pagina, usandone di più per mostrare gli strumenti a destra.

Puoi saperne di più sulla funzionalità degli strumenti della pagina e il progetto delle Migliorie all'IU desktop su MediaWiki.org.

Compatibilità degli accessori

Alcuni accessori e script utente potrebbero aver bisogno di essere aggiornati o diventare obsoleti e ridondanti. Forniamo assistenza agli utenti che desiderano mantenere la compatibilità. Puoi visitare questa sezione della nostra documentazione per maggiori informazioni sulla compatibilità dei gadget.

Collaboriamo

Grazieǃ --Patafisik (WMF) (ciciarade) 13:17, 3 feb 2023 (CET)[rispond]

Vangeli Modifega

Hoo vist che gh'hem di bei vos in sui Vangeli e i liber del Noeuv Testament che, però, gh'hann dent nissuna informazzion enciclopedega e domà el test. A bon cunt, inscì vann minga ben, gh'è de sgiontà di element enciclopedich informativ e, se voeulom, menà i test in su 'n alter sit. -- Sciking (dìm tusscoss) 20:11, 8 feb 2023 (CET)[rispond]

Come far apparire i link delle lingue in cima alla Home page Modifega

 

Ciao a tutti,

con la nuova interfaccia di default, Vector 2022, il pulsante delle lingue è finito in fondo alla home page, mentre nelle altre pagine si trova correttamente in alto, vedi perché. Questa eccezione della home page non piace a tutte le comunità Wikimedia. Si può risolvere aggiungendo "un titolo" ma solo con il consenso della vostra comunità.

Vi invito quindi a discutere se vi interessa avere i link delle lingue nello stesso posto delle altre pagine. Se la risposta è sì, dovreste decidere quale tra le due opzioni preferite: mostrare un messaggio di benvenuto (o un altro testo a votra scelta) come "titolo", sulla stessa linea del pulsante delle lingue, oppure non mettere nessun testo.

Copio-incollo un passaggio delle FAQ che potrebbe esservi utile per discutere, con qualche aggiunta:

  • Il "titolo della pagina" sarà mostrato su Vector 2010, Minerva, Timeless e Vector 2022. Non sarà visibile su Monobook.
  • Il "titolo" puo' essere modificato configurando MediaWiki:Mainpage-title-loggedin per gli utenti loggati e MediaWiki:Mainpage-title per per gli utenti non loggati. Per gli utenti loggati su mobile invece bisognerà modificare MediaWiki:wikimedia-mobile-mainpage-title-loggedin.
  • Date un'occhiata a come appare la home page con i pulsante delle lingue in alto aggiungendo ?vectorlanguageinmainpageheader=1 alla fine dell'URL. La home page della Wikipedia basca mostra una frase di benvenuto nel titolo. E' la stessa scelta fatta anche dalla Wikipedia in francese, che sta aspettando il cambiamento. Potete anche guardare l'esempio della Wikipedia in islandese che non ha configurato nessun titolo, quindi si vedono solo le lingue.
  • Se c'è consenso, pingatemi (o contattate il Web Team) per chiedere lo spostamento del pulsante delle lingue in alto, il team chiederà la modifica dei parametri del vostro wiki. Se preferite potete aprire direttamente un nuovo task su Phabricator, ma se volete un messaggio di benevuto basterà segnalare la vostra discussione in fondo al ticket T325362, aggiungendovi alla lista dei wiki che già richiedono il cambiamento. Una volta il cambiamento portato a termine, il pulsante delle lingue sarà visibile in alto alla home page del tema Vector 2022. Negli altri temi, la lista dei link delle lingue si troverà al suo posto di default, che è diverso per ogni tema.

Grazieǃ--Patafisik (WMF) (ciciarade) 17:50, 21 feb 2023 (CET)[rispond]

Community feedback-cycle about updating the Wikimedia Terms of Use starts Modifega

You can find this message translated into additional languages on Meta-wiki.

Hello everyone,

Wikimedia Foundation Legal Department is organizing a feedback-cycle with community members to discuss updating the Wikimedia Terms of Use.

The Terms of Use (ToU) are the legal terms that govern the use of websites hosted by the Wikimedia Foundation. We will be gathering your feedback on a draft proposal from February through April. The draft will be translated into several languages, with written feedback accepted in any language.

This update comes in response to several things:

  • Implementing the Universal Code of Conduct
  • Updating project text to the Creative Commons BY-SA 4.0 license
  • Proposal for better addressing undisclosed paid editing
  • Bringing our terms in line with current and recently passed laws affecting the Foundation, including the European Digital Services Act

As part of the feedback cycle two office hours will be held, the first on March 2, the second on April 4.

For further information, please consult:

On behalf of the Wikimedia Foundation Legal Team,

DBarthel (WMF) 18:48, 21 feb 2023 (CET)[rispond]

Editing news 2023 #1 Modifega

Leggi in un'altra linguaLista d'iscrizione per questa newsletter multilingue

Questa newsletter include due aggiornamenti chiave sulEditing lavoro di gruppo:

  1. Il gruppo di editing finirà di aggiungere nuove caratteristiche al Talk pages project e du applicarle.
  2. Stanno cominciando un nuovo progetto, Edit check.

Progetto pagine di discussione

 
Some of the upcoming changes

The Editing team is nearly finished with this first phase of the Talk pages project. Nearly all new features are available now in the Beta Feature for Istrument de discussion.

It will show information about how active a discussion is, such as the date of the most recent comment. There will soon be a new "Sgionta un argoment" button. You will be able to turn them off at Special:Preferences#mw-prefsection-editing-discussion. Please tell them what you think.

 
Daily edit completion rate by test group: DiscussionTools (test group) and MobileFrontend overlay (control group)

An A/B test for Istrument de discussion on the mobile site has finished. Editors were more successful with Istrument de discussion. The Editing team is enabling these features for all editors on the mobile site.

New Project: Edit Check

The Editing team is beginning a project to help new editors of Wikipedia. It will help people identify some problems before they click "Mèt foeura i cambiament". The first tool will encourage people to add references when they add new content. Please watch that page for more information. You can join a conference call on 3 March 2023 to learn more.

Whatamidoing (WMF) (ciciarada) 00:24, 23 feb 2023 (CET)[rispond]

Your wiki will be in read only soon Modifega

Trizek (WMF) (Discüssiun) 22:20, 27 feb 2023 (CET)[rispond]

Ukraine's Cultural Diplomacy Month 2023: We are back! Modifega

 

Ajutom a tradù in la toa lengua

Hello, dear Wikipedians!

Wikimedia Ukraine, in cooperation with the Ministry of Foreign Affairs of Ukraine and Ukrainian Institute, has launched the third edition of writing challenge "Ukraine's Cultural Diplomacy Month", which lasts from 1st until 31st March 2023. The campaign is dedicated to famous Ukrainian artists of cinema, music, literature, architecture, design and cultural phenomena of Ukraine that are now part of world heritage. We accept contribution in every language! The most active contesters will receive prizes.

We invite you to take part and help us improve the coverage of Ukrainian culture on Wikipedia in your language! Also, we plan to set up a banner to notify users of the possibility to participate in such a challenge!

ValentynNefedov (WMUA) (talk) 07:58, 1 March 2023 (UTC)

Num del 10 de marz al 10 de avril fem el mes gall-italegh, però magara organizarem 'n alter editathon in sul tema. --Sciking (dìm tusscoss) 09:37, 1 Mrz 2023 (CET)[rispond]

Lombardizazzion di nom gall-italegh Modifega

El ve va ben se tachi a lombardizà i nom di comun gall-italegh? In italian me paren brut, oltra che, in di fad, fà una scerna in su la lengua che se parla in d'un comun. Sciking (dìm tusscoss) 10:47, 12 Mrz 2023 (CET)[rispond]

Per mé al va ben, al saress prope un bell mester --Glz19 (ciciarade) 02:34, 17 Mrz 2023 (CET)[rispond]

Wikimania 2023 Welcoming Program Submissions Modifega

 
Do you want to host an in-person or virtual session at Wikimania 2023? Maybe a hands-on workshop, a lively discussion, a fun performance, a catchy poster, or a memorable lightning talk? Submissions are open until March 28. The event will have dedicated hybrid blocks, so virtual submissions and pre-recorded content are also welcome. If you have any questions, please join us at an upcoming conversation on March 12 or 19, or reach out by email at wikimania@wikimedia.org or on Telegram. More information on-wiki.

Vector 2022: un cambiamento per gli utenti non connessi Modifega

 
 
Gli Strumenti della pagina quando il menu è chiuso (vedi cerchio rosso)

Ciao,

la settimana scorsa abbiamo reso disponibile il menu degli Strumenti della pagina per gli utenti non connessi. Per gli utenti loggati, il menu era già disponibile da gennaio 2023.

Il menu permette di distinguere gli strumenti relativi alla navigazione all'interno del wiki in generale dagli strumenti relativi ad una pagina specifica. Nel primo gruppo si trovano, ad esempio, "Pagina principale" e "Una voce a caso". Nel secondo gruppo ci sono, ad esempio, "Puntano qui", "Modifiche correlate" e "Cita questa voce". Inoltre, il nuovo menu riunisce gli strumenti specifici della pagina in un unico elenco. Prima alcuni di questi link si trovavano nel menu principale (barra laterale) o nel More Menu (di fianco alla Cronologia). Il nostro proposito è che i nuovi lettori e i nuovi contributori possano capire più facilmente a cosa servono questi link.

Il menu può essere appuntato (pinned) o meno, a seconda delle necessità dell'utente. Quando è aperto è anche fisso sulla pagina, ossia rimane nella stessa posizione sullo schermo quando si scorre verso il basso. Inoltre, per gli utenti connessi il menu è anche permanente, ossia il menu resta nello stato voluto (aperto, chiuso o appuntato) quando si aggiorna la pagina o se ne apre una nuova. Per gli utenti non connessi invece il menu non è permanente. Speriamo di rendere disponibile questa caratteristica in futuro anche per loro.

Con questo cambiamento si ha anche il vantaggio che l'indice è mostrato più in alto sulla pagina. Solo raramente si deve scorrere la pagina per poter consultare l'indice. Questa è una delle preoccupazioni a cui abbiamo dato ascolto negli ultimi giorni e speriamo che questo risolva la questione.

Collaboriamo

Grazieǃ Patafisik (WMF) (ciciarade) 15:15, 30 Mrz 2023 (CEST)[rispond]

Bona Pasqua! Modifega

Bona Pasqua a tucc, cara wikipedista! Sciking (dìm tusscoss) 10:34, 9 avr 2023 (CEST)[rispond]

Bona Pasqua! --Glz19 (ciciarade) 19:23, 9 avr 2023 (CEST)[rispond]

La tua wiki presto sarà in modalità solo lettura Modifega

MediaWiki message delivery 02:41, 21 avr 2023 (CEST)[rispond]

Seeking volunteers for the next step in the Universal Code of Conduct process Modifega

Hello,

As follow-up to the message about the Universal Code of Conduct Enforcement Guidelines by Wikimedia Foundation Board of Trustees Vice Chair, Shani Evenstein Sigalov, I am reaching out about the next steps. I want to bring your attention to the next stage of the Universal Code of Conduct process, which is forming a building committee for the Universal Code of Conduct Coordinating Committee (U4C). I invite community members with experience and deep interest in community health and governance to nominate themselves to be part of the U4C building committee, which needs people who are:

  • Community members in good standing
  • Knowledgeable about movement community processes, such as, but not limited to, policy drafting, participatory decision making, and application of existing rules and policies on Wikimedia projects
  • Aware and appreciative of the diversity of the movement, such as, but not limited to, languages spoken, identity, geography, and project type
  • Committed to participate for the entire U4C Building Committee period from mid-May - December 2023
  • Comfortable with engaging in difficult, but productive conversations
  • Confidently able to communicate in English

The Building Committee shall consist of volunteer community members, affiliate board or staff, and Wikimedia Foundation staff.

The Universal Code of Conduct has been a process strengthened by the skills and knowledge of the community and I look forward to what the U4C Building Committee creates. If you are interested in joining the Building Committee, please either sign up on the Meta-Wiki page, or contact ucocproject wikimedia.org by May 12, 2023. Read more on Meta-Wiki.

Best regards,

Xeno (WMF) 21:00, 26 avr 2023 (CEST)[rispond]

Global ban proposal for Piermark/House of Yahweh/HoY Modifega

Apologies for writing in English. If this is not the proper place to post, please move it somewhere more appropriate. Ajutom a tradù in la toa lengua There is an on-going discussion about a proposal that Piermark/House of Yahweh/HoY be globally banned from editing all Wikimedia projects. You are invited to participate at Requests for comment/Global ban for Piermark on Meta-Wiki. Grazieǃ U.T. (ciciarada) 14:36, 4 masg 2023 (CEST)[rispond]

Separazione delle aree del layout (Zebra #9): presto un nuovo test A/B Modifega

 

Ajutom a tradù in la toa lengua

Ciao !

Presto il Web Team effettuerà un nuovo test A/B. Questo test inizierà entro due settimane e si svolgerà su alcuni wiki, per due settimane piene. Si svolgerà sulle Wikipedie in inglese, persiano, francese, ebraico, coreano, portoghese, serbo, tailandese, turco e vietnamita.

La metà degli utenti desktop connessi vedranno una versione con le aree del layout separate in maniera più chiara. Questa versione include l'aggiunta dei bordi e dello sfondo grigio. Dopo due settimane, tutti vedranno di nuovo l'interfaccia attuale con lo sfondo bianco. Analizzeremo i dati sull'uso di entrambe le versioni e prenderemo una decisione sul da farsi a luglio.

Per maggiori informazioni clicca qui. Lasciaci i tuoi commenti su questa pagina di discussione del progetto delle Migliorie all'interfaccia desktop.

Grazieǃ

Patafisik (WMF) (talk) 18:26, 8 masg 2023 (CEST)[rispond]

Proposte de regolament Modifega

Ve insubissi 'sti proposte de regole:

Sciking (dìm tusscoss) 16:52, 21 masg 2023 (CEST)[rispond]

Per mé i va ben. Te ciame domà un lavor: traduzion in lombard dei nom dei regole e de i so spiegazion, sqiveress i termen ingles ;) --Glz19 (ciciarade) 23:18, 23 masg 2023 (CEST)[rispond]
  Fad! --Sciking (dìm tusscoss) 11:19, 24 masg 2023 (CEST)[rispond]