Benrivad in sul Grot de la Wikipedia in lombard!
Derva ona discussion noeuva Discussion archiviade
lmo-0? Can't speak or understand Lombard? Have a look at our Embassy!

vedrína Modifega

gent, se a gh'hii temp, vardee da numinà un quaj articul per 'l mes che 'l vegn, mersì. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:06, 25 set 2009 (UTC)

Ciao Dakrismeno, gràsie per el tò impègn. Mé te segnalarèsi i artìcoi:
* Anna Frank
* Dachau KZ
Me dà 'm pó fastìde segnalàt dei artìcoi che g'ho fat mé, ma d'altronde i è chèi che conóse mèi perchè mìa sèmper g'ho 'l tép de ardà per bé pò i artìcoi che i g'ha fat i óter, ma de sigür ghe n'è che mèrita pò a 'n tòc de piö.
Ciào, --Ninonino 06:32, 28 set 2009 (UTC)
intanta ch'ja tröi, ja meti chì
* Lumbardia - fursi un poo piscinin
ah... la gh'è una manera per truà i articuj püssee lungh?--Insübrich 12:44,

28 set 2009 (UTC)

Special:PaginePiùLunghe --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 14:19, 28 set 2009 (UTC)
grazie :)--Insübrich 14:39, 28 set 2009 (UTC)

Mì proponi:

--Eldomm 13:00, 29 set 2009 (UTC)

Flavi05 desysop Modifega

L'amministraotre Flavi05 ha effettuato l'ultima modifica il 22 marzo 2009, quindi dalla sua ultima modifica sono passati più di sei e mesi e pertanto, come previsto da regolamento vigente è da considerarsi decaduto dalle sue funzioni di amministratore. Se non ci sono obbiezioni, chiederò il suo desysop ufficile ad uno stewart entro pochi giorni.

Rammento a chi ancora non lo sapesse che è comunque necessario votare qua sotto, non perchè qualcuno possa ergersi al di sopra del nostro regolamento e votare no come mi ha più volte accusato Mr. Kibira, ma perchè gli stewart richiedono una local confirmation senò non procedono. Quindi più che un voto libero la vostra è una burocratica presa visione, cosa che per noi lombardi è solo una seccatura, ma la wiki ha le sue regole e vanno rispettate... (non ho ancora capito come funziana però: se non le rispetto mi accusano di non rispettarle, se le rispetto mi accusano comunque di non rispettarle, un pò come quel tale che bello o brutto che fosse gli tiravano sempre le pietre)

ve salude.

--Aldedogn 22:27, 27 set 2009 (UTC)

  D'acòrd (Support)--Aldedogn 22:30, 27 set 2009 (UTC)

  D'acòrd (Support)--Ninonino 06:33, 28 set 2009 (UTC)

  D'acòrd (Support)--Grifter72 09:17, 28 set 2009 (UTC)

  D'acòrd (Support)--Insübrich 09:33, 28 set 2009 (UTC)

  D'acòrd (Support)--Dakrismeno 12:03, 28 set 2009 (UTC)

  D'acòrd (Support)--Cit vësco 14:46, 28 set 2009 (UTC) 'l gh'ha mia anmò dirit de vut. Dakrismeno 11:05, 8 utu 2009 (UTC)

  D'acòrd (Support) --Mondschein 21:14, 1 utu 2009 (UTC)

  D'acòrd (Support) --Kibira 15:39, 28 set 2009 (UTC)

Sü quell argument chì specifich hoo propi acusaa nisün in particular, vedi dumò che tra i pagin de rgulament che hoo truaa (e che hoo metüü in dela categuria:Wikipedia, almenu al semm in du truai) a i henn de spess in cuntradizion tra de lur. mi 'l soo migna cusa la sia la local confirmation, vedi però che gh'è parecia cunfüsion. i robb i se s'ciarisen migna, purtropp, cunt i pulemich, però se el regulament a l'è restaa 'ndree besugna mudificall. o se de no specificà la local specification, al post de fà una vutazion se po' fà dumò una cumünicazion e se gh'è quaighedün cuntrari el po' intervegnì. se per cas la magiuranza a l'è cuntraria al regulament vegnaress fö un bel casott. ma mì somm migna un aministraduu, hoo vedüü el prublema e l'hoo faa present, la sulüzion la se po' truà insema: forza aministraduu, degh una man a Mr Aldedogn che l'ha gnemò capii cume la funziona!


Alura l' fó.

--Aldedogn 23:26, 7 utu 2009 (UTC)

J'accuse Modifega

Come promesso ecco il mio j’accuse a Kibira. (in it così mi capisce bene e con lui anche i telespettatori fuori lmo).

Il testo che segue è volutamente privo di attacchi personali, di provocazioni, di insinuazioni e a maggior ragione di insulti. Riporto solo fatti, avvenimenti ed estremi per consentire a tutti di verificare la veridicità di quanto sostengo. Con il grassetto non olgio affato gridare ma sottolineare certi punti.

Prego la comunità di prenderne visione senza intervenire almeno finchè Kibira non avrà avuto il tempo di rispondere con calma.

Allo stesso modo invito Kibira a rispondere, possibilmente senza attacchi personali, provocazioni, insinuazioni e a maggior ragione insulti, ma limitandosi a fatti, avvenimenti. Se proprio non puoi fare a meno di qualche insulto e di qualche provocazione, fai pure, però per lo meno sulla mia pagina personale o in un altro capitolo ad hoc sul Grott. (comunque attento Kibira, vedi di non esagerare, perché se sulla Lmo non ti blocco, fuori dalla Lmo una querela non te la leva nessuno). Qui cerchiamo la verità e ci interessano solo i fatti.

Se Kibira risponderà nel merito delle questioni e con argomenti validi per me sarà tregua, se invece non risponderà o si limiterà ad insulti e provocazioni, continuerò a ritenere la sua presenza una grave minaccia alla Lmo. Insomma prendi questo j'accuse come una possibilità di spiegare, con calma e pacatezza le tue ragioni, di dimostrare la tua buona fede e di ricominciare da zero, perchè vorrai ammettere che se anche tu dimostrassi di essere in piena buona fede hai iniziato con il piede sbalgiato. è il massimo che posso offrirti.

Si comincia.


Punto uno.

Kibira mi ha accusato in più occasioni di non rispettare il regolamento della Lmo oltre a quello generale della Wikipedia di cui parleremo poi: stess discurs per i pagin cun la pulitega de wikipedia, nascundi, l'è inutil mett un regulament e pö fà oltrament. http://lmo.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Grott#riferim.C3.A8nt_per_ragiun.C3.A0_.27ns.C3.A8ma

oppure

può un amministratore mettersi al di sopra di queste norme e al di sopra della comunità che le ha decise? Principalmente l’accusa nasce dal fatto che io avrei sottoposto a votazione il desysop di Swnodog, nonostante il nostro regolamento consideri decaduto l’amministratore senza richiedere una votazione.

Gli è stato spiegato il 16 settembre che gli stewart, gli unici che possono rimuovere un amministratore, hanno la necessità di una local confirmation. Si veda http://lmo.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Grott#Snowdog_desysop

Ovvero vogliono essere sicuri che la comunità sia a conoscenza e condivida la richiesta di desysop evitando che un amministratore intraprenda iniziative personali contro un altro amministratore. Così come ho organizzato la richiesta, ovvero intitolando il capitoletto Snowdog desysop, metto in condizione qualsiasi stewart, che normalmente non dovrebbe capire il lombardo, di verificare la volontà della comunità che di seguito appone il suo giudizio come conferma. Ritengo inoltre che ascoltare il parere dalla comunità sia sempre buona cosa, specie perché la wikipedia si costruisce sul consenso.

Mi chiedo allora perché Kibira mi accusi addirittura di violare il regolamento, di ergermi sopra il regolamento e di comportarmi in modo autoritario, spadroneggiando sulla lmo a mio piacimento? E tutto ciò perché ho chiesto il vostro parere? Kibira perché rinnovi più volte questa accusa, ad esempio il 21 settembre sulla pagina di Insübrich, (un aministraduu podel di: hoo dì che se fà migna iscì? se pò scavalcà i decision dela cumünitaa?) anche dopo che ti era stata spiegata da tempo la questione della Local Confimration?


Punto due

Kibira mi ha accusato di pormi al di fuori delle regole della wiki, ovvero mi ha accuato di fare un po’ quello che volevo e di agire come se la Lmo non fosse ospite di Wikipedia,org, ma quasi fosse una mia creatura gestita a mio uso e consumo. nessuno può dire: la mia linea è questa e si fà così. nè un utente, tantomeno un amministratore che queste norme le deve far rispettare. chi si comporta così si pone al di fuori di wikipedia. http://lmo.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Grott#riferim.C3.A8nt_per_ragiun.C3.A0_.27ns.C3.A8ma Questo perché ho parlato di una “mia linea” che ho cercato di dare alla Lmo in base alla quale tutte le pagine create vanno migliorate, corrette, arricchite, sistemate piuttosto che cancellate. Kibira ritiene invece che le pagine di una o poche righe vadano preferibilmente cancellate perché non sono di qualità. Ricordo che prima di intraprendere lo scontro verbale con Kibira più volte ho fatto presente che doveva ricalibrare il suo giudizio di utente dalla It alle possibilità della Lmo, ricordo inoltre che avevo anche segnalato più volte come le mie pagine in genere non si limitino ad una riga ma cerchino di avere un certo sviluppo.

detto questo, penso che tu abbia ragione sul fatto che molte nostre pagine siano scarne, ma ti invito nuovamente a ricalibrare il tuo giudizio e a valutare le forze in campo. pensare di applicare il metro della it alla lmo è difficile, molto difficile, dovresti mettere "bozza" a tutte le pagine quasi e credo sarebbe umiliante per i nove gatti 8te compreso) che ci lavorano e che per fare una pagina che magari sulla it è una bozza spendono un'ora che rubano alla famiglia, allo studio, al lavoro, ecc, ecc. http://lmo.wikipedia.org/wiki/Ciciarada_Druvat:Kibira#sbozza

Queste mie precisazione a Kibira, allora utente appena arrivato, non sono servite a molto visto che per la “mia linea”, l’impostazione che ho cercato di adottare sulla lmo sono stato accusato di essere fuori non solo dalla Lmo, come già visto prima, ma addirittura dalla Wiki e contro di me è stato richiesta l’azione degli altri amministratori. • me meravigli che quela linea lì la sia quela de 'n aministraduu. • speri che un quai oltru aministraduu o un burocrat 'l intervegna a ciarì queicoss. http://lmo.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Grott#riferim.C3.A8nt_per_ragiun.C3.A0_.27ns.C3.A8ma

Non ti sembra grave che, nuovo arrivato, inciti subito allo scontro tra loro gli amministratori presenti? Ma soprattutto la mia cosiddetta linea è davvero fuori dalla Wiki? Sono davvero un folle che fa ciò che vuole e vi sta portando lontano dalla comunità wikipediana?

Ebbene la wiki si basa su 5 pilastri: è un enciclopedia, neutrale, libera, con un codice di comportamento che non ha altre regole oltre quelle su esposte. http://lmo.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Cinqu_pilaster Mi sembra che invitare le persone a sistemare, correggere, arricchire la wiki non sia in contrasto con nessuno dei 5 pilastri. Kibira perché allora mi accusi? Non solo, pensate che caso, la wikipedia contempla e ritiene assolutamente legittima la mia linea, tanto da darle una precisa codifica e ampio spazio con una pagina ad hoc: la mia linea si chiama Inclusionism. Per chi vuole saperne di più:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Inclusionism

Per contro è lecita anche la posizione di Kibira, che si chiama deletionism, ciò che non è affatto lecito è il suo comportamento, le accuse che mi ha rivolto, assolutamente false, ovvero quella di non rispettare la wiki. Aggiungiamo un dettaglio Kibira è un patroller sulla it, un controllore, (http://it.wikipedia.org/wiki/Utente:Kibira) uno che dedica il suo tempo a verificare che le cose sulla wikipedia si svolgano secondo le regole, uno che le regole dovrebbe conoscerle a menadito.

Allora perché Kibira mi hai accusato così pesantemente di essere fuori dalla wiki, quando non era affatto vero? Perché io che ho una linea prevista e legittimata da wikipedia sarei un amministratore inadatto? Perché hai cercato di spacciare per buona solo la tua impostazione negando legittimità ad un'altra linea e visone delle cose che un patroller come te non può non conoscere? Tu sei un controllore della it, è immaginabile che tu faccia il controllore senza avere le basi?

Ma se anche non conoscessi l’inclusionism non ti sei accorto che anche la mia impostazione non è in contrasto con i 5 pilastri che dovresti conoscere a memoria?

Vista la legittimità della mia linea, universalmente riconosciuta, viene anche da chiedersi perché un neo arrivato si lancia subito in una spericolata campagna volta a sovvertire la lecita consuetudine che si è istaurata concordemente nella wiki in cui giunge? Per fortuna che ha scritto sulla mia pagina: per intant, cuma hoo già dii a quaighedün, 'ncumenci a scriv queicoss e a vardass inturnu, pö vedaremm. se n cumbini 'na cuai vüna, famel pö savè, neh. ciau e quando gli ho fatto sapere… apriti cielo!

Vediamo quali sarebbero poi gli esisti dell’impostazione che Kibira ha fortemente sponsorizzato. Eliminare la pagine con una o poche righe significherebbe eliminare tantissime pagine, cito ad esempio tutte le pagine di geografia scritte da Insübrich: sarebbero da eliminare e rifare. È logico tutto ciò? Io credo di si, su una grande wiki però, se pensiamo alla it o alla en che hanno migliaia di utenti, cancellare 30 pagine da una riga quando ogni giorno se ne creano 500 – 1000 di ricche e complete è probabilmente la scelta migliore. Quelle wiki non ne soffrono, presto o tardi arriverà qualcuno che ricreerà le poche pagine cancellate dando loro questa volta una buona dote di notizie. Sulla lmo e su tutte le piccole wiki questa linea vorrebbe dire condannarsi al suicidio, vorrebbe dire che noi stessi porteremmo alla chiusura la nostra wiki. È questo il tuo scopo, Kibira?


Punto tre

Partiamo dalla pagina Enigma, scritta da Jmark che Kibira ha chiesto di cancellare e partiamo dalla pagina Pachet de Ütonumía scritta da Mondschein che sempre Kibira a chiesto di cancellare o di rendere bozza. Enigma ha una riga circa di testo, Pachet de Ütonumía una decina: Kibira ha messo il template sbozza, Mondschein l’ha tolto e Kibira non solo si è lamentato, ma l’ha rimesso, iniziando un edit war che non è proseguito solo perché Mondschein non ha raccolto.

È giusto cancellarla? È sbagliato? Non lo so! A seconda della “linea” che si dà ad una wiki è giusto o sbagliato, ma adesso la questione è un’altra. Siccome metto Kibira sotto accusa, ma siccome sono intellettualmente onesto metto sotto accusa anche me. Io ho accusato Kibira di essere un provocatore: accusa seria, accusa grave. Mi sono basato su alcuni fatti: chiedo di non cancellare e subito propone di cancellare, per di più, su 6500 pagine l’unica pagina di un mio amico: ma questi sono forse indizi, sospetti, magari fondati, ma non prove certe. Allora mi son posto il problema: ho sbagliato? ho esagerato? davvero è stata una casualità? Come c’è chi ha la fortuna di azzeccare il 6 al superenalotto con una possibilità su 300 milioni, così Kibira poteva aver avuto la sfortuna di prendere proprio una pagina su 6500.

Allora ho trovato la pagina Menas: contenuto una riga e basta. Sarebbe da cancellare secondo l’ottica di Kibira e Kibira la conosce bene, perché la sua prima modifica sulla Lmo è proprio rivolta a questa pagina e risale al Dicembre 2008. Guardate i contribuiti di Kibira.

Qualcuno potrebbe dire che magari è passato tanto tempo e Kibira se l’è scordata. Però quando Kibira ritorna sulla Lmo ancora una volta è la prima pagina che va a sistemare, se nel Dicembre 2008 la sposta, nel Agosto 2009 le aggiunge il template. Cancellare? Bozza? No, gli aggiunge il template dei comuni della provincia. Kibira, quella pagina perché non è da cancellare? Perché non è una bozza? Aggiungiamo anche che Kibira ci dice che non sempre è importante la lunghezza, bastano anche poche righe per esaurire bene un argomento. (segund mì a l'è migna question de numer: un articul el pò veggh 3 fras e vess cumplett, un oltru veghen 50 però el diss poch, a gh'è di argument che i necesiten de pochi paroll, e gh'è di oltri che a l'è mei spartii adiritüra in tanti pagin se de no i finisen piü) Kibira credi che un voce come Menaggio sia esaurita con una sola riga? E allora perché neppure il template bozza?

A questo punto ho fatto questo ragionamento: se Kibira fosse stato mosso da equità di giudizio, rigore ed equilibrio come prima cosa avrebbe messo il template bozza o cancellare nelle pagine che erano di sua conoscenza e poi si sarebbe rivolto al resto della Lmo. Così se avessi visto il template bozza o cancellare nelle pagine di cui Kibira aveva cognizione, perché aveva modificato per prime e poi mi avesse indicato la pagina enigma, pur non condividendo la sua impostazione, adesso non avrei altra possibilità che porgergli le mie scuse perché ingiustamente l’avrei accusato di esser un provocatore. Ora invece spiega perché le pagine che ti stanno a cuore, quelle dei paesi della sua zona ad esempio, non le vuoi cancellare e vanno comunque bene, mentre quelle che stanno a cuore agli altri, vanno subito eliminate? Perché mi accusi di difendere una pagina solo perché scritta da un amico quando tu eviti di agire con lo stesso metro sulle pagine dalla tua zona che ti stanno a cuore?

Nel caso poi della pagina enigma ripeto l’accusa: è una pagina vecchissima, che non veniva più modificata da tanto tempo: come hai fatto a scovarla? Sbaglio a ritenere che sei partito dagli utenti che ho dichiarato essere mie amici e che sono stati bloccati per meatpuppeting, perché accusati di essere del mgp che tu odi come odi tutti i leghisti? Nel caso specifico Jmark è un noto esponete del Ducato di Piazza Pontida, ha quasi 70 anni, alla faccia del giovane, e ha i suoi bei problemi di salute. Per fare quella pagina, dato che non è un fulmine con il computer, gli ho fatto una consulenza di 30 minuti via telefono.

Porto un altro elemento a sostengo delle mie idee: Kibira giunge sulla Lmo non nell’Agosto del 2009 come si potrebbe credere tratti in inganno dall’intensità della sua presenza, bensì compare nel Dicembre 2008, nel pieno dello scontro tra il sottoscritto ed altri rivoltosi contro gli ex amministratori giunti dalla It. L’ultimo di loro si è dimesso infatti il 16 di Gennaio del 2009. Kibira quindi ben conosceva i fatti, ciò che è accaduto allora, ben doveva aver visto quel cagnaccio rognoso che si chiama Aldedogn far fuoco e fiamme contro i suoi colleghi della it, ben doveva aver letto un po’ ovunque l’accusa che avevo mosso di aver bloccato ingiustamente i mie amici tra cui Jmark. Tema ripreso più volte anche da Eldomm che si era schierato apertamente per il loro sblocco. Lo stesso Kibira, pur cercando di fare lo gnorri, ha ammesso, sulla mia pagina discussioni, che sapeva dell’esistenza di problemi sulla Lmo, grazie di consigli, al sevi che gh'eva di prublemi, ma hoo mai aprufundii la question. Bella forza si è iscritto nel momento di massimo scontro. E allora spiegami perché la pagina enigma? Alla luce di quanto ho aggiunto dimostra che non era una provocazione.

Quale che sia la tua risposta ti invito in ogni caso, visto il tuo metro di giudizio palesemente non uniforme, a non aggiungere più template bozza o cancellare direttamente nelle pagine della Lmo. Ti invito a segnalarle eventualmente sul grott o su una pagina di servizio.

è un semplice consiglio.


Punto quattro

Mi hai accusato di averti minacciato di blocco. è normale che un amministratore minacci un utente di blocco perchè risponde alle accuse mosse proprio dall'amministratore stesso? vedasi il grott capitolo riferimènt per ragiunà 'nsèma. Dove sono le mie parole che dimostrerebbero che è vero quello che dici? O lo dimostri o ti scusi.


Punto cinque

Mi hai accusato di non voler cancellare pagine in assoluto: guardate sul grott alla voce Contör. Per evitare che tu fraintenda il mio bergamasco ti fornisco anche la traduzione. Chiedo come mai il contatore voci sia sceso nonostante in quel giorno siano state create parecchie nuove pagine. Insübrich mi risponde dicendo che ne ha cancellate parecchie di spazzatura. Gli rispondo: brao ét fai bé. Bravo hai fatto bene.

Ritieni ancora che io sia in assoluto contro la cancellazione delle pagine?


Punto sei

Hai accusato di vandalismo Mondschein per questo intervento http://lmo.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia%3AGrott&diff=385602&oldid=385598 e hai accusato me di non far rispettare le regole della wiki perché i vandalismi non possono essere tollerati. Perché accusi me? Ci sono altri amministratori, non lo sai? Non ti sei accorto che un vandalo ha rovinato tutta la pagina Lega Nord e Umberto Bossi e Insübrich si è limitato, probabilmente giustamente, a fare il rollback e ha ripristinare la pagina senza bloccare il vandalo? Perché non accusi anche lui di essere un amministratore inadatto? Di tollerare i vandalismi?

A maggior ragione l’intervento di Mondschein è stato fatto in una discussione tra voi, non riguarda una pagina enciclopedica, quello che dice sarà, dal tuo punto di vista, deprecabile, ma non è certo un vandalismo. Ancora una volta come fa un patroller come te a travisare la realtà, a non riconoscere cosa è e cosa non è un vandalismo e dopo aver travisato la realtà ad accusare senza prove altri soggetti di tollerare presunti abusi che in realtà non esistono? Ho torto a dire che la tua è una campagna di delegittimazione e destabilizzante contro di me e contro chinque ti si oppone?

Forse però in questo caso non hai agito in malafede visto che anche sulla it hai avuto problemi con i presunti vandali: basta leggere la tua pagina personale. Si legge di un utente che ha tolto un tempalte bozza (guarda che caso!) e l’hai fatto passar per vandalo, ma il caso più significativo è quello del povero utente che ha modificato la sua pagina personale dimenticandosi di loggarsi e che tu hai fatto passar per vandalo. http://it.wikipedia.org/wiki/Discussioni_utente:Kibira#ok

Anche per questo ti invito a non operare, almeno per ora, come patroller sulla Lmo, anche perché sulla lmo di fatto esistono già degli ottimi patroller che coadiuvano gli amministratori: Eldomm e Ninonino in primis, li hai medaglisti anche tu o no?

Te salüde.

--Aldedogn 23:08, 28 set 2009 (UTC)

i ütent prublematich i vann migna segnalaa al grott, ma chì.
Ah davvero? Su una pagina protetta? Ma sei forte tu e quell'altro che l'ha protetta dicendo che la segnalazione è SPAM! modifica di 79.25.209.203 il 29.9.2009 ore 22.18 --Kibira 09:01, 1 utu 2009 (UTC)
intant mì spendaroo gnanca una parola in mia difesa: el mè cumpurtament, quell che hoo dì e quell che hoo faa, se pò vedell chì. la cumünitaa la pò fà la sua valütazion.
quell che pensi de l'Aldedogn el disaroo a dicembra, quanta besugnarà rinuvà la sua carica (se ghe saroo ancamò), per intant pudaresi cunsigliaggh un brau psichiatra: me par che ghe n'ha propi de besugn.
adess a voo 'nanz a laurà. stii bee tücc! --Kibira 14:24, 29 set 2009 (UTC)
I amministratori eletti quest'anno (secondo regolamento vigente) dovranno essere riconfermati solo a DIC 2010. Cordiali saluti

è un peccato Kibira che tu non volgia discutere e non voglia affrontare gli argomenti entrando nel merito delle questioni ed è un peccato che tu ti rifugi ancora una volta nell'insulto: per intant pudaresi cunsigliaggh un brau psichiatra.

potrei replicare a tono, con insulti anch'io, ma onestamente non credo di averne bisogno visto che ho portato fatti e idee a cui non hai voluto o saputo rispondere nulla. Schopenhauer sosteneva nei 38 modi per ottenere ragione che un buon stratagemma, quando non si hannno più argomenti a proprio favore, è quello di insultare l'avversario, sperando che chi viene insultato perda la testa e si metta a gridare e strepitare facendo così brutta figura e passando dalla parte del torto.

Ti è andata male, dato che non mi arrabbio per nulla, ogni tuo insulto è infatti una conferma in più per me, io ti parlo di deletionism e insclusionism e tu mi rispondi di andare dallo psichiatra e che mi voterai contro alla prossima votazione.

Speravo qualcosa di meglio però contento tu...

--Aldedogn 22:21, 30 set 2009 (UTC)

Ps: sono un cagnaccio, non un cane idrofobo.

non ho altro da aggiungere, mio giovane amico, quello che ho fatto e detto lo si può vedere sulle mie pagine di contributi. per il resto accetto il preziosissimo consiglio di Dragonòt: mi sembra un proverbio molto saggio (di cui ringrazio di cuore). sono anche felice ti trovarti confermato, io non spenderò tempo a rispondere a dei ragionamenti di così alta levatura. --Kibira 09:01, 1 utu 2009 (UTC)

Ma varda un pò Modifega

Ma varda un pò ch'i spariss i robb ch'i va fa pagüra e sensa gnanca fà un edit summary, isncí da scundüü: sera dree a dí da la mesüra dal cò de l'Insübrich, ma anca ul Dakrismeno al ma par dree a fa la scianca a chi ch'al gh'a l'ha püssee pinin: vandali entrambi ad ogni modo. --79.25.209.203 20:16, 29 set 2009 (UTC) PS: Vedi il diario deletion log.

A cos'è che ti riferisci di preciso, carissimo? --Eldomm 20:19, 29 set 2009 (UTC)

Avevi scancelaa quela richiesta chì e lassaa quel messagg chì perchè l'era mia in ton cun 'l regulament, che 'l dis che "at least two people need to show that they tried to resolve a dispute with this user and have failed. This must involve the same dispute with a single user". Dop 'l reclam de 79.25.209.203 me son incort che i druvat i gh'hann 48 ur de temp per cumpletà una richiesta, e donca avariss mia duvüü scancelàla sübet. L'è staa un me erur e a ciami scüsa a la cumünità. Adess a sblochi la pagina e foo rollback, e la cumünità la gh'ha temp 48 ur per cumpletà la richiesta. Per l'avenii, la sariss una bela roba se 79.25.209.203 'l fasess fö i so reson senza dà del vandal a tücc. Salüd, --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:05, 30 set 2009 (UTC)

Ròbb amportant Modifega

<pms>A-i sarìa da traduve 'l neuv header. As part da sì: http://strategy.wikimedia.org/wiki/Strategic_Planning:Translation , --> a "Call for participation/Appeal letter", --> "lmo", session "SiteNotice".</pms> --Dragonòt 06:58, 30 set 2009 (UTC)

The LocalisationUpdate extension has gone live Modifega

The LocalisationUpdate extension is now enabled for all Wikimedia projects. From now on new localisations that become available in SVN will become available to your project within 24 hours. Your localisations get into SVN from translatewiki.net typically within a day and at worst in two days. This is a huge improvement from the old practice where the localisations became available with new software. This could take weeks, even months.

The localisations done by our community at translatewiki.net are committed to SVN typically every day. When the system messages in English are the same as the local messages, they will now be inserted in a file and are available for use in all our projects in a timely manner

What this means for you Modifega

Local messages have an impact on the performance of our system. It is best when messages are as much as possible part of the system messages. In order to remove unnecessary duplication, all the messages that have a local localisation and are exactly the same as the system message will be removed. What we ask you to do is to compare and proof read the messages in translatewiki.net and the local messages. You can then either remove local messages when the translatewiki.net message is to be preferred or, you can update the message at translatewiki.net.

Messages that are specific to your project will have to stay as they are. You do want to check if the format and the variables of the message are still the same.

Why localise at translatewiki.net Modifega

When you localise at translatewiki.net, your messages will be used in all Wikimedia projects and eventually in all MediaWiki based projects. This is how we provide the standard support for your language. When messages change, at translatewiki.net you will be prompted to revisit your translations. Localising is more efficient because we have innovated the process to make you more efficient; there is text explaining about messages and we have applied AJAX technology to reduce the number of clicks you have to make.

Translatewiki.net update Modifega

  • Currently 25.55% of the MediaWiki messages and 0.37% of the messages of the extensions used by the Wikimedia Foundation projects have been localised. Please help us help your language by localising and proof reading at translatewiki.net. This is the recent localisation activity for your language. Thanks, GerardM 11:34, 30 set 2009 (UTC)
  • Currently 35.25% of the MediaWiki messages and 0.74% of the messages of the extensions used by the Wikimedia Foundation projects have been localised. Please help us help your language by localising and proof reading at translatewiki.net. This is the recent localisation activity for your language. Thanks, GerardM 12:59, 1 nuv 2009 (UTC)
  • Currently 37.93% of the MediaWiki messages and 2.30% of the messages of the extensions used by the Wikimedia Foundation projects have been localised. Please help us help your language by localising and proof reading at translatewiki.net. This is the recent localisation activity for your language. Thanks, GerardM 16:00, 7 dic 2009 (UTC)
  • Currently 38.20% of the MediaWiki messages and 2.50% of the messages of the extensions used by the Wikimedia Foundation projects have been localised. Please help us help your language by localising and proof reading at translatewiki.net. This is the recent localisation activity for your language. Thanks, GerardM 14:02, 11 gen 2010 (UTC)

How can we improve the usability for your language Modifega

We expect that with the implementation of LocalisationUpdate the usability of MediaWiki for your language will improve. We are now ready to look at other aspects of usability for your language as well. There are two questions we would like you to answer: Are there issues with the new functionality of the Usability Initiative Does MediaWiki support your language properly

The best way to answer the first question is to visit the translatewiki.net. Change the language to your language, select the “vector” skin and add the advanced tool bar in in the preferences and check out the new functionality. And make some changes in your user page. When there is a need to improve on the localisation, please make the necessary changess . It should update your localisation straight away. We would like you to report each issue individually at http://meta.wikimedia.org/wiki/Usability_issues.

When there are problems with the support of MediaWiki for your language, we really want to know about this. It is best to report each issue separately. In this way there will be no large mass of issues to resolve but we can address each issue on its own. Consider issues with the display of characters, the presentation of your script, the position of the side bar, the combination of text with other languages, scripts. It is best to try this in an environment like the prototype wiki as it provides you with a clean, basic and up to date environment. The prototype wiki is available for five languages but you can select any of them, change the preferences to your language and test out MediaWiki for your language.

We would like you to report each issue individually at http://meta.wikimedia.org/wiki/Language_issues. The issues you raise will all be assessed. It is important to keep each issue separate, because this will make it easier to understand the issues and find solutions.

PS This text has been approved by Naoko, Brion and Siebrand. Thanks, GerardM 11:34, 30 set 2009 (UTC)

Finalmént!!! Modifega

Ciàu a tütt. Ho fai un girètt chì, apéna per dì che FINALMENT ho finìd de fà le pagine de tütt i paés de la mé bela puìncia de Lod. Son pròpi cuntent, e vöri che tütt vialter sì cuntènt cun mì.

A prést

Rei Momo 23:30, 1 utu 2009 (UTC)

brau!--Insübrich 08:01, 2 utu 2009 (UTC)
CumplimentÓni! --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 09:30, 2 utu 2009 (UTC)

sét in gamba come sèmper! --Aldedogn 23:17, 2 utu 2009 (UTC)

Pruincia de Milan Modifega

Ciàu a tütt. Son drè a fà un qual paés de la Pruincia de Milàn. Ho vìst che:

1: Cinisell in Milanès el se ciàma Sinisell, ma in del template l'é semper sùta la C.

2: Zel Bonpérsegh, o Zel, l'é in del template ad la Pruincia de Milan, invece l'è sùta Lod.

Mi ho pruàd a cerca de curégel, ma ho nò truàd el template. Un quaidün me pudarés ütà, per piasé? Bon fin de stemana a tütt.

Rei Momo 22:39, 2 utu 2009 (UTC)

Ciao Rei Momo, éi chèsti che te sérchet?
Mudel:Cumün ad la Pruincia ad Lod
Mudel:Provincia de Milan
-- Ninonino

Se te vöri cambià un quaicòs, dagh un ög anca chi: http://www.laliberacompagnia.org/_files/tpnm/lombardia.pdf --Grifter72 13:16, 3 utu 2009 (UTC)

Quand che hoo faa sù i modei, hoo ciappaa i nòmm pròppi de quell sitt. L'è lì che gh'è scritt Cinisell. --Eldomm 13:31, 3 utu 2009 (UTC)
* Gràsie a tütt. Se Ciniséll el se ciàma Ciniséll, el và suta la C, se el se ciàma Sinisèll, suta la S, tütt chi. Per Grifter72: ho vist la lista, ma gh'è apena el mè Caséli. E Caséli Lüràn? I s'ènn desmentegàd? Rei Momo 22:05, 3 utu 2009 (UTC)

la lista de la libera compagnéa l'è bèla e sura de töt ghe n'è mia di ótre che i gh'abite töcc i nòm de lumbardéa; però gh'è 'mpó de erùr, perciò ol mè sugerimènt l'è de dovrala come base, ma se se pöl, l sarès mèi troà ü del pòst e domandaga confèrma.

ve salüde.

--Aldedogn 22:23, 3 utu 2009 (UTC)

Pensi che 'l problema principal de quell sitt la sia la pretesa de ciamà tutt i dialett del nòrd Italia padano e dàgh a tucc l'istessa ortografia. Quella ròbba chì la pòrta on poo de confusion. --Eldomm 09:06, 4 utu 2009 (UTC)
Cinisel per quij arent a Cinisel. Sinisel per i ludesan? Prubabil: metegh un redirect e bon--Insübrich 22:38, 3 utu 2009 (UTC)
A Milan em semper dii Scinisèl!!!! --Mondschein 23:53, 3 utu 2009 (UTC)

Si, el "sci" milanés in ludesàn el divénta "si". es: inscì/insì. Mi el scrivarési ("scrivaria" par Mondschein;)) in del dialèt dal sit, che l'è vizìn al milanés. --Grifter72 09:14, 4 utu 2009 (UTC)

Scinisel, cinisel, sinisel, a hinn tücc bun. Fii un redirect e bon--Insübrich 17:28, 4 utu 2009 (UTC)

E le altre Lengue? Modifega

Ciàu a tütt. Ho nutàd che in tantìsime pagine suratütt in Milanés, ghè no i link de le altre Lengue a sinistra dla pagina. Cume mai quasi tuütt i se desementéghen de métt le altre Lengue, cume riferimént? Forse che le noste Lengue Lumbarde iènn de mènu de le Lengue Üficiài?

Gràsie a tütt

Rei Momo 10:04, 5 utu 2009 (UTC)

un quejdün se'l sarà desmentegaa quel laurà chì. A l'è assee met un ligam a dumà un altra lengua e pöö i bot faran el laurà deperlur--Insübrich 10:11, 5 utu 2009 (UTC)
Chi l'è che t'ha fai bév cla storia chì? Se de una Lengua straniera se parla, el gavarés de véss l'Inglés, invece chi fà le pagine d'i paés la mét sempre, e apena, in Italian. E pö ghe sarés de métt almén tüte le altre Lengue in de la pagina Lumbarda. Dag de trà a un cretino, và.... A prest. Rei Momo 10:54, 5 utu 2009 (UTC)
Mì capissi minga. Tì te metet un ligam a un'altra wikipedia: ingles, talian ma anca cines, se la pagina la gh'è giamò. Pöö un poo a la völta a hinn i bot che meten i ligam che manchen e metaran quij növ--Insübrich 11:33, 5 utu 2009 (UTC)
Rei Momo, fà 'n ezèmpe, perchè mé g'hó mìa capìt chèl che te se nentèndet. --Ninonino 13:10, 5 utu 2009 (UTC)


Incoeu hoo finii de fà i articoi per tucc i comun de la Provincia de Monza e Brianza. Manchen domà quij de tutt i alter provincc! Addòss! --Eldomm 20:50, 16 utu 2009 (UTC)

brav!--Insübrich 13:06, 17 utu 2009 (UTC)

Template nöu Modifega

Ciau a tütt, cume la va? Un quaidün me pudarès spiegà cume fò a creà una template-mudel nöu?

Gràsie a tütt per l'aiütt

Rei Momo 21:32, 24 utu 2009 (UTC)

Varda, mì a 'l soo nò. Quij che foo mì je ciappi de la it.wiki e poeu je vòlti in Lombard. --Eldomm 21:47, 27 utu 2009 (UTC)

Piccola richiesta Modifega

Amici carissimi, potrei chiedervi un favorino? Quando fate le pagine nuove, potete mettere ALMENO una categoria? Negli ultimi giorni ho visto frotte di pagine orfane: due esempi recenti? Crema (farmacia) e Chignoeu (PV) (adesso sono a posto, ma guardate la cronologia). Non è un bel vedere, non trovate? E poi magari c'è sempre qualche povero scemo che deve andare a categorizzare tutto. Invece, se ciascuno lo facesse nel proprio piccolo, si risparmierebbe molta fatica inutile agli altri. Lo so che a volte può essere vissuto come uno sbattone, il categorizzare: anche io trovo noiosissimo mettere i link interwiki; però sono cose purtroppo necessarie, soprattutto per rendere il nostro progetto più organizzato e quindi più facile da consultare, ma anche più bello e ordinato. Ve saludi. --Eldomm 21:47, 27 utu 2009 (UTC)

P.S.: Non è che tutti stiate facendo quello che ho descritto, eh! Sono solo un paio di noi, al momento, però lo dico qui pubblicamente così tutti capiscono. E scusee se hoo minga scritt in Lombard.

credo di essere uno dei due, anche se non ne son sicuro: se i link interwiki sono quelli in fondo con il nome della medesima pagina nelle altre wiki allora non sono io; se invece ti riferisci alle categorie, es, articoli di geografia, provincie della lombardia e simili allora sono uno dei due dato che non so come farle e poi visto che già ci sono doppioni di categorie e andrebbero sistemate perchè c'è cofusione piuttosto che crearne altre mi astengo dal metterle. sarebbe bene decidere quali categorie utilizzare e una volta che sono state decise fare una pagina di riferimento così se uno cerca una categoria va a vedere se c'è già e la usa oppure la crea di bel nuovo.

--Aldedogn 23:11, 27 utu 2009 (UTC)

Uè, fiöi, alùra sèmm in trì. Mi da sèmper fò tüt el pusìbil nò apena per crà növe pagina, ma per mètegg sèmper tüte le Wiki in d'le altre Lengue e anche le categurie. Ho mai capìd perché un quajdün el mètt apena la pagina... e basta! Beh, fa gnuènt.... ve salüdi! Rei Momo 00:49, 28 utu 2009 (UTC)
Eldomm 'l gh'ha reson, scüsèm se hoo mia metüü i categurij, ma de suent a m'le desmentighi. A cercheroo da fà mej la prossima volta. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 10:48, 28 utu 2009 (UTC)


Grazie per aver risposto tempestivamente alla mia domanda. Per Aldedogn: c'è una fantastica pagina chiamata Special:Categurij in cui ci sono TUTTE le categorie del sito. Tu dacci un'occhiata (sei anche amministratore), così vedi quali possono andare bene e quali meno. Io sto cercando di metterci un po' di ordine, ma è un lavoro infernale. Se poi il tuo problema è che non sai farle, ciò è molto più semplice: scrivi [[Category:]] e poi ci metti dentro il nome della categoria desiderata. Se la categoria non esiste ancora, e quindi c'è un link rosso, poi crearla inserendola dentro un'altra categoria già esistente. E come fai a sapere quali sono le categorie già esistenti, cioè quelle blu? Vai sulla pagina che t'ho indicato. Spero di aver capito quale fosse il tuo problema e d'averti risposto.
Comunque non preoccupatevi: tutti fanno errori. Io, voi, persino l'Insübrich,a cne se sembra strano :). Ve saludi. --Eldomm 18:28, 28 utu 2009 (UTC)

Ok e grasie. --Aldedogn 00:09, 29 utu 2009 (UTC)

Sistemà le categorìe segóndo mé völ dì apò sercà de mìa creà i dupiù e quan che se tróa i dupiù sercà de fa convèrger töt endèn giöna. Me se spiéghe: el més pasàt g'ho fat töt en mestér che m'hà 'mpegnàt tré o quàter dé per sistemà le categorìe dei cümü de la Sicìlia. Gh'ìa dò o trè categurìe equivalèncc, cioè per ezèmpe Comun de la Provincia de Catania, Cumun da la Pruvìncia da Catania, Comun de la pruincia de Catania, ecc. 'na ólta a 'na fòza 'na ólta al'ótra e 'na óltra a 'n ótra fòza amò. Mé g'ho fat töt el mestér per fàle convèrger töte endèla categorìa co la fùrma Cumün de la Pruvincia de Catania e isé apò per töte le ótre pruvìnce.
Però ède che chèsta confuziù la àl mìa apéna per chèle siciliàne, ma 'm pó per töte. Per ezèmpe:
  • Cumün de la Pruincia de Nuara
  • Cumün de la Pruincia de Pavia
  • Comun de la provincia de Milan
  • Comun de la Provincia de Còm
  • Cumün Lumbardìa
  • Cumü Lumbardìa
  • Comun de la Lombardia
e mìla óter ezèmpe.
E per fürtüna che sóm apéna 'n quàter gacc... ;-)
Bizògna che se metómes decórde sö qual che 'l g'ha de éser el modèl söl quàl coströéser i nòm nöf e sercà de éser sèmper coerèncc con chèl modèl lé sedenò dòpo g'hóm de laurà dò ólte per el niènt.
El stès cazòt sóm dré a fal adès co le leteradüre, perchè g'hóm:
  • Leteradüra
  • Literadüra
  • Literatüra
  • Literatura
  • Leteradüra milanesa
  • Letteradura milanesa
  • Literadüra milanesa
  • Literatüra francesa
  • Literadüra taliana
ecc. ecc. (per mìa fas mancà negót g'hóm apò 'na categorìa scrituur, perchè chèi che fa leteradüra che éi? :-D)
Töt chèsto per dì che söl argomènt categorìe l'è mìa asé dì sercóm de mèter la categorìa ai artìcoi che fóm e se la gh'è mìa, la creóm. Bizògna prìma fàga 'nsìma 'na bèla ragiunàda, stabeléser come che 'l g'ha de éser l'alber de clasificasiù (l'ìa dré a fal el kibira prìma che 'l dicidìes de lasà(ga) pèrder), e i modèi söi quài creà le categorìe nöe. Sedenò fóm apéna che pegiurà 'l rebelòt che zà gh'è.
--Ninonino 08:08, 30 utu 2009 (UTC)
Amò 'n laùr: per fà piö a la svèlta a sistemà töt el cincèl che g'hóm con sté categorìe, me sarès de l'edèa de 'mparà a doperà i bot (de doprà escluzivamènt sö auturizasiù dei aministradùr!). Se g'hóm de cambiàga la categorìa Comun de xxx a cumün de xxx per en quach sentenér de artìcoi, fórse ghe metóm de méno a 'mparà a doperà i bot che nó a fal a mà. nò? --Ninonino 08:21, 30 utu 2009 (UTC)
Sì, mej cunt i bot--Insübrich 09:21, 30 utu 2009 (UTC)
Mé sarès apò a dispunìbil a pröà a capìga dét vergót, ma só pròpe mìa de che bànda ambià. Fórse el Dragonòt el na sà argót... me somèa che lü 'l i a dopèra sö la pms, nò? --Ninonino 09:30, 30 utu 2009 (UTC)
pensi de sì--Insübrich 09:33, 30 utu 2009 (UTC)
<pms>Scuseme për l'artard, ant j'ùltim temp i son motobin ciapà dal travaj. Alora, ij programa-bot (an python) aprovà a son ambelessì: [1]. An particolar, col për le categorìe a l'é ël second: [2]. A l'ha ij comand "add", "remove", "move", "tidy", "tree", "listify" che a peulo traté dle liste ëd pàgine. Se i l'eve dj'esempi d'assion mùltiple che i veule fé, i podoma serché ansema com feje. Ciàu, </pms> --Dragonòt 16:16, 19 nuv 2009 (UTC)
Gràsie Dragonòt, apéna che g'hó 'n àtimo ghe dó 'n öciàda. Entàt gràsie fés. :-) --Ninonino 12:36, 20 nuv 2009 (UTC)
d'acordi anca mi per i bot. Si, decidum 'na quaj manera "standard" de scriv i categurij e pdop a slargaroo quela pagina chì che avevi fat un poo de temp indree, ma che l'è anmò mezza vöja. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:26, 30 utu 2009 (UTC)
Nàndo aànti, coi artìcoi che naróm a fà, convegnarès fà come che g'hó fat mé coi cümü de la Pruvìncia de Brèsa, cioè, se fà sö 'n template compàgn de chèsto e la categorìa cumün de la Pruvincia de xxx, envéce de mitìla dét en ògna artìcol dei cümü, se la mèt dét apéna 'ndèl template co la sintassi ''<includeonly>[[Category:Cumün de la Pruvincia de xxx]]</includeonly>'', isé, se se sbàglia argót, condèn cambiamènt se mèt a pòsto töt.
Restarès de stà atènti a mèter el nòm giöst del template, ma sicóme che fa sö 'n template nöf se ghe mèt en pó, s'è piö 'ncentivàcc a atènti che 'l ghe sàpes mìa zà. Só mìa se só spiegàt bé, semài domandìm. --Ninonino 13:42, 30 utu 2009 (UTC)Ciào,

Nom latin Modifega

Hoo nutaa che i piant/besti de la lmo i vegnen mia föra cun 'l google quand che se cerca cun 'l nom lumbard. Inscambi, i piant/besti de la wiki taliana i vegnen föra, ma tüt du i wiki i dröven i nom latin per 'l titul de l'articul e pö i fann 'l redirect. L'ünega diferenza l'è che nün metom 'l nom latin anca int l'infobox. Se quest l'è 'l mutiv, mi a fariss la pruposta de cambià 'stu metud, perchè la presenza ins 'l google l'è impurtanta, suratüt quand se parla de piant e besti, perchè hoo giamò nutaa gent che ja cerca cun i nom in lengua lucala perchè i cugnussen mia i nom in talian; donca a perdum un upurtunità impurtanta. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 10:14, 31 utu 2009 (UTC)

se gh'è dumà de met el nom lumbard in de l'infobox, alura al me par minga un prublema--Insübrich 10:54, 31 utu 2009 (UTC)
se pudariss anca mudifegà l'infobox per vegh almanch un nom in LOCC e vön in LOR, che int i püssee di cas l'è assee. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 10:57, 31 utu 2009 (UTC)
Ciào, s·cècc, efetivamènte la quistiù l'è emportànta. Prìm de mitìs dré a cambià töcc i infobox però bizognarès capéser se l'è dilbù chèl el probléma (mé só mìa tat cunvìnto che 'l sàpe chèl). Cambiómen en pér e spetóm en quach dé e dòpo ardóm se 'l google el i a tróa. Sedenò, fóm töt el laurà per el niènt. --Ninonino 10:26, 2 nuv 2009 (UTC)
Però, spèta 'n momènt, mé g'hó fat la pröa con sich o sés nòm de piànte/bès·ce 'n bresà e m'è (quàze) sèmper nìt fò i nòscc artìcoi come prìm rezültàt. G'ho pröàt con maöla, fràsen, cornàl, bis bastunér, èrba lègn e rös: i prim quàter i è vignìcc fò come prim rezultàt, èrba lègn l'ìa 'l segónt e rös el quìnt rezùltàt.
-> PS: coresiù: pò a bis bastunér l'ìa 'l quint rezültàt, el prìm l'ìa chèl de la wiki en italià perchè pò a lùr i ripórta 'l nòm lombàrt.
Té Dakrismeno g'hét pröàt con quài? --Ninonino 10:37, 2 nuv 2009 (UTC).
hoo pruvaa anca mi cun i nom che te m'hee dat e te gh'hee reson. Mi avevi pruvaa cun milò, per via de una roba che l'aveva dit 'l Grifter ma che adess a son pü bon da truà int i paginn de discüssion. Una roba l'è sicüra pero', la me ipotesi de l'infobox l'è sbajada. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 12:19, 2 nuv 2009 (UTC)

Par sta in argumént, ho fai 'na prova cun la pagina de Giovanni Segantini. Vurèvi véd cume se cumpurtèva google cun i num in italiàn.

El risültàt l'è quest:

Ogni lumbàrd el cérca el num in italiàn, miga in lumbàrd, che pö el pöd es scrivüd in tanti mod: giuàn, giuan, giuann, gioann, gioânn, ecc.

Par quést mi sarési par druà cume titul d'la pàgina, sémpor el num de batésim. Pö in del artìcul druà el num par el dialèt e la grafìa che se vör.

Pensi che in cal mod chi se pudarésun catà sü püsè navigadù e pusibilmént anca culaburadù.--Grifter72 17:13, 15 nuv 2009 (UTC)

Son d'accòrdi, però voria fà eccezion per i nòmm de re, nòbil vari (duca, cont, marches...), personagg grech e roman antich, papa e sant, che de nòrma in di lengov neolatinn vegnen tradòtt. I alter per mì gh'hann de restà cont el nòmm original. --Eldomm 21:14, 15 nuv 2009 (UTC)

interface Modifega

hoo tacaa a fà i cambiament a la navigazion a la manzína per via de la richiesta del translatewiki (vardè chì). --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 16:30, 31 utu 2009 (UTC)

per savènn püssee... Modifega

Adess che la lmo wiki l'è adree a slargàss, hoo giuntaa un mudel per rimandà a i articul püssee specifegh quand che i esisten (cume l'ingles "see also"). Per ved cume 'l funziona a pudii vardà chì. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 21:43, 8 nuv 2009 (UTC)

Beddu! --Eldomm 21:56, 8 nuv 2009 (UTC)
danke schön--Insübrich 10:05, 9 nuv 2009 (UTC)

Oh, a la fin ghe semm riessii! Oltra 7000 articoi (in 'sto moment 7001, per vess precis), e decisament prima rispett a la prevision de l'Aldedogn! On grazie e on bravo a tucc quij che hann collaboraa a rivà fina a chì, sia quij che resisten sia quij che s'hinn andaa via, ma che quand che gh'eren hann mostraa de vess interessaa al progett. Speremm de podè festeggià prest i 8000, i 9000, i 11236 e intant regordemm che la qualità l'è molto mej de la quantità. Per quella reson chì, mì pensi che 'l sia el moment dà tucc insema on'oggiada a 'sti nòster settmilla articoi e fànn ona profonda revision. Hinn anmò tanti i orror del passaa che persisten e che sminuissen el valor de questa bella Wikipedia. Anmò on grazie a tucc! Andemm innanz e, come el dis quella scritta ingombranta comparsa incoeu, wikipedia forever! Ve saludi, --Eldomm 14:45, 11 nuv 2009 (UTC)

<pms>Compliment a tùit voiàutri ch'i scrive an lombard; ultimament a l'é ëdcò bon-a l'atmosfera an sla wiki-lmo, e lòn-lì a giuta: as travaja ëd pì e as perd men temp a discute. Ancora un "brav" a tùit, </pms> --Dragonòt 11:41, 12 nuv 2009 (UTC)
andem inanz inscì --Insübrich 12:02, 12 nuv 2009 (UTC)

Pò a mé gh’ó de dì che só pròpe contét de èt chèl bel sèt méla lé. Me spiàs adóma che ol tat laurà di óltem 15 dé l’m’à obligàt a stà de luntà da la Lmo pròpe söl piö bèl.

Ü brao a töcc e ‘ndèm inacc!


--Aldedogn 16:27, 15 nuv 2009 (UTC)

easyJet e el dialet Modifega

http://www.corriere.it/cronache/09_novembre_12/easyjet-dialetto-annunci-bordo-milanese-napoletano_44735eb0-cf89-11de-a0b4-00144f02aabc.shtml

L'annuncio in milanese

Sciuri e sciure, benvegnü a bord de chel vul chi easyJet. Per resün de sicüresa se cunsiglia de sistemà la valis sura de vi alter e sota la pultrona in facia a vi alter. Ve pregum de fa atensiün nel dervì l’antina sura i test nel caso qui cos el burlà giò. Ve pregum de acumudas ai vostri post e lacià la cintüra de sicüresa. Per vostra infurmasiün, su chel aeroplano chi, se po minga fumà.

L'annuncio in napoletano

Signore e Signure benvenute a tutte quante ‘ncopp’a ’stu volo ‘e l’easyJet. Pe’ questione ‘e sicurezza v’arraccumannammo ‘e mettere ‘e bagaglie a mano int’agli armadietti ‘ncapa a vuie o sott’a pultrona annanze a vuie. V’arraccumannammo ‘e ve sta accorte quanno arapite ‘e cappelliere casomaie care quaccosa. V’arraccumannammo ‘e v’assettà ‘o posto vuosto e v’attaccà ‘a cintura ‘e sicurezza. A titolo di informazione ‘ncopp’a st’aereo nun se po’ fumà.

http://www.corriere.it/Primo_Piano/Cronache/2009/11/12/pop_easyjet.shtml --Grifter72 15:12, 12 nuv 2009 (UTC)

La saria una bela nutizia! --Insübrich 15:48, 12 nuv 2009 (UTC)
Sono io che so poco il Milanese, o il testo in Milanese è pieno di errori? --Eldomm 20:07, 12 nuv 2009 (UTC)
eh.. sì :(--Insübrich 20:30, 12 nuv 2009 (UTC)

però va detto che è il testo "immaginato" da un giornalista, l'è mia chèl de la easyjet che se spera che per iscrìel zo bé la se faghe dà öna mà da ü brao!

Ve salüde.

--Aldedogn 16:30, 15 nuv 2009 (UTC)


Chèl de la Al Sabia Modifega

Qualche giorno fà ho visto una breve nota di un bresciano della val sabbia con una grafia alquanto strana che diceve di essere finito qua per caso, ma di essere interessato. Non trovo più la pagina, volevo rispondergli, qualcuno l'ha già fatto nel frattempo?

ve salüde.

--Aldedogn 00:05, 26 nuv 2009 (UTC)

Hinn tornaa (come al sòlit) Modifega

Incoeu hoo vist anmò ona vòlta on dovratt anònim (codardo, aggiungerei) l'ha giontaa di paginn-romenta, scritt cont on dialett boh e on'ortografia, del tutt igual a certi articol che se podeven incontrà circa duu ann fa, compagn de quij chì: Mudel:S-Bahn systems in Germany (el nòmm l'è anmò in Ingles e la gh'è la paròla planifiaa!); Akrata; Aigio, Canton de Conques, França; Pargny-Filan: Auxon (Aube); Aigeira; Augustdorf; Aldersohf (Berlin S-Bahn); Trenche. L'autor l'è domà vun, el 79.25.211.195. Domandi ai amministrador de ciappà on quai provvediment. Perchè?
Mi son minga contra i contribuzion anònimm, ma se gh'hann on sens. Di articoi faa inscì gh'hann minga sens, e pòrten a ona memòria che speravi la fudess archiviada ona vòlta per tutt. Vun el pò minga cred che sien error faa in bòna fee (sia ortografich che lessicai, come pòden vess quij del Bressan de la Val Sabbia ò de l'autor de la pagina I Simpson) perchè i error hinn semper istess, e de duu ann! La gh'è semper ona traduzion pedissequa de la pagina inglesa, tanto che i nòmm geografich resten istess (come Achaea ò Westfalia), menter però alter paròll e costruzion sintattich hinn de ispirazion, come semper, francesa ò catalana (el famos al Quebec inveci de in Quebec). E se pò minga difend quij articoi chì, come l'ha provaa a fà di vòlt el Dragonòt, con la scusa che l'è important anca la cressida di paginn e che se pò minga fà tutt manualment, perchè hinn paginn che hinn faa semper nella stessa orrenda maniera. Somiglien pròppi faa appòsta per rovinà la nòstra wikipedia, e per insultà numm dovratt che inveci per fà ona pagina bella e original ghe spenden del temp e di pensee. E inoltra se pò fà pòcch perchè el dovratt l'è anònim. Ma che brao! Compliment! Se 'l Kibira l'era on nemis de lmo.wiki, quij chì 'sa l'è che hinn? Satana?

Ma quell che capissi minga l'è 'l perchè ona persòna el gh'abbia de avègh on propòsit come quell chì: perchè rovinà costantement ona wiki con di paginn inscì? Riessi minga a capì. Però capissi che se pò minga andà innanz inscì. L'è semper la medemma stòria che la ven foeura, e mi son pròppi stracch. E vialter?
Ve saludi, --Eldomm 23:27, 28 nuv 2009 (UTC)

Ma simpel: ta capissat mia, parchí che ta gh'é un degré d'inteligensia fess limitaa. E ta cugnussat nòt da la nosta lengua fö che ul tò pseudo Milanes.E che hai contro il "planifiaa"? Hai guardato il LSI? T'hee studiaa un zichinin? Par mi ta gh'aressat da stüdià, !

Consiglio: rinuncia, non c'entri , sei solo uno dei tanti italianizzatori mascherati.--79.25.211.195 01:33, 29 nuv 2009 (UTC)

E come se non bastasse scambi l'inglese col francese!
<pms>Am dëspias d'esse stàit tirà an bal da Eldomm. Për Grifter: an dzora a la Wiki as dovrìa pa censoresse le discussion. Se pròpi as veul, as peul tiresse na riga an dzora. Mi i l'heu fàit ëd pì, i l'heu mascherà le "parole da port ëd Genoa", an ël cas as vorèissa pijé ëd provediment contra chi a l'ha scrivuje.
Për ij "claims" d'Eldomm: coj lì a son "stub", la wiki anglèisa e cola italian-a a son pien dë stub, mi ch'i serco d'anformassion an dzora ai bolé i treuvo quase sempe mach dë stub veuid an dzora a cola anglèisa, figurte an dzora a cola italian-a. Da cheiche part i l'heu fin-a lesù che jë stub ëd le diocesi italian-e a son stàit carià con dij bot.
I soma sempe lì: j'invasor italian dël passà a l'han convinciute che an sla wiki lombarda a deuve ess-ie dle regole che lor anvece a son pa tnù a rispeté.</pms>--Dragonòt 09:56, 29 nuv 2009 (UTC)
rudera scancelaa. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:48, 29 nuv 2009 (UTC)
<pms>Am dëspias, it l'has sbalià. A l'era pa un "bot mia uturizaa", a l'ero dij contribù uman e lòn lì as vëddìa da le distanze an tra ij contribù, e da le coression fàite minca tant.
Për piasì, prové a traduve l'apel al recruitment 2009, e i vëddreve che ij but ëd Wikipedia a son bin diferent da coj che a chërd Eldomm.</pms> --Dragonòt 13:13, 29 nuv 2009 (UTC)

Allora:

  • Comunità tutta: spero che possiate vedere quanta sia la buona fede dell'anonimo in questione.
  • Utente anonimo: è possibilissimo che io abbia un grado d'intelligenza molto limitato, solo Dio è onnisciente. E non ho mai detto di essere un profondo conoscitore della lingua lombarda, anzi ho sempre ammesso di non essere madrelingua e ho sempre chiesto aiuto per eventuali errori. Inoltre ho sempre cercato di imparare dai miei errori, non ho timore a mostrarli (Druvat:Eldomm/Primm esperienz) e per evitare di farne altri ho comprato non uno ma ben DUE dizionari di Milanese. Oltre a ciò, vedo bene come quello che tu spacci per Lombardo è uguale a quello che era spacciato per Lombardoanni fa, anche se non lo era. E vedo bene che, combinazione!, dichiari che il tuo sia un dialetto in cui nessun altro al momento qui scrive. Come il bregagliotto ad agosto e il Ticinese scritto con l'"ortografia del Monti", come il bresciano classico l'estate scorsa e il bergamasco in ortografia unificata due anni fa, come il lombardo sovradialettale tempo addietro. È una furbata, perché così non ti si può accusare con prove certe. E vedo anche che il dialetto con cui hai scritto questo tuo affettuoso messaggio non è molto simile a quello che hai usato per parlare di Akrata e Aigio (però questa, è vero, è solo un'impressione). E che usi le stesse argomentazioni di chi mi ha inviato questa dimostrazione d'affetto: quelle dell'insulto. Non hai risposto alle domande che ti avevo posto, al contrario di Dragonòt. Perciò, se n'hai voglia, te lo richiedo: che senso ha tutto ciò? Se sei un così profondo conoscitore del Lombardo e del mitico LSI (che a 'sto punto dovrò comprare, mi sa), tu e tutti i tuoi predecessori, perché questa tua conoscenza la sprechi così? Perché non scrivi pagine di una qualche importanza, invece di lasciare wikipedia in mano a quei bastardi dei tanti italianizzatori mascherati (oh, no! M'hai scoperto!)? Non hai tempo? E allora perché trovi il tempo di insultare?
  • Grifter72: anche secondo me non avresti dovuto cancellare. È giusto che ognuno mostri le proprie idee, e che chi verrà qui in futuro possa giudicare per intero, senza censure, cos'è successo. In ogni caso, grazie per il pensiero.
  • Dragonòt: ma che piacere rivederti, ultimamente sei un po' latente, scrivi solo ogni tanto sul Gròtt (Wikipedia:Grott/Archivi/8#Hinn tornaa; Wikpedia:Grott#7000.21)! Sei sempre molto equilibrato, però io avrei lasciato anche le parolacce, non le avrei censurate, per la stessa ragione che ho detto a Grifter. Comunque, carissimo, sono articoli indifendibili, proprio brutti... se gli Inglesi e gli Italiani hanno capolavori simili, fattacci loro, noi non siamo né gli uni né gli altri. E ho visto che la creazione di quei capolavori di stubs sono stati fatti in pochissimo tempo, tra mezzanotte e cinquantotto e l'una e cinquanta di ieri notte. I bot saranno pure bin diferent da coj che i chërdo mi però non ne danno molto l'idea, perlomeno su lmo.wiki. E se gli invasori italiani del passato hanno convintoci che sulla wiki lombarda devono esserci delle regole che loro invece non sono tenuti a rispettare, peggio per loro, perché prima danno buone idee (quali?) e poi non le seguono. Il problema è loro, mica nostro.
  • Dakrismeno: grazie per la tempestività.

Scusate se ho scritto in Italiano, evidentemente qui non c'entro nulla e devo rinunciare. Ciao. --Eldomm 14:42, 29 nuv 2009 (UTC)

Solo due correzioni, Eldomm: non è vero che sono latente, scrivo quasi tutti i giorni per salutare i nuovi utenti. Secondo, non ho tolto tutti gli insulti, ho lasciato il "codardo" con cui tu hai apostrofato l'anonimo. --Dragonòt 14:58, 29 nuv 2009 (UTC)
Ah, scusami, pensavo che i saluti fossero automatici, non avevo capito che li scrivessi tu personalmente, perdonami. Secondo, hai fatto bene a lasciare il mio codardo, se l'ho scritto evidentemente c'è una ragione, parimenti ai cazzo e pinèla dell'anonimo. E non sto qui a dsiquisire se sia più gratuito il mio insulto o il suo. --Eldomm 15:21, 29 nuv 2009 (UTC)
<pms>Chi ch'a colàbora a Wikipedia a dovrìa pa ansulté gnun ëd j'àutri colaborador. E peui Wikipedia a l'é pa un forum. Për capì lòn ch'a l'é verament Wikipedia e coj che a son verament ij sò but, i t'anvit torna a traduve l'apel 2009 al recruitment.</pms> --Dragonòt 15:34, 29 nuv 2009 (UTC)


premessa scrivo anch'io in italiano così eldomm non si sente fuori posto.

punto primo: eldomm, che sian tornati o semplicemente che sia tornato è sotto gli occhi di tutti, ciò però non è motivo di panico come sembra.

ieri Insubrich ha aggiunto i template grafia de netà, io ho trasformato in bergamasco ducato un certo numero di pagine aggiustando la grafia e togliendo i template grafia de netà dove avevo sistemato la situazione, Dackrismeno ha canellato il resto. Spreo non abbia cancellato anche le pagine che avevo sistemato.

come vedi abbiamo tre linee di condotta differenti, ma a distanza di poche ore mi pare che tutti e tre abbiamo agito, quindi te lo ripeto ... niente panico.

che poi tu sia stufo del ripetersi di questa storia, lo posso capire e persino condividere, perchè tu ti lamenti a noi tocca star qui a sistemare!!!! Giustamente chiedi all'anonimo di fare pagine belle, fatte bene e come dici tu anch'io credo che le potrebbe fare. Io spero capisca che se fa 100 pagine con errori vengono cancellate, se ne fa 5 fatte bene restano, quindi se continua a fare pagine non conformi rischia solo di perdere tempo. Credo che potrebbe essere una risorsa per la Lmo se diventasse collaborativo.

Detto questo ti chiedo per cortesia di non cadere nel tranello dell'insulto, se sei furbo non cadere nelle provocazioni e non rispondere anche perchè alla fine.

Inoltre distinguiamo bene le sistuazioni: è sbagliato fare un collegamento tra dragonot e l'anonimo ed non è la prima volta che lo fai. Dragonot è un piemontese, amministratore da anni sulla pms, che ha aiutato la lmo, punto e basta, anche ultimamente in seguito alla richiesta di Ninonino è intervenuto per aiutarci con i bot per sistemare le categorie che tra l'altro ti stanno tanto a cuore e se serve per lui garantisco io. Che ultimamente non sia stato tanto presente non è certo una colpa, anch'io sono stato assente per quasi due settimane per motivi di lavoro e mi son perso il raggiungimento di quota 7.000 cui tanto tenevo! E allora cosa vuol dire?

Riassumendo parti da posizioni corrette, ma se esageri nell'esporle e scadi nell'insulto ti dai la zappa sui piedi. L'anonimo è una questione irrisolta, lo sappiamo, l'abbiamo visto e abbiamo già agito per quello che si può e per quello che la wikipedia ci consente. Ciò non toglie che tu possa continuare a lavorare qui dato che nessuno dei non anonimi ha nulla contro di te.

Manteniamo la calma, perchè non c'è niente di nuovo sotto il cielo della Lmo.

--Aldedogn 17:00, 29 nuv 2009 (UTC)

Non sono pieno di panico, è che sono stufo e ho poca speranza che l'anonimo (e non solo questo anonimo) abbia intenzione di fare pagine senza errori e via dicendo. Non avevo e non ho nessuna intenzione polemica nei confronti di Dragonòt, ma visto che lui spesso prende le difese degli stub seriali mi sono sentito di chiamarlo in causa. Soprattutto, non voglio fargli una colpa per le sue assenze, volevo solo dire uei, bentornato!. E non ho nessuna intenzione di rinunciare o cose simili, quello era sarcasmo verso l'anonimo. Se ho fatto quell'interventone è stato perché volevo porre in maniera definitiva questa questione irrisolta degli anonimi. Perché bisogna risolverla. E inoltre continuo a non capire perché un anonimo debba sentire il bisogno di fare questo tipo di contribuzioni. Ve rengrazzi anmò per el vòster intervent immediaa e ve saludi. --Eldomm 17:28, 29 nuv 2009 (UTC)

<pms>Lòn ch'a-i càpita a fa part ëd Wikipedia. I arpeto: les e possibilmente traduv l'apel 2009 al fund recruitment: lì a son bin spiegà ij but ëd Wikipedia. Se it continue con l'ideja distorta che it ses fate tì ëd Wikipedia, it continueras a ansulté j'anònim e a sbate ël nas con ël funsionament ver ëd Wikipedia.</pms> -- Dragonòt 17:44, 29 nuv 2009 (UTC)
Dragonot, a capissi quel che te dis, e son d'acordi con 'l ten a ment i 'but ed Wikipedia', ma i bot mia otorizaa i henn vietaa, e se l'anonim verament 'l droeva miade bot (tre, quater paginn al minut? in qual cas l'e' voen svelt fort a scriv) che 'l mostra la so bona fed, e poe n'en parlom. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 19:24, 29 nuv 2009 (UTC)
P.S. e se l'eva no on bot avaroo sbajaa la motivazion, ma mia 'l provediment, perche' a pensi che l'eva no on "good-faith effort to improve the encyclopedia". A son pront a cambia' idea quand che l'anonim 'l la mola via de fa atch personal e 'l taca a da a tra' ai regolament. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 19:36, 29 nuv 2009 (UTC)
<pms>Ma se a l'era pa un bot, oltre a la motivassion, a l'é stàit sbalià ëdcò ël provediment. E peui, còs a-i era dë sbalià ant le pàgine? A la fin fòrse na preposission ... Le pàgine a së scanselo pa parèj, as na discut prima. Avèj passiensa, s'it varde l'apel për ël fund recruitment, it vëddras col ch'a l'é ël seugn ëd Jimmy Wales e ij but ëd Wikipedia.<pms> --Dragonòt 21:13, 29 nuv 2009 (UTC)
i articul andaven minga d'acordi cunt i standard de la cumünità. En parlaa un frach prima, in istaa. Gh'è poch de dì de alter sü la quistiun perchè 'n aveum parlaa propi tant.--Insübrich 21:31, 29 nuv 2009 (UTC)
l'e' vera. De sorapuu, quest chi l'e' nò on principiant, i so paginn i vann intenzionalment contra ai noster standard. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 21:49, 29 nuv 2009 (UTC)
E, se pòdi giontà ona còssa (che però hoo giamò dii), l'è l'ultim de ona longa lista. --Eldomm 21:57, 29 nuv 2009 (UTC)
<pms>Se a sucederà ancora, discutoma ste osservassion an dzora a le pàgine, prima dë scanseleje. Se a saran contra lë spìrit ëd Wikipedia, i l'avreu gnune dificultà a deve rason. Adess mi i vëdd che Wikipedia a l'é an mente che a serca 7,5 Milion ëd $ për fé chërse Wikipedia, e che ambelessì as travaja com se i fusso pa òspiti ëd Wikipedia.</pms> --Dragonòt 08:03, 30 nuv 2009 (UTC)
che manera "se a saran", t'hee mia vista la manera che 'l "laura" quel lì? L'è un ann che ghe disum i istess rob 'l seguita a fà mustra da capì nò. I so intervent i henn intenziunalment contra i regulament, e precisament (1) persistently violating policies or guidelines & (2) persistent gross incivility. Donca gh'è propi nient da discüt. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:12, 30 nuv 2009 (UTC)
<pms>Wikipedia a anvita a discute com che a sarà "Wikipedia tra 10 agn". Ti anvece it veule pa discute eventuaj eror. Na bela diferensa. Ël mè anvit a resta ël midem: vardoma prima le pàgine e peui vëddoma se a son da scanselé o se a l'han mach na preposission sbalià.</pms> -- Dragonòt 07:54, 1 dic 2009 (UTC)
wikipedia la dis anca de "don't feed the trolls", ma nun a quel chi' soma adree a dagh colazion, disna', e sena, donca mi me fermi chi'. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 12:10, 1 dic 2009 (UTC)
<pms>Wikipedia a dis ëdcò che tut a l'é basà an sël consensus (e a lo buto an pratica daspërtut), e ël consens a peul mach formesse an parlandne, nen arocandse.</pms> --Dragonòt 07:53, 2 dic 2009 (UTC)


Ortografìa Orientàl Ünificàda Modifega

Alùra, mé e l'Aldedogn g'harèsem troàt en pùnto de mediasiù per ünificà i nòscc du sistémi de scritüra (régole ortogràfiche). En pràtica, le diferènse tra l'ortografìa che sìe dré a doperà mé e chèla che l'ìa dré a doprà l'Aldedògn i ìa dò principài:

  • la trascrisiù dei fonémi /s/ e /z/. Mé dòpre -s- e -z-, l'Aldedògn el doperàa -s- e àle ólte -ş-.
  • la trascrisiù del fonéma /k/ a la fì de la paròla. Mé doperàe -c, l'Aldedògn el doperàa -ch.

Adès, dàto che la tradisiù -ch en bresà l'è abastànsa radicàda (el disiunàre del Melchiori prim de töt), e de lótra bànda apò a 'ndèla tradisiù bergamàsca la sulusiù s/z l'è zamò stàda dopràda (per ezèmpe 'l disiunàre casiratese-italiano). G'harèsem dicidìt de fà 'n pas giü 'n pas l'óter e scrìer töcc du a la stèsa maniéra.

G'harèsem intensiù de ciamà chèsto sistéma de régole Ortografìa Orientàla Ünificàda e 'n pràtica le régole le sarès precìze spacàde a chèle de l'Ortografìa Bresàna modèrna co la sùla ecesiù de la -ch finàl envéce che -c.

Ölarèsem sotamèter al consènso de la comunità chèsta nòsta intensiù e ògna comènt o domànda de ciarimènt l'è la ben acèta. Se pinsìf che 'l sàpe nesesàre fóm apò a 'na votasiù.

--Ninonino 15:25, 3 dic 2009 (UTC)

tüt quel che'l mena cunsens per mi l'è 'l benvegnüü. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 15:30, 3 dic 2009 (UTC)
va ben! E la sùla ecesiù de la -ch finàl envéce che -cper mì a l'è minga un prublema... met la "h" o no al cambia poch perchè tant se fa minga cunfüsiun cun la "cc"--Insübrich 17:07, 3 dic 2009 (UTC)
quel lì l'è vera, gh'hoo da dì che son surpres che avii decidüü de druvà la "ch", perchè druvand la "cc" per la /tS/, la "h" la divegn redundanta, insuma una roba de pü, che tra l'alter l'esist dumà per via de la tradizion italiana. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 17:12, 3 dic 2009 (UTC)
_ :-)
> la "h" la divegn redundanta
l'è ezatamènt chèl che g'hó sèmper pensàt apò a mé e difàti sìe contét de che 'l Canòssi 'l gh'ìes sciglìt chèla stràda lé, perchè la cundividìe 'n piéno.
Però adès se tratàa de troà 'n pùnto de mediasiù co le ortografìe Bergamàsche (Dücat per prim, ma apò 'l disiunàre Casiratese-Italiano, bazàt sö le scèlte del vocabolàre BG-IT del Zappettini del 1859) che 'nvéce le par dà 'na preferènsa nèta 'nvèrs la -ch.
En piö l'ìa apò 'n pas envèrs le grafìe tradisiunài ocidentài, endóche, se se sbàglie mìa, la -ch l'è la régola.
Se g'hèsem de adotà la -c, völarès dì che l'Aldedogn l'adotarès en töt e per töt la mé ortografìa e me someàa mìa giöst domandàga chèsto. Se 'l me la prupunìa lü alùra se 'n parlàa ma de éser mé, me sömeàa mìa giöst.
--Ninonino 07:52, 4 dic 2009 (UTC)

OT: Mi vurarési un'indicasión par la "s" sunòra. Adés son adré a druà la "z", ma sta scelta la me cunvéns miga. Ind la tradisión clasica gh'è el discùrs de la "s" o d'la "ss" par indicà la surda o la sunòra. El prublema l'è che tüte ch'le grafìe chi pödun creà cunfuzión ind el letùr ucaziunàl. El Pezzini el dröva la "ŝ" par la sunòra e la "s" par la surda. Me par che ch'la scelta chi la sumija a quéla druàda da Aldedogn in via sperimentàl.--Grifter72 19:13, 23 dic 2009 (UTC)

ind la tradizion ocidentala la pussee drovada l'e' sicurament la "s"/"ss" per sonora/sorda, e pensi che sariss ona bela roba se anca i lodesan i farsen insi', vist che gh'avii anca violter ona tradizion compagna (via che per el Pezzini, forsi). --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 23:58, 23 dic 2009 (UTC)

Chi: Tabàr ho fai un essperimént cun la s/ss. Quél che me cunvénss miga l'è che se capìss no, se la "s" l'è all'inissi d'la parola, se la sia surda o sonora. Par i acént ho decìs de marcà pü le parole piane. Uramài l'è una régula par i ucidentài. --Grifter72 09:32, 2 gen 2010 (UTC)

la distinzion intra "s" e "ss" la gh'ha sens dumà intra vucal e in fin de parola, perchè i henn i ünegh cuntest indè che gh'è uposizon funemica regulara. Gh'ha mia sens scriv "essperiment", perchè la sequenza *"zp" l'è impussibila, donca l'è assee marcà dumà una "s". Per al rest, la regula de la "s" singula la duvariss vess intüitiva, perchè l'è insi' anca int el (noster) talian: surda in principi de parola: sera, ma sunora intra du vucal: rosa. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 20:42, 2 gen 2010 (UTC)
a bun cünt, Grifter, cun la grafia ünificada lumbarda se dupra anca la "z", per quistiun etimulogich, per la storia i "z" se disen ancamò a nord --Insübrich 21:50, 2 gen 2010 (UTC)

Si si, di volt me càpita de guardà la televisión svìssera.--Grifter72 22:16, 2 gen 2010 (UTC)

Piante e animài bis Modifega

posizionamento google Modifega

riprendo il discorso di piante e bestie per dire che a mé me daà fastA mé me dà fastöde pò ach ol fato che se mèt ol nom latì la Lmo la salta mia fò.

O mètìt Buxus sempervirens saltà fò per prima la It, e va bé, sempre in de la prima pagina gh’è pò la en e, öltima de la prima pagina gh’è la pms… só riàt fina a la pagina 6 de la ricerca e la Lmo l’ó mia ésta.

Ó metìt pò Fagus sylvatica, stèsa stòria, la it prima, po’ gh’è la en, sèmper in prima pagina gh’è la pms; la Lmo la salta fò a pagina 4.

Con Thuja orientalis ol problema l’è piö grant amò: la gh’è mia in di prim dés pagine, ma ol google ‘l la tróa mia gnà a mèt dét “Thuja orientalis” “lmo”, l’ tróa dóma do pagine, categoria botanega e categoria articoli in bergamàsch ‘ndóa gh'è scicc dét Thuja orientalis.

--Aldedogn 23:37, 12 dic 2009 (UTC)

soo no 'se dì... magara ghe vör un poo de temp--Insübrich 11:04, 14 dic 2009 (UTC)
Pòta Aldedògn, lé 'l dipènt dei critéri de indicizasiù del mutùr de ricérca. Mé só mìa de precìzo quai che i sàpes (probabilmènt i è mìa gne püblich) ma me par che per ezèmpe i mète per prima le pàgine che vé vizitàde piö de spès e che g'ha piö tacc link che ghe pùnta 'nsìma, per cui g'hó edèa che ghe sàpe póch de fà. --Ninonino 12:08, 14 dic 2009 (UTC)

ma, so mia, se té àrdet ol buxus sempervirens de la pms la pagina l'è oda e pènse mia che i vaghe 'n tacc a sircàla. per ol tép... iér sira so google tote i pagine sol massimo tartaglia i èra zamò disponibili, so yahoo no. e pò l'è strano che google l' troa i pagine de la categoria e mia la pagina Thuja orientalis. mah...

--Aldedogn 13:03, 14 dic 2009 (UTC)

Massimo Tartaglia Modifega

Direi che siamo arrivati per primi, per lo meno prima della it e della en.

--Aldedogn 23:30, 13 dic 2009 (UTC)


sarà una fissa Modifega

ma per me il contatore non va! ieri sera 7169 pagine con la mia di ieri

oggi ne ha fatto una dack, una nino e una io e siamo solo a 7170 e non ci sono cacellamenti se non i miei due che comunque erano realtive a pagine fatte oggi e subito cacellate perchè errate.

--Aldedogn 17:23, 16 dic 2009 (UTC)


Bù Nedàl Modifega

Bù Nedàl a töcc e bùn an nöf a töi vóter e a i òste famèe.

Mé par che chèst an m’à lauràt bé, m’ s’è riàcc a piö de 7.000 us e m’ và quàze decórde, me spère che l’an che é s’pöderà fà amò mèi.

Dezà che l’è Nedàl e m’ gh’à töcc de ès piö bù, sènza mia cambià idéa, mé öle ‘ngüràga Bù Nedàl pò a l’anònimo (mèi sarès de ciamàl a la lumbarda, ol sènsa nòm) e, adès ve laseró sènsa paròle, pò al Fabs-ciopetì e ‘nfina pò al Kibira.

Bù Nedàl a töcc e che ‘l Signùr l’ vé benedése.

--Aldedogn 23:43, 18 dic 2009 (UTC)

Bon Nadal anca a tì e a tücc--Insübrich 10:36, 19 dic 2009 (UTC)
<pms>Bon Natal, fieuj, Bon Natal (com a l'avìo dit Cheicun d'Àutri) a tute le përson-e ëd bon-a volontà.</pms> --Dragonòt 10:59, 19 dic 2009 (UTC)

Bon Nedal a tucc e bon ann noeuv anca de mì (senza desmentegà el pòver San Steven, el 26 dicember): anca quell ann chì l'è passaa, minga senza difficoltà e discussion violent, ma semper con passion e competenza. Di drovatt noeuv hinn rivaa, alter hinn andaa via, ma intrattant el sitt l'è segutaa a cress. Come semper, gh'è de fà anmò nettezza di ròbb vegg del passaa, ma semm in su la strada bòna: de segur l'ann che ven se poderà fà anmò mej (a bon cunt, quant hoo viduu, lmo.wiki l'è trai 100 wikipedii pussee grand). Anca mì saludi el senza nòmm e i sò bej comment, tucc quij che gh'è pù e, soratutt, tucc vialter che ògni dì lavorii per mejorà quell progett chì. Grazie a tucc. --Eldomm 18:37, 19 dic 2009 (UTC)

bon Nadal a tüt anca da mi, e che al 2010 al sia un ann d'or per tüt. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 17:11, 21 dic 2009 (UTC)
Augùri a töcc quàncc! --Ninonino 14:20, 23 dic 2009 (UTC)

Bón Nadàl anca da mi. Ai belli e ai butti. Hola!--Grifter72 18:51, 23 dic 2009 (UTC)


Bun Nedal e bun an a tücc quanc e scüseem se me sunt faa pü sentì ma sunt propi ciapaa. Inans inscí che vee ben benun!!! --Mondschein 20:46, 19 gen 2010 (UTC)

e brau! --Insübrich 20:47, 19 gen 2010 (UTC)

E mi che me disevi, ma 'ndue l'è finìd l'americàn?--Grifter72 21:18, 19 gen 2010 (UTC)

El var anca per mì. --Eldomm 21:21, 19 gen 2010 (UTC)

Ciao Mondschein, ah, ma alùra te ghe sét amò a té, eh? --Ninonino 21:31, 19 gen 2010 (UTC)
E sí, Nino, a sunt anmò chi, però sunt ben ciapaa. Speri de fà cünt de scrif un quejcoss un puu a la svelta... Un salüd a tücc, --Mondschein 20:19, 20 gen 2010 (UTC)

ndu e lè la vedrina Modifega

Capissi minga ndu e lè la vedrina. L'è impurtant evidensià i articul pussè bùn ne la Pagina principala. --Luckyz 12:46, 1 gen 2010 (UTC)

http://lmo.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Parl%C3%B3m_en_p%C3%B3_de_n%C3%B3ter/numinazi%C3%B3n --Grifter72 12:52, 1 gen 2010 (UTC)

si, una roba che farem a l'è quela de fà una vedrina per fà vidè i articuj püssee bun :) Per adess t'ja trövet sota l'articul in pagina principala, che l'è pö el ligam che l'ha miss el Grifter --Insübrich 14:49, 1 gen 2010 (UTC)

Global Sysops Modifega

<pms>A son ëstàit proponù ij "Global Syspos", na sòrt d'aministrador globaj che a peusso avèj privilegi d'aministrador an dzora a le wikipedie cite. La pròposta a l'é ambelessì:

E la discussion a l'é ambelessì (i l'avìa ciamà dë spiegassion):

Le wikipedia a podran serne për opt_in (aceté i Global Sysops) o për opt_out (arfudé i Global Sysops).

La votassion a l'é ambelessì:

I chërdo ch'a sarà bin segue la facenda, përché la wiki LMO a intrerà an pien ant l'òrbita dij Global Sysops.</pms>

--Dragonòt 16:33, 4 gen 2010 (UTC)

mersì, ghe doo un'ugiada--Insübrich 17:58, 4 gen 2010 (UTC)
tì 's't'en diset? La te par una roba buna o no?--Insübrich 18:02, 4 gen 2010 (UTC)
<pms>A l'é mal fé dilo. Com al sòlit, tut a dipenderà da le përson-e. A l'é vera che a-i é scrivù: "(the global sysops) have access strictly for maintenance and countering abuse; they have no editorial control over content or the local community". Ma peui a l'avran tùit ij podèj (=poteri) d'un normal admin: "The permissions are nearly identical to those of regular administrators". E se un Global Sysop as farà pijé da la smania dël podèj, a-i sarà bin pòch da fé. Is arcordoma tùit com as comportavo j'admin che a j'ero fasse elegi ambelessì da l'estern. Miraco, la còsa pi giusta a l'ha scrivula chi che a l'ha votà "NO" al n° 16: "Because most people who voted for YES are working on the bigger wikis. The bigger wikis should not decide what to do on the smaller ones". A l'é për sòn-sì che i chërdo a sia amportant segue la facenda, savèj com e quand a sarà amplëmentà, për nen avèj dle sorprèise.</pms> --Dragonòt 10:23, 5 gen 2010 (UTC)

Ho vutàd! --Grifter72 14:19, 7 gen 2010 (UTC)

E anca Milan l'è faa Modifega

Finii de fà i paginn di comun de la Provincia de Milan. --Eldomm 18:49, 12 gen 2010 (UTC)

Brau!--Grifter72 19:00, 12 gen 2010 (UTC)

<pms>Bel travaj!</pms> --Dragonòt 08:10, 13 gen 2010 (UTC)
. brav--Insübrich 09:44, 13 gen 2010 (UTC)
innanz inscì! --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:33, 13 gen 2010 (UTC)

Utent ilegaj Modifega

<pms>A l'han pen-e creà 4 utent neuv, dont 3 a conten-o ël nom "Jimbo". A sarìa mèj blocheje con la motivassion "utent ilegaj", prima che cheidun a disa che la LMO a l'ha dabzògn dij global sysop.</pms> --Dragonòt 14:13, 18 gen 2010 (UTC)

Seréss bel savè l'ip. --Grifter72 14:31, 18 gen 2010 (UTC)

L'è chèl che pènse pò a mé, i sirca dóma de fàga fà bröta figüra. Zamò blocàcc i prim trì col nòm Jimbo, mé blocherès pò l' quàrt, ma mèi spetà ü menüt per riaga a capì bé se ölel dì de precìs chèl nòm lé... Dack, te che te cognòset l'ingles mèi de töcc...

--Aldedogn 15:38, 18 gen 2010 (UTC)

L'è el num de quél che l'ha miss in pé la wikipedia;) --Grifter72 15:54, 18 gen 2010 (UTC)

L'è ira, ma mé ó mia capìt bé se öl dì ol quàrt nick che l' gh'à mia dét ol nòm Jimbo (FlaggedRevsShouldBeImplemented) e alura spète ü momènt a blocàl.

--Aldedogn 16:10, 18 gen 2010 (UTC)

100 > 99 Modifega

Hoo appena vist che manchen domà duu articoi per entrà in de la top 100 di wikipedii, e passà de la postazion 100 a la 99 (http://meta.wikimedia.org/wiki/Lista_di_Wikipedie#1_000.2B_articles). Tiremm innanz! --Eldomm 14:09, 22 gen 2010 (UTC)

urca, sì, te gh'hee resun!--Insübrich 14:17, 22 gen 2010 (UTC)
Usti, ma te ghe le sét töte, neh, car el mé s-cèt... :-) --Ninonino 14:25, 22 gen 2010 (UTC)
E, sí, Nino, a'l nost Eldomm gh'en scapa gnanca vöna!! :-) :::--Mondschein 20:14, 22 gen 2010 (UTC)

Entàt sóm bèla pasàcc deànti pò a i Uzbéchi, adès söm 98. --Ninonino 15:20, 26 gen 2010 (UTC)

E intan semm passaa anca denanz ai Scozzes, adess semm 97. In pòcch pù (22 genar - 31 genar: noeuv dì) de ona settimana semm andaa innanz de 3 posizion! Grazie a tucc! --Eldomm 10:37, 31 gen 2010 (UTC)

Gh'em da ringrassià ti e'l nininino specialmént!--Grifter72 12:07, 31 gen 2010 (UTC)

E adess semm 96! --Eldomm 14:25, 3 feb 2010 (UTC)

Sem adré a andà cume el Binda!--Grifter72 14:28, 3 feb 2010 (UTC)

Adès g'hóm endèl mirì i Vèneti e i Tarantì. Fórsa, che 'n quàter e quatr'òt me i rìa!!!
A propózet, ve 'nteresarès mìa a óter du (Grifter e Eldomm) de saì come che se fà a semiautomatizà 'l caricamènt dei cümü? Isé, 'na regiù giü 'na regiù l'óter, 'na brachìna de paés encö, 'na brachìna dumà, se fà piö a la svèlta a fenéser fò töta l'Itàlia. Se ve 'nterèsa, cuntatìm per e-mail --Ninonino 15:03, 3 feb 2010 (UTC)

Doping? Modifega

Sirena doping per Ninonino!!!--Grifter72 14:27, 25 gen 2010 (UTC)

8-)
Adès l'ho 'mparàt amé 'l zögatì per fài zó a bindèla... --Ninonino 14:33, 25 gen 2010 (UTC)

I pagin püssè vist Modifega

Ghe saréss da ragiunàgh sura. Magari cadrega e altre andaressun sistemàd: http://stats.grok.se/lmo/200912/ --Grifter72 16:33, 1 feb 2010 (UTC)

Fada sü a Milán cont il coeur e cont i man Modifega

http://motori.corriere.it/motori/dueruote/10_febbraio_01/moto-milanese_4469e640-0f40-11df-a497-00144f02aabe.shtml

Semi-bot Modifega

G'harìf fat cazo töcc, crède, che 'n chèi dé ché g'hó ambiàt a fà zó artìcoi a ripetisiù, compàgn che se födès en bot. En realtà el método l'è amò largamènt manöàl, el cunsìst en copià 'l contenùto de 'na pàgina de la wiki portoghéza, encolàl endèna pàgina de Word, fà girà 'na macro che la fà 'na série de sérca/sostetöés, copià 'l rezùltàt e 'ncolàl endèla pàgina 'n lombàrt, controlà e salvà.

Quindi se tràta mìa tecnicamènt de 'n bot, ma 'l rezültàt l'è mìa tat diferènt.

Dàto che per i bot l'è nesesària 'na aprovasiù de la comunità, g'hó pensàt che l'ìes giöst parlàn con töcc vóter de chèsta nüità e se nesesàre rià a 'na fùrma de aprovasiù apò a per chèsta modalità.

Ghe tègne a fà prezènte che la discriminànt tra 'n bot ütel e giü danùs la stà 'ndèl rezültàt de le operasiù svulgìde del bot. Se 'l bot el fà dagn, gh'è nesöne aprovasiù che tègne, e isé g'harès de éser apò a per i semi-bot (ciamómei isé).

Vóter che dizìf?

--Ninonino 13:36, 4 feb 2010 (UTC)

<pms>A son problem ch'a esisto pa, mi i l'heu già dilo ëd j'àutre vire. An dzora a d'àutre wiki a-i é ëd gent ch'a l'ha carià tùit ij pais dë sto mond, e milion dë specie animaj/vegetaj, an fasend pi che 100 edit al di per ëd j'agn. A-i era pa ëd problem prima, e a-i son gnanca adess.</pms> --Dragonòt 14:55, 4 feb 2010 (UTC)
Ma mé g'ho mìa dit che l'è 'n problema. G'ho ülìt apéna parlàn con töcc, per ìga 'n parére de la comunità. Töt lé. L'è 'n fàto che i bot i g'ha de éser autorizàcc de la comunità e sicóme che 'l mé método 'l se 'nsomèa, g'ho ülìt confrontàm con vóter. --Ninonino 15:24, 4 feb 2010 (UTC)
mì sun d'acordi--Insübrich 15:38, 4 feb 2010 (UTC)

pò a mè só decórde, però me piaserès che ghe födès ach öna personalizasiù di pagine, sarès asé che, per esèmpe, se metès 'ndó che l'è 'l cümü o öna someànsa (foto) o öna curiosità, ergótina de rènt ol töt piö 'nteresànt.--Aldedogn 17:10, 4 feb 2010 (UTC)

Aldedogn, so cunvìnto a mé de chèl che te dìzet, ma i artìcoi facc a chèl sistéma lé i è de cunsiderà dei sbòs, dòpo se ghe narà dré a zontàga töt chèl che se ghe n'ha òia. Pròpe come che te sét dré a fà te. L'è pròpe chèsto 'l bèl de la wikipedia, no? I fà isé pò 'ndèle otre wiki, i artìcoi che dopère come partènsa i è töcc percìs pròpe perchè i è stacc facc zo a chèl sistema lé pò a lur. --Ninonino 17:37, 4 feb 2010 (UTC)

Per el descors sora i comun sont in sintonia cont i idei de l'Aldedogn, ma gh'hoo minga di problema a approvà quella novità chì. --Eldomm 18:58, 4 feb 2010 (UTC)

Mi me par na bon' ideja: giuntagh na roba o l'oltra gh'è semper temp. Inans inscí Nino. --Mondschein 20:37, 4 feb 2010 (UTC)
d'acordi con tüt quel che avii dit chì de sura. I sboz fat cun criteri i henn un principi impurtant e ütil. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 10:08, 5 feb 2010 (UTC)

Bé, gràsie a töcc per ìga dìt la òsta. Alùra mé nó 'n nacc isé. Se vergü g'hès de ülì cundivìder el método semiautomàtich, che 'l me contàte per email, che ghe spiéghe come che se fà. --Ninonino 10:38, 5 feb 2010 (UTC)

Dumanda de Lenguistega Modifega

Bun di (u bona sira) a tücc, me piasaria dumandav cuma l'è che l'è che violter disii "d'acordi" inscambi de "d'acord"... L'è na quistiun de viarant? U pövess d'edaa de quell che l'è dree a parlà? Chela storia chi l'è un puu cumpagna de la parola "asca": mi l'huu semper sentüda cunt 'l significaa de "sensa pö parlà de" ma gh'è un quejvün chi che la dröa cunt 'l significaa de "ecet", "tran", ciuè in manera "esclüsiva" inscambi de "inclüsiva". Un salüd a tücc, --Mondschein 20:15, 5 Feb 2010 (UTC)

a hinn variant che hinn bun tücc e dü. Mì asca 'l dupri per dì "ecet", anca se l'è una parola che l'hoo imprendüda minga a cà. --Insübrich 20:53, 5 Feb 2010 (UTC)
E indualè che te l'heet imparada chela parola chi? --Mondschein 20:58, 5 Feb 2010 (UTC)
"asca"? Internet--Insübrich 21:09, 5 Feb 2010 (UTC)
T'heet cuntrulaa sü'l diziunari? E se de sí, sa l'è che'l dis 'l diziunari? Sunt propi cürius, pövess che sunt mi che sunt föra de'l mund... Te salüdi, --Mondschein 01:46, 6 Feb 2010 (UTC)
Ins i mè el gh'è no. El gh'ha da es arcaich. Gh'è difati chi: http://books.google.it/books?id=gtIUAAAAQAAJ&pg=PA50 (Oltre, Di più). Ciau --Grifter72 08:06, 6 Feb 2010 (UTC)
Vallardi -> àsca avv. oltre a; senza contare; a prescindere da; centimila lira asca i interèss centomilalire senza contare gli interessi [lat. absque]--Insübrich 09:58, 6 Feb 2010 (UTC)
Ha... Alura 'l Vallardi 'l me da resun a mi: l'è inclüsiv, minga esclüsiv. Te rengrazzi, --Mondschein 20:53, 8 Feb 2010 (UTC)
Pregu, però 'l Cherubini la pensa minga propi inscì. Asca: senza, eccetto, in fuori--Insübrich 22:17, 8 Feb 2010 (UTC)
Seet segür? Mi me par no pussibel ... El cherübini in sü la red 'l gh'è, giüst? --Mondschein 20:29, 9 Feb 2010 (UTC)
L'huu truaa 'l Cherübini in sü la red: http://books.google.com/books?id=zwErAAAAIAAJ&pg=PP47&dq=Rossi+Secondo+Pavia&lr=&as_brr=1&hl=it#v=onepage&q=&f=false. El dis, "ASCA = Senza contare..... Oltre. Giunta di piu. e per di piu. El gh'ha milla lira asca i provecc. Ha mille lire e per oltre a ciò ha anche i provecci." Propi 'ma dis 'l Valardi. Te salüdi, --Mondschein 20:49, 9 Feb 2010 (UTC)
Strani perchè la me citaziun del Cherubini l'ho ciapada anca mì del GoogleBooks [3]

ghe èntre negot, ma "eccetto" de ché de l'Ada l'è "fò che" e "asca" l'è la tèrsa singolàr presènt de ascàs, "provare" in del sèns de "permettersi", de "arrischiarsi", "dòpo che l'ó sgridàt l' se asca piö gnà a parlà" o di decidersi "ura che 'l se asca a leà sö del lècc"... ghe èntràa negot, però ... va beh.

ve salüde.

--Aldedogn 22:26, 5 Feb 2010 (UTC)

Té, Aldedogn, cum vala? Tüt ben? --Mondschein 01:46, 6 Feb 2010 (UTC)

Diocesi e Arcidiocesi Modifega

Ciàu a tütt, vàla bén? Ho apéna finìd de creà le Diocesi e le Arcidiocesi lumbardòfune, quela de Piasensa e l'Arcidiocesi de Versej.

Ho capìd la storia che i végnen föra in de la finestra a sinistra dòpu un pi' de temp, ma... perché i vegne nò föra in urdin alfabétic?

Gràsie a tüt e a prést

Rei Momo 22:56, 9 Feb 2010 (UTC)

pussibil che van adree a un urdin de "relevanza"--Insübrich 10:34, 10 Feb 2010 (UTC)
Ho vìst che a digità diocesi de... i vègnen föra quasi tüte, manca amò Piasensa. E pö, i'enn namò in ùrdin alfabétic, cume mai? Rei Momo 13:14, 12 Feb 2010 (UTC)

Quota 10.000 Modifega

S-cècc, oramài el pròsim traguàrdo l'è la quota desmìla! Encö g'hom sorpasàt i Tagiki e som i prim en clasìfica tra chèi che g'ha méno de desmìla artìcoi. Forsa! Ninonino 18:18, 24 Feb 2010 (UTC)

Vist che in 'sti temp chì lauri un poo de men, grazie :) --Insübrich 09:46, 26 Feb 2010 (UTC)
Come grasie? Gràsie a té per töt chèl che te g'hét fat. --Ninonino 10:07, 26 Feb 2010 (UTC)
Sem trop fort!--Grifter72 14:30, 26 Feb 2010 (UTC)

Standard de stil Modifega

Vist che gh'è semper püssee articul indè che i nom i henn ripurtaa sia in LORI che in LOCC, a vurevi fà una pruposta. Al mument, dumà el prim nom l'è in grassèt, e i alter i henn in italich. I alter wiki i dröven el grasset quand che i riporten püssee d'una pusibilità, presempi chì. Seconda mi la nossa sitüazion l'è legerment diferenta da quela di wiki in lenguv standardizaa. Presempi, in certi cas la parola l'è l'istessa, ma la pö vess scrivüda in maner diferent, a seconda del standard (presempi: "cüsina, en Lombàrt orientàl: cüzìna"). In quij cas chì la diferenza l'è "artificiala", o magari minima, int el sens che la parola l'è sustanzialment l'istessa am cun leger variazion de parnonzia (pres. lombard lumbard, lumbaart). Ma in certi cas gh'è una diferenza "reala", detada dal lessich (presempi: "I gratón, grèpole in Bressà"). La me idea sariss de druvà l'italich int el prim cas e 'l grasset int el second, cume ho fat chì. L'idea l'è de mia penalizà una varianta o l'altra in situazion indè che gh'è di diferent sustanzial, e a l'istes temp de dà mia tropa importanza a variazion che int i lenguv standardizaa i henn cunsideraa variant de un'ünega parola. Se la ve someia un'idea bona, a la gionti int i norm de stil. Mersì.--Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 13:40, 3 Mrz 2010 (UTC)

Per mé la pöl véser 'na bùna idèa. --Ninonino 13:43, 3 Mrz 2010 (UTC)
PS: L'artìcol sö l'àzen però ghe sarà de rifàl per bé perchè isé l'è pròpe màgher màgher. E pò a l'ortografìa l'è mìa referensiàda: se dis che l'è 'n dialèt de la Al Camònega ma se specìfica de nesöne bànde le régole. Bàsta perchè òi mìa portà fò de stràda 'l discórs.
si, som d'acordi. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 14:04, 3 Mrz 2010 (UTC)

Ok, par i dü rob --Grifter72 17:19, 3 Mrz 2010 (UTC)

Mi me par na bun'ideja. Un salüd a tücc, --Mondschein 20:31, 3 Mrz 2010 (UTC)
Só decórde pò a mé. --Aldedogn 22:17, 3 Mrz 2010 (UTC)
Anca mì. --Eldomm 22:19, 3 Mrz 2010 (UTC)
grazia di respost. A la meti ins el liber de stil. Se un quavün che l'ha mia anmò dit la sua l'è mia d'acordi che me le faga savè. Mersì. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 10:13, 4 Mrz 2010 (UTC)
giuntaa al regulament, chì. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 10:49, 4 Mrz 2010 (UTC)

Varda che bel Modifega

Pensevi che saréss bel fà una lista de quele che saressun le pàgine cun la pussibilità de avègh la stela e pö fà le mudìfiche necessarie e metogla. Quest el ghe daréss pussè visibilità ind le altre wiki cun la pussibilità de fà riva altor druadù.

Un esempi ind la wiki italiana l'è chi: http://it.wikipedia.org/wiki/Giuseppe_Pietro_Bagetti

Cun la stela l'è püssè facil che vün el schissa.

Ho anca vist che quei che disun de parlà el lumbànd ins la it.wiki i en miga poch:

--Grifter72 13:29, 6 Mrz 2010 (UTC)

la lista la esist giamò: chì, e la manera de numinà un articul (sia per la vedrina che per la lista de articul "asquas da vedrina") l'è chì. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 12:10, 8 Mrz 2010 (UTC)

Global Sysops Modifega

<pms>La votassion për ij Global Sysop a l'é passà: [4]. Rispet a la propòsta, ij Global Sysop a l'avran pa 4 privilegi, che a reguardo ij "blòch globaj". A-i sarà peui da decide se esse "opt-in" (= aceté ij sysop) o esse "opt-out" (= fé da soj). </pms> --Dragonòt 09:13, 10 Mrz 2010 (UTC)

la wiki prevede la possibilità di scegliere tra le due opzioni e, se si, ha indicato quali vie seguire per effetture la scelta e informare poi chi di dovere sull'esito della scelta così che venga abilitata o meno l'azione dei global sysop?

--Aldedogn 23:39, 10 Mrz 2010 (UTC)

<pms>La via a l'é sempe la midema: na decision ëd la comunità. Le decision ambelessì i l'oma sempe pijaje con na discussion, andova tùit a disìo la soa, për esempi ant ij cas dij declassament ëd j'admin pa ativ. Quand a sarà ora, as podrà fese la midema ròba. Për adess, i l'avìa antravist che cheicun a l'avìa ancaminà a proponse com global sysop, ma adess i treuvo pa pi la pagina (i l'avìa trovà ëdcò un ëd coj che a l'avìo partecipà a cola votassion ëd j'admin su ciamada; se peui la ròba a va anans iv fareu noté ël nòm).</pms> --Dragonòt 07:52, 11 Mrz 2010 (UTC)

Male che vada ci possiamo fare tutti amministratori. Ne bastano 10 per evitare il Global Sysop. Sicuramente io non accetterei un rumano che venga qui a dirmi cosa devo fare. Me ne sono andato dalla wiki italiana proprio perché non mi piacevano queste cose.--Grifter72 08:27, 11 Mrz 2010 (UTC)


visto la qualità del tuo lavoro qui tra noi direi che la lmo ha fatto un ottimo acquisto, quindi devo proprio ringraziare questi rumulani.

--Aldedogn 15:30, 11 Mrz 2010 (UTC)

Comunico a tutti che è giunto ai nostri lidi tal Druvat:VasilievVV, che afferma di essere proprio un Global Sysop. 'Se femm? --Eldomm 21:55, 14 Mrz 2010 (UTC)

io direi di informare il Druvat:VasilievVV che presto la Lmo prenderà una decisione in merito al global sysop, con regolare votazione, e che nel frattempo, in attesa di una decisione, pur non essendo un obbligo gli chiediamo la cortesia di non intervenire se non in caso di evidenti e calmorosi casi di vandalismo non sanati da amministratori e utenti lmo.

In contemporanea aprirei una regolare votazione e ognuno dirà la sua, si, no e in base al risultato si deciderà cosa fare, cioè se i global sysop potranno operare o meno sulla Lmo.

Dackrismeno, dato che padroneggi l'inglese nettamente meglio di me, se tu potessi interloquire con il Druvat:VasilievVV e spiegragli la situazione mi faresti un bel regalo.

Poi aspettiamo due o tre giorni, giusto per essere sicuri che nessuno abbia nulla in contrario o idee migliori e poi apriamo la votazione.

--Aldedogn 23:36, 14 Mrz 2010 (UTC)

fat. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 08:12, 15 Mrz 2010 (UTC)

Tre l'altro ho notato che nel gruppo degli amministratori globali c'è anche un tizio che pare sia stato amministratore qui. Nei suoi contributi si può vedere che non ha fatto altro che chiacchierare: http://lmo.wikipedia.org/wiki/Special:Contributi/Fabexplosive --Grifter72 07:21, 15 Mrz 2010 (UTC)

Ussignùr, nò neh! ambióm mìa fò tùrna la guèra al Fabexplosive, per carità...
Som lìber de decìder de acetà o nò chèsto strümènt che vé mitìt a dispuzisiù de la Fondasiù che me òspita. Pènse che somès apò a lìber de cambià upiniù en ògna momènt, chèsto völ dì che se pöl mèter a la pröa 'l strümènt per en sèrto perìodo de tép e pò se 'l me piàs mìa, decìder de rinuncià.
Mé só de l'edèa che dàte chèste cundisiù se pödarès lasài laurà 'n pó e pò decìder che fà. Se la maniéra come i laùra la ghe piazarà mìa, se farà 'na discusiù e se decidarà de rinuncià al strümènt. Ma per piazér, fómen mìa 'na quistiù ideològica. Farèsem en tórt a la pröebiàla pragmaticità nòsta lombàrda. Scüzìm la franchèsa, ma ve cunsìdere töcc inteligènti asè per comprènder la me puzisiù.
--Ninonino 08:22, 15 Mrz 2010 (UTC)
<pms>Mach cheiche precisassion:
--Dragonòt 08:19, 15 Mrz 2010 (UTC)

Ninonino, capissi la tò pusissión. Mi, cun el Fabequelchelè gh'ho mai avìd a che fà. Ma se vün el scrìu una roba dal gener, el gh'ha no da avègh la pussibilità da tucà i pagin: http://lmo.wikipedia.org/w/index.php?title=Druvat:Fabexplosive&diff=prev&oldid=333786 --Grifter72 08:35, 15 Mrz 2010 (UTC)

Öle mìa difènder el Fabexplosive o nisü óter, ma 'n chèl perìodo i ànimi i ìa calcc e de stüpidàde se n'è dìde tàte, ma l'è mìa chèsto 'l punto. Chei che farà i global-chèl-che-lè i g'harà pò a lur en mandàt de respetà e dei palècc de là dei quai i pöl mìa nà. E pò gh'è mìa apèna lü 'ndèi Global-chèl-laùr-lé. Sarès mìa fürbo dì rinùnce amò prìma de éder, apéna perchè gh'è dét giü che me piàs mìa, nò?
E pò, se l'è éra che 'l pènsa che chèsto progèt l'è non-sense, el sarà lü 'l prim a mìa ülì sbater vià 'l sò tép con nóter.
--Ninonino 09:05, 15 Mrz 2010 (UTC)

visto che le posizioni sono diverse mi sembra che sia sempre più necessaria una votazione, perchè se non si può negare l'accesso ai global senza una votazione allo stesso modo non lo si può neppure concedere se non ci si è prima espressi. in quella sede dirò la mia anch'io sulla questione, proporrei di aprire la votazione domani o al massimo dopodomani.

--Aldedogn 11:04, 15 Mrz 2010 (UTC)


Global sysop: votasiù dervìda - (poll open) Modifega

LMO Ché se óta per ol Global Sysop; chi che öl che a i Global Sysop ghe sìes permetìt de das de fà sö la Lmo i firme sóta "decórde" chi che l' la öl mia i vóte "mia decórde".

IT Di seguito si vota sulla questione Global Sysop i favorevoli firmino sotto "decórde" i contrari sotto "mia decórde".

*La votasiù la fenés ol 15 de avril a i 22 e 53. *La votazione finisce il 15 aprile alle 22 e 53.

Decórde Modifega

Mia decórde Modifega

  1.   Cuntrari (Oppose) Per spiegare le ragioni del mio voto devo necessariamente ricollegarmi a quanto detto nella discussione precedente tra Ninonino e Grifter72 ed è inevitabile collegare il concetto di global sysop all’utente Fabexplosive. Quello che penso su Fabexplosive e noto e non credo di dover aggiungere. Concordo con Nino nel ritenere necessaria una contestualizzazione delle frasi di Fabexplosive e concordo che in quel periodo si son dette parecchie inesattezze da entrambe le parti. Ciò non toglie che Grifter72, le frasi di Fabexplosive, non le ha ripescate in una vecchia discussione, le ha prese dalla sua pagina utente dove, non allora, ma anche adesso, fanno bella mostra di sé e quindi sono da ritenere assolutamente attuali. Di conseguenza non credo che chi ritiene la Lmo un nonsenso abbia l’indispensabile serenità di giudizio necessaria per esserne amministratore. Né mi rassicura la convinzione di Nino che ritiene improbabile che il buon Fabexpplosive venga a darci noia solo perché, al momento, non è interessato all’insensata Lmo. Se gli concediamo gratuitamente il diritto di essere il nostro amministratore potrà sempre cambiare idea in futuro e darsi da fare perché questo progetto senza senso abbia finalmente, dal suo punto di vista, un senso. Nel qual caso dovrà vedersela con me, come è già successo, e per far si che la Lmo resti un progetto, dal suo punto di vista, privo di senso sono di pronto ha ri - scatenare l’inferno in terra. Nino nino ci chiede poi di essere pragmatici come il buon lavoratore lombardo. A me non sembra molto pragmatico, né molto lombardo, far si che ciò che è uscito dalla porta rientri dalla finestra. Non solo, prescindendo dalla questione Fabexplosive mi chiedo se la Lmo abbia bisogno del global sysop in generale. Siamo 7 – 8 utenti che lavorano bene, la Lmo cresce,in quantità, ma anche in qualità, ognuno di noi ha le proprie convinzioni ed idee, ma c’è rispetto e collaborazione, abbiamo anche trovato il modo di superare situazioni difficili, senza giungere a spargimenti di sangue, blocchi a raffica, liti infinite e clima di terrore generalizzato. Visto che questa è la situazione attuale, con molta pragmaticità, mi domando se ci serve davvero il global sysop, quale lavoratore lombardo comprerebbe un arnese o macchinario che poi non gli serve e non usa? Dire no ora al global sysop non significa escludere di ricorrere a questo strumento in eterno, se un domani dovesse servire, si potrà sempre rifare una nuova votazione e, cambiate la condizioni generali, può darsi che cambi il mio giudizio. Infine alcune considerazioni generali sul global sysop. Personalmente lo ritengo uno strumento ben poco democratico: io sono amministratore qui, perché ho avuto un incarico dalla comunità, rispondo direttamente a voi di quello che faccio e voi potete decidere se confermarmi o meno (ammesso mi ricandidi!). Chi di voi ha mai votato per un global sysop? Chi pensa che un global sysop possa avere una visione chiara di ciò che capita in una wiki che non è la sua? Io ho fatto i complimenti ai bretoni che hanno appena raggiunto le 10.000 voci… è stata un’impresa solo trovare il loro portal de la cumunità… figuriamoci il resto. Inoltre se è vero ciò che dice Grifter72 ovvero che basta aver 10 amministratori per non essere soggetti a global sysop, mi viene il sospetto che questo sia un poco elegnate tentativo per mettere sottocontrollo le piccole wiki, quelle che magari non hanno un’entità statale alle spalle e le cui lingue non sono né tutelate, né riconosciute. Insomma i tantissimi utenti della En o della It, ad esempio, potrebbero scegliere i global sysop per la Lmo, ad esempio, senza che i nostri 7 – 8 voti possano aver alcun peso, peggio gli utenti della wiki cinese potrebbero eleggere i global sysop per la wiki tibetana…Per tutto quanto ho finora esposto il mio voto non può che essere categoricamente NO ed invito tutti a votar no, vi invito a pensarci bene prima di dare diritti gratis a sconosciuti; mi rivolgo specialmente agli utenti non amministratori, pensateci bene prima di dare ad altri, diritti che non avete neppure voi. --Aldedogn 23:07, 15 Mrz 2010 (UTC)
  2.   Cuntrari (Oppose) Mi son cuntra miga par el stumént che'l pöd es ütil, ma parchè ch'la roba chì la pöd druada da d'i persunàg che in passàd i s'en dimustràd cuntra la wikipedia lumbarda e che pö stranamént i en sempor quei che van a setàss ind i post de cuntròl. Gh'em bele avìd un esempi endùe M7 l'ha 'iutàd un scalfatòt: http://meta.wikimedia.org/w/index.php?title=User_talk:M7&diff=1576459&oldid=1572551 Anca, mi s'eri gnamò chi, ma me son legìd la discüssión ins al sarà sü la lmo. Quel che l'è sücèss, el fà capì tanti rob: http://meta.wikimedia.org/wiki/Proposals_for_closing_projects/Closure_of_Lombard_Wikipedia--Grifter72 07:30, 16 Mrz 2010 (UTC)
  3.   Cuntrari (Oppose)--Insübrich 12:41, 16 Mrz 2010 (UTC)
  4.   Cuntrari (Oppose) El mè vot l'è contrari perchè pensi che al moment numm a gh'emm minga tròpp besògn che on quaivun de foeura el ne jutta. La comunità l'è in condizion bònn e gh'è minga di problema impossibil e insormontabili. Però, se per on cas sfortunaa i ròbb andassen pròppi maa, mì saria el primm a prpònn ona votazion noeuva e a dì de sì. Per quell che 'l riguarda la stòria de Fabexplosive e tucc i sò compar, se troeuvi in linea coi pensee del Ninonino, sia chì che in su la pagina de discussion del Grifter. --Eldomm 14:24, 16 Mrz 2010 (UTC)
  5.   Cuntrari (Oppose) G'ho lizìt en pó 'l mandàt che i g'harès i global-sysops e a quanto par i sarès nient'óter che dei aministradùr en piö. A chèsto pónt pènse che se g'hèsem de bizògn de aministradùr en piö, l'è mei catài fò prìma 'ntra de nóter che 'ntra zét che conós mìa 'l nòst progèt. --Ninonino 09:15, 17 Mrz 2010 (UTC)
  6.   Cuntrari (Oppose) Anca mi a sunt minga d'acord: l'è minga dumà che ghe duu resun a l'Aldedogn e al Grifter72, ma l'è anca che "globalsysop" e "lengua lucala" fàn un puu a pügn... --Mondschein 19:42, 17 Mrz 2010 (UTC)
  7.   Cuntrari (Oppose) Pü o manch per i 'stess mutiv che l'ha dat l'Eldomm. D'acordi anca cun l'idea de recunsideraa 'l tüt se la sunada la duvess cambià. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 15:34, 25 Mrz 2010 (UTC)

Comèncc Modifega

Per adès mé vote mìa perchè g'ho gnemò gne capìt bé chèl che só dré a votà. Per lo meno öle capì qual che l'è 'l camp de asiù de chèsti aministradùr globài. Apéna che g'ho 'n atim de tép naró a lèzer söl sit relatìf e pò dòpo votaró.

Però me se sènte de 'nvidà töcc a cunsiderà 'n laùr prìma de ciapà la deciziù se votà sé o nò.

Sercóm de mìa fà deentà chèsta deciziù 'na scèlta a favùr o cùtra el Fabexplosive, perchè 'l g'harès mìa sènso.

Tantopiö che l'è mìa éra che 'l Fabexplosive l'è 'ndèla lista dei Global-sysops: La lìsta giösta l'è chèsta:

Chèla che 'l g'ha postàt el Grifter ché sùra l'è la lista dei ütèncc che fàa part del Small Wiki Monitoring Team, che l'è 'n progèt che lur stès i dis che 'l g'ha mai funsiunàt, e che l'è sé 'l progèt genitùr del global sysops, ma che l'è mìa la stèsa ròba.

--Ninonino 07:44, 16 Mrz 2010 (UTC)

preso atto che Fabexplosive non è tra i global sysop (ma niente e nessuno ci garantisce che non lo possa diventare domani), la mia opione non cambia perchè rimangono valide tutte mie obiezioni di natura generale: non necessità e antidmocraticità in primis.

ciò detto spero che a nessuno venga in mente di creare appositamente condizioni tali da rendere necessaria un'altra votazione facendo sembrare invevitabile il ricorso al global sysop: io credo che se la situazione dovesse mutare in peggio, piuttosto che un ammistratore esterno si aumenterà il numero degli amministratori interni,è possibile e sarebbe più giusto e corretto nei confronti degli utenti che danno tempo e passione a questo progetto.

--Aldedogn 22:46, 16 Mrz 2010 (UTC)

Domande Modifega

Risultàc de la elesiù Modifega

La votasiù la s'è seràda fò ol 15 de Avrìl 2010.

Con 7 (sèt) vóti contràre e 0 (zéro) vóti a favùr s'è decidìt de dàga mia 'l permès de operà a i Global Sysops sö la Lmo. La decisiù l'è buna fina a nöa votasiù fütura.

--Aldedogn 21:44, 18 Avr 2010 (UTC)

E i è dés méla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Modifega

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

L'è ü dé de gran fèsta per la Lmo!!!! --Aldedogn 22:20, 17 Mrz 2010 (UTC)

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000 - 10.000

Grasie a töcc e 'n particolàr al Nino che 'n del öltem mis l' gh'à dai dét öna bèla menàda per rià a i dés méla.

--Aldedogn 22:24, 17 Mrz 2010 (UTC)

Dài, dài, perdómes mìa vià co le fèste che 'ndèn pér de més òi rià a sèntomìla... ;-P --Ninonino 07:22, 18 Mrz 2010 (UTC)

ü pér de mis??????? pensàe in d' ü per de dé, mé!!!!!!!--Aldedogn 09:26, 18 Mrz 2010 (UTC)


Anca mì son molto content de vess rivaa a desmilla! Rengrazzi tucc, come avevi faa pussee sora quand che serom rivaa a 7000, per i sfòrz che emm faa per rivà a 'sto traguard. Nissun el podarà dì adess che la nòstra l'è ona wikipedia che la var pòcch: a gh'emm tanti articoi, e quas tutti de bòna qualità (on poo de rudera la gh'è semper, ma l'è 'dree a sparì). Donca grazie a tucc, e semper innanz inscì! W el Lombard! --Eldomm 13:43, 18 Mrz 2010 (UTC)

Ciombia fioeu, se sii brav! Sii proppi fort violter: congratulazion de coeur a tucc e innanz inscí! (Hoo vorsuu scriv in grafia classega incoeu. :-) ) --Mondschein 19:34, 18 Mrz 2010 (UTC)

bela lì gent! :)--Insübrich 20:56, 18 Mrz 2010 (UTC) --87.2.67.150 20:55, 18 Mrz 2010 (UTC)
<pms>Compliment a tùit!</pms> --Dragonòt 21:43, 18 Mrz 2010 (UTC)
on poo in retard, ma on BRAVO anca da mi. Innanz! --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 18:09, 21 Mrz 2010 (UTC)

anni e 2 domande Modifega

sto dando un'occhiata alle pagine degli anni.

1) mi chiedo se esiste una forma di completamento automatico, ovvero scrivo la vita di Mister X e i dati anagrafici finiscono automaticamente nella pagina dell'anno relativo?

2) ho notato che molte sono completamente vuote e che ciò capita anche sulla it [5] e sulla es: ma allora perchè cavolo sono state cancellate le pagine degli anni solo sulla Lmo?????

--Aldedogn 22:34, 18 Mrz 2010 (UTC)

Nella wiki in italiano ho visto che la cosa funziona in automatico. Deve esserci un template che inserito nell'articolo principale riporta l'evento anche nell'anno corrispondente. Però bisognerebbe studiarci sopra per capire come funziona.
Quanto a quelle cancellate, suppongo che abbiano cancellato solo quelle in cui c'era del testo in lingue artificiali, e se non è così, allora vuol dire che hanno fatto una cappellata.
--Ninonino 07:14, 19 Mrz 2010 (UTC)
anca mì sun sigür che la gh'è una manera per utumatizà i paginn di agn, e l'è de pü o de men 'me che l'ha dii el Nino. Per i paginn scancelaa... mej lassà stà... --Insübrich 11:56, 19 Mrz 2010 (UTC)

Ins la wiki italiana i dröun el mudèl {{Bio}} che'l crea la prima part de tüti i articul de biugrafìa e'l niempìss i pagin speciàl cume ad esempi i an, i dì e i mes.--Grifter72 07:36, 20 Mrz 2010 (UTC)

logo de celebraziun di 10mila articuj Modifega

Hoo 'pena cargaa sü un logo de celebraziun per i 10mila articuj. A l'è una pröva.. però riessi minga a visualizal! 'Dess speci un mument per vidè 's'al süced... ma se vialter vurii cargann sü un altra versiun a sii liber de fal--Insübrich 12:29, 19 Mrz 2010 (UTC)

n;hoo caregaa sü un alter jer da sira, e adess me par che'l funziona. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:12, 24 Mrz 2010 (UTC)

ó ripristinàt la pagina 500: creàda dal Clamèngh pò i gh'à lauràt dóma di bòt (robot jontant), i l' là scancelada che l'éra öda.

me servirès che ün ucidentàl ghe dès ón ogiàda per vèt ol templàte se l'è scric giöst e decìt se mèt nasimenc/avenimenc con öna E o dò, öna C o dò me basta öna pagina giösta pò la còpie... sedenò i fo a la mé manéra e i cambie sö töte.

--Aldedogn 22:21, 19 Mrz 2010 (UTC)

mi scriveriss cun du S e una C. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 18:14, 21 Mrz 2010 (UTC)
. anca mì --Insübrich 10:10, 24 Mrz 2010 (UTC)
Bé, ma 'n quàla varietà e con quàla ortografìa volarèset scriìl? Perchè 'l dipènt de chèl. Se te scrìet en lombàrt orientàl le c a la fì le g'harès de éser dò, se l'è ucidentàl envéce só mìa.
Ma pò, nasimènt/nassimant éla mìa 'n pó tiràda per i caèi? Mé 'ndèi artìcoi söi dé che gh'ére fàt, per schià 'l probléma, gh'ìe dopràt come tìtol: Chi che gh'è nasìt. --Ninonino 10:26, 24 Mrz 2010 (UTC)

chèl che pènse pò a mé, ma quando ó cambiàt öna pagina öna quach mis fà 'l Eldomm l' s'è lamnetàt e l'à facia turnà come l'éra, alura ó piö tocàt negót e sircàe de ìga la forma ocindentàla giösta. pò 'l tempàt l' sarès de controlà, ma l'è ocidentàl a chèl.

--Aldedogn 15:20, 24 Mrz 2010 (UTC)

Sí, per quel che'l revarda la grafia, sia classega che ünificada, mi druaría una "c" e dò "s", però "Quij che gh'è nassüü" 'l me sumeja püssee curegiü anch a mi. --Mondschein 19:14, 24 Mrz 2010 (UTC)


Wikimania Scholarships Modifega

The call for applications for Wikimania Scholarships to attend Wikimania 2010 in Gdansk, Poland (July 9-11) is now open. The Wikimedia Foundation offers Scholarships to pay for selected individuals' round trip travel, accommodations, and registration at the conference. To apply, visit the Wikimania 2010 scholarships information page, click the secure link available there, and fill out the form to apply. For additional information, please visit the Scholarships information and FAQ pages:

Yours very truly, Cary Bass
Volunteer Coordinator
Wikimedia Foundation

Fèm ü bèl laurà 'nsèma Modifega

Ü di ocidentài l' fà la pagina per i agn in ocidentàl e scricia giösta (ünificada o clàsega decidì óter, ma ach dò pagine, öna ünificada e öna clàsega) me na fó öna 'n orientàl.

me digherès de dovrà la locusiù (chèi che i è nasìcc - chi gh'è nasìt) e mia ol nòm (nasimét).

pò, a belasì a belasì (slowly, slowly), sistème töte i pagine e i a fó 'mpó ocidentàle e 'mpó orietàle, magare öna e öna, sedenò ü sécol a l'ocidentàla e ü sécol a l'orientàla.

Si decórde?

--Aldedogn 11:35, 25 Mrz 2010 (UTC)

Dizarès che la pöl nà bé. --Ninonino 12:06, 25 Mrz 2010 (UTC)
la me par una bona idea anca a mi. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 13:50, 25 Mrz 2010 (UTC)
Bel'ideja. --Mondschein 19:11, 25 Mrz 2010 (UTC)
sì, pudaria andà ben... di volt me vegn de pensà a una manera ancamò püssee ünifigada de scriv articuj, però l'è minga una roba de nient--Insübrich 10:21, 26 Mrz 2010 (UTC)

mé ó sistemàt la pagina 2010, l'è öna propòsta, dizìm se la à bé.

se ü di ocidentài l' sistèma la pagina 2009, m' ghe ragiùna sura, e pò co i dù modèi i a sistème töte ... a belazì, a belazì (slowly, slowly).

--Aldedogn 16:37, 26 Mrz 2010 (UTC)

me par un bel laurà. Mi cunsiderariss de druvà dumà "nasit/nassüü" e "mort", el me par men culuquial (el risültà el sariss püssee simil, presempi, a la it.wiki, che la met nati pütost che nascite, mentr'inveci "nasiment" l'eva un catalanism). A tegneriss anca "aveniment", che dop de tüt el me par no "tiraa pe i uregg", anzi, o no? Per i dì a diriss de andà adree a i alter wiki, e donca tö via el negret per met i link. Ghe sariss pö de "linkà" anca i nom di mes. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 16:47, 26 Mrz 2010 (UTC)
Dumanda de lengua de la Bassa: "diriss" e minga "disariss" (u disaría)? --Mondschein 19:09, 26 Mrz 2010 (UTC)


disaría propi no (pensi che la sia un inuvazión recenta del milanes, perchè la desinenza in -iss me par che 'l gh'era int el Porta, e l'è cunsideraa "arcaigh" int el diziunari de la Vallardi). Ma diriss e disariss i se senten tüt dü, anca se per mi l'è püssee natüral el prim. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 23:08, 26 Mrz 2010 (UTC)
retifega: i nom di mes i henn mia linkaa int i wiki principaj, donca dumà i dì (la data). --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 17:02, 26 Mrz 2010 (UTC)
Avenimènt el podarès nà bé, en Bresà se dopèra apò fat. Te dizaró però che apò a la versiù prupunìda del Aldedogn la me despiàs mìa. L'è 'n po piö informàla, ma mìa tròp de éser inadàta. Sarès gne mé che dì... --Ninonino 18:36, 26 Mrz 2010 (UTC)


segónt mé i nòste lèngue i è piö coloquiale di ótre, però se pöderès fà pò ach dóma "nasìt" "mórcc" e "avenimèncc" che l'è piö vizì a l'ocidentàl, opör tègn töte dò i versiù e fà 'mpó de pagine coloquiàle e di ótre menimà piö söcie... tat i è 2.010 pagine... e pò se gh'è 'mpó de diferènse fòrse l'è mèi dezà che la nòsta l'è mia öna lèngua franca e gh'è ia 'l giöst e l'isbagliàt, gh'è tate manére töte bune de dì l'istès laùr.

adès sistème pò un "an indrée" e un "an dapress" che per mé i diènta "ün an indré" e "ün an inàcc"... ardì 2010.

gh'è pò de daga ön ogiàda al template che l'è 'n ocidentàl, sedenò se l' tira vià tat l'è 'nötel dezà che gh'è mia la pagina de stile, sedenò se fà sö pò a chèla...

Ps: Dakrismeno próa a sistemà a la tò manéra ol 2009.

ho fat i cambiament a 2010: (1) linièta inveci de "." o ":" e (2) ligam inveci de negret per i dat. T'ja pö ved chì. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 15:36, 29 Mrz 2010 (UTC)

--Aldedogn 00:19, 27 Mrz 2010 (UTC)

mi vurevi mia dì che gh'è una manera püssee giüsta linguisticament, seri adree a pensà al stil. Cume t'hee dit ti, se drövum i parol singul gh'è men diferenza intra LOCC e LORI, e questa la me par una roba bona per di titul ripetitiv. Anca i wiki in lenguv standard i ciapen decision in sö cume scriv quej rob che i se ripeten in tanti paginn. Pero' se te preferiss la fras pütost che la parola singula va ben abca insì, basta ceh se decid una manera ünega per LORI e vöna per LOCC, da avegh mia 20 paginn cun un titul, 65 cun un alter, 102 cun un alter, e.i.v --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 23:16, 27 Mrz 2010 (UTC)

"Nassit" el gh'è sia en ucidental, sia in urietal. "Mort" istess. Par il ters mi metaressi "Aveniment". Se'l ve và ben, mi pödi creà quei che gh'en gnamò.--Grifter72 12:49, 31 Mrz 2010 (UTC)


Na Galipedia ... e la Lumipedia? Modifega

Iér ó facc ü gir sö la wiki in Galego e ó ést che lur i dovra e i scrif ol nòm Galipedia l'insèma de Galego e Wikipedia, i pagine i gh'à dét chèsta scricia:

Na Galipedia, a Wikipedia en galego.

L' sarès simpàtech se nóter m' tirès fò ü suernòm, öna scumagna, per la nòsta wiki, ergót del tipo Lumipedia (Lumbart e Wikipedia)...

La Lumipedia, la wikipedia 'n Lumbàrt

Se gh'ì di suernòm piö bèi ... sóta che ve tóca a óter!

Buna Pasqua a töcc.

--Aldedogn 12:48, 2 Avr 2010 (UTC)

Una bel' ideja! --Mondschein 19:21, 2 Avr 2010 (UTC)

Bona Pasqua a Tücc Modifega

Bona Pasqua e steem ben! --Mondschein 19:21, 2 Avr 2010 (UTC)

Istess --Grifter72 09:33, 3 Avr 2010 (UTC)
. Bona Pasqua a tücc e ai voster famili--Insübrich 16:14, 4 Avr 2010 (UTC)
Bòna Pasqua! --Eldomm 16:24, 4 Avr 2010 (UTC)

Carta in Insübrigh? Modifega

Bun dí a tücc, sariel (el saria) pussibel müdà la lengua di cart e map che cargum sü in sü la nosta wikipedia in Insübregh (vardee chinscí: Walser, la carta l'è intitulada "I Sit Gualser"), u l'è un puu un laurà de ciula? Cunt el prugrama ciamaa Paint Brush l'è assee fazil... Dumà n'ideja, --Mondschein 18:57, 7 Avr 2010 (UTC

no, a l'è un laurà impurtant anca lü--Insübrich 20:16, 11 Avr 2010 (UTC)
si, l'e' important anca luu. Mi en hoo giamo' cambiada ona quajduna. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:36, 12 Avr 2010 (UTC)

Encö g'ho cargàt sö la mé prìma pàgina condèn bot: Castelnuovo di Farfa‎. Per adès l'è apéna 'na pröa. Per mé l'ìa asé de rià a fà 'n còmpito elementàr. Prosimamènt crearó 'n ütènsa apòsta per le operasiù automatizàde e domandaró 'l vòst permès de dopràla. Ciao, --Ninonino 14:46, 13 Avr 2010 (UTC)

Brau, sem adré a diventà anca tecnulògich! Gh'em da batesal. Mi disaresi "Gondrano"--Grifter72 14:55, 13 Avr 2010 (UTC)

Gondrano? Perchè? Però 'l me piàs! --Ninonino 16:11, 13 Avr 2010 (UTC)

http://www.gondrano.it/sttest/gnd.htm --Grifter72 16:42, 13 Avr 2010 (UTC)
E pö disen ch' i Lumbard hinn dumà di gnurantun... Mi me par che'l sia minga inscí... Un salüd a tücc, --Mondschein 19:52, 13 Avr 2010 (UTC)
Gondran, bel nom :)--Insübrich 08:28, 14 Avr 2010 (UTC)

ATTENZIONE ATTENZIONE Modifega

fate attenzione quando prendete informazioni dalle altre wiki, non fidatevi ciecamente!!!!! come minimo confrontate più wiki, perchè ci sono parecchi errori che vengo copiati da una wiki all'altra.

esempio: ditemi voi quando è nato san colombano, nel 540 o nel 542 o nel 543? Non dipende dall'incertezza delle fonti, basti dire che la en e la fr, che sono due tra le wiki più prestigiose, fino a 5 minuti fa riportavano che era nato nel 543 guardando la pagina 543 e nel 540 se si guardava la pagina del santo. Problema analogo per la dati di morte, 21 0 23 novembre, per la morte di san Benedetto da Norcia, ecc.

Alla fine ho preso il vecchio dizionario Utet... la data giusta è 543 per chi fosse curioso.

Consiglio a tutti di effetture delle verifiche o di partire da materiale certo tipo enciclopedia o testo scolastico.

--Aldedogn 22:07, 13 Avr 2010 (UTC)

Si Al, me n'eri bele acort: varda ad esempi la data de mort de Walter Valdi. Tra l'altor par che la muié l'eva pruad a fal savè, ma nissün l'ha 'scultada: http://it.wikipedia.org/wiki/Categoria:Morti_il_9_ottobre --Grifter72 06:13, 14 Avr 2010 (UTC)
e l'è pasàt giöst ün an de quando ghe l'à scricc sö la wiki.--Aldedogn 12:46, 14 Avr 2010 (UTC)
Sé, l'è 'n probléma cunusìt. Bizognarès sèmper fà dei contròi encruzàcc. Però l'è éra apò che s'è sèmper a tép a corèger quan che se tróa l'erùr. --Ninonino 07:19, 14 Avr 2010 (UTC)
l'è mia troà l'erùt ol problema, prima bizògna saìl che gh'è e che i pagine di ótre wiki i è de controlà ach se i è grande e gròse. e pò gh'è tép a sistemà i laùr se te fét di revisiù, ché só mia quat 'm pöl fal, dezà che de tép m' ghe n'à mia tat e m' s'è 'n póch. mèi partì con di laùr giöscc.--Aldedogn 12:46, 14 Avr 2010 (UTC)
Anca se pürtrop di völt el fuu anca mi, mi me par che in del vultà ij articuj de na Wikipedia a l'oltra, el bel de la Wikipedia 'l va propi perdüü... --Mondschein 19:12, 14 Avr 2010 (UTC)
L'è probàbel che me l' fà töcc, però só decórde con té copià e tradüs l'è mia isé 'nteresànt come ciapà spunto da ü bèl lìber, o ach da piö de ü lìber e tirà 'nsèma con fadìga öna bèla pagina enciclupèdica apòsta per la Lmo.

Di ólte preferése fà trè righe, ma facie da mé e ragiunàde che fan 50 copiàde e tradüzide.

--Aldedogn 22:17, 14 Avr 2010 (UTC)


GondranBot Modifega

El Gondrano Stakanovìsta 'l domànda l'auturizasiù per ambiàs dré a laurà.

La votasiù l'è stàda dirvìda sö la sò pàgina apòsta: ché

--GondranBot 12:24, 15 Avr 2010 (UTC) (Ninonino)


Sö la quistiù Bocc Modifega

Vülìe mèter a dispuzisiù de töcc le dò o trè ròbe che g'ho 'mparòt sö come fà funsiunà i bot. Prim de töt ghe tègne a dàga mèret al Dragonòt perchè l'è stat lü, 'ndèna discusiù ché söl grot del noèmber pasàt, a 'ndicàm i sicc endóche troà le 'nformasiù.

I sicc en quistiù i è chèsti:

  • 1) [6]. Lìsta dei scripts.
  • 2) [7] Script specìfich per laurà sö le categorìe.

Però prìma de ambià a doprài, bizògna capì come che se fà a 'nstalà l'ambiènt per püdì doprài e chèsto se 'l tróa ché.

Per fà 'na sìntezi bizògna prìma descargà e 'nstalà 'l Python, che l'è l'ambiènt che permèt ai scripts de funsiunà.

Dòpo, bizògna descargà la versiù piö agiurnàda dispunìbil de la colesiù de scripts pywikipediabot.

Chèsta colesiù de scripts la vé zó 'mpachetàda endèn archivi zipàt, ghe de fà nient'óter che scomnpatàla e mitìla endèna cartèla a scèlta, che la sarà pò chèla 'ndoche narìf a laurà.

Adès, per avià i scripts, bizògna fal de lìnea de comàndo. Chèsto völ dì che bizògna dèrver la finèstra dei comàndi de windows. Per fàl l'è asé nà söl menù start del windows, schisà sö esegui e 'ndèla finistrìna che se dèrf, scrìer dét el comando cmd e dà invìo. Se dèrf 'na finistrìna négra, che l'è chèla 'ndoche se scrìf dét i comàndi a mà.

'Na ólta lé, bizògna cambià la directory e nà 'n chèla 'ndo che se g'ha mitìt la colesiù dei scripts e lé s'è prónti de dà 'l prim comando.

Per fà cunfidènsa coi scripts, el prim che se pöl doprà e che 'l vé bù per püdì dòpo laurà co la wikipedia l'è 'l generate_user_files.py. El vocór per generà dei files de cunfigürasiù. A nóter me 'nterèsa de fà chèl per fà 'l login, che l'è 'l user_config.py.

Endèla finistrìna négra scriì pròpe isé: generate_user_files.py

vegnarà fò tré upsiù: noter cataróm fò la prima, scriì 1 e schisì 'l butù [invio].

la segonda domànda che 'l me fà l'è de catà fò la famìa wiki 'ndoche laurà. Noter l'è sö la wikipedia che ölóm laurà, che la corespónt al nömer 45, che però l'è apò la scèlta de default, per cui l'è asé schisà [invio] e bàsta.

La tèrsa ròba de fà l'è specificà sö quàla lèngua de la wiki völóm laurà, per nóter l'è lmo. Scriómeghel dét e [invio].

La penöltema: el me domànda el nòm de ütènt. Per adès püdì doprà 'l vòst nòm ütènt, mé dopraró 'ninonino'. Scrìe 'ninonino' e schìse amò [invio].

L'öltema: sto mìa dré a spiegàf tat chèsta, scriì S e schisì [invio].

Eco. G'hif creàt el file de cunfigürasiù. Adès püdì pröà a fà 'l login. Endèla finistrìna négra scriìga dét: login.py e schisì [invio]. El ve domandarà la òsta password, mitìghela e schisì amò [invio] e... vualà. Sé g'hif fat töt giöst sìf cunitìcc. Per la prìma lisiù el me somèa asé, nò?

_  :-)

--Ninonino 08:50, 16 Avr 2010 (UTC)

grazie mila :)--Insübrich 12:43, 16 Avr 2010 (UTC)

bot/bocc Modifega

Giamo' che som adree a tirà fö el regulament per i bot, hoo tacaa a cuntrulà i bot ativ, che adess apudii truvà chi. De surapüü, gh'è di bot cun la pagina del druvadur vöda, e alura hoo tacaa a cercà infurmazion sura i wiki püssee grand. A la fin, quij bot che i sarann senza infurmazion gh'avarum de decid cuse fà. A ve tegn infurmaa maniman che a tröv infurmazion. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 08:59, 16 Avr 2010 (UTC)

Vedrina Modifega

Ciau gent, a gh'avii una quaj idea per una pagina da vedrina in lumbard uriental? Mersi'. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 10:26, 30 Avr 2010 (UTC)

o sedenò, perchè mìa: Giuseppe Impastato.

--Ninonino 11:19, 30 Avr 2010 (UTC)

Impastato, Impastato, mé piàs l'argomènt, l'è öna pagina che ó capìt che 'l Nino l' gh'é té e pò l'è ergóta de particolàr, i óter dù i è sö töte i wiki.

--Aldedogn 14:16, 30 Avr 2010 (UTC)

d'acordi. A sposti i voster coment ins la pagina per i numinazion. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 14:21, 30 Avr 2010 (UTC)


pistola informatico Modifega

c'è un pistola informatico che sta iniziando a diventar fastidioso, crea pagine e non contenuti. per ora abbiamo riempito noi le sue pagine spernado che dopo poche richieste la smettesse, ma visto che non smette e i programmi di informatica sono migliaia secondo me non dovremmo dargli troppa corda. tradotto in parole povere, si svuotano le pagine che fa e lo può fare chiunque, si cancellano le pagine che fà e ci penso io.

se però per voi non è un problema riempiere di contenuti el sue pagine al posto di hi hello ecc, ok, ma ho idea che continuerà ad aumentare il numero di interventi. --Aldedogn 13:09, 17 Mag 2010 (UTC)

Sì, alla fin fine non è troppo un problema. Speriamo solo che 'sto qua prima o poi smetta/vada a tormentare altre wiki/si dimentichi come si fa a scrivere. Dannato mondo dei programmi d'informatica... --Eldomm 13:32, 17 Mag 2010 (UTC)

ok, quando tu e grifter vi stancate di sistemare le sue pagine me lo dite che svuto e cancello tutte le pagine che fà. --Aldedogn 13:38, 17 Mag 2010 (UTC)

il nostro amico non molla, noi neppure. --Aldedogn 10:39, 25 Mag 2010 (UTC)

Gustavo 1997 Modifega

è stato bloccato ad infinito tal gustavo1997 da un global controller o qulcosa del genere. Qualcuno sa perchè e cosa ha fatto gustavo1997?

--Aldedogn 21:41, 27 Mag 2010 (UTC)

in sü la nosta wiki l'ha mai lauraa, el bloch che t'hee vist ti l'è el resultaa d'un bloch a 'cascada' fat da sura a un'oltra wiki. Par che l'abia druvaa di bot in manera abüsiva. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 11:02, 29 Mag 2010 (UTC)


Ma vi rendete conto... Modifega

di come stiam facendo diventar bella e ricca questa wiki? Fateci caso e complimentoni a tutti!

Ps: alla facciaccia di chi --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 17:54, 31 Mag 2010 (UTC)ci vuol male, ammesso ci sia ancora qualcuno che ce ne vuole...

--Aldedogn 09:22, 31 Mag 2010 (UTC)

Sé, Aldedogn, me se 'n rènde cönt e só cunvìnto che la sàpe öna de le maniére migliùre per fàga del bé a la nòsta lèngua: tiràla fò del cantù 'ndóche l'è stàda casàda. Per chèsto che dìze, sercóm sèmper de tègner piö alt che pödóm la qualità dei nòscc cuntribùti. Contentómes mìa! --Ninonino 09:48, 31 Mag 2010 (UTC)
gh'avii resun, gent. A l'è un periud che mì lauri minga chì, e 'l me rincress, ma sun cuntent per induè che sem rivaa--Insübrich 11:44, 31 Mag 2010 (UTC)
Anca mì son pròppi content di ròbb che emm faa fina ad adess, e de tucc i bei resultaa che emm conquistaa. Tra l'alter, i alter wikipedii regionai ne ciapen come modell, come hoo poduu vedè fasend on gir in su quella napoletana. --Eldomm 11:54, 31 Mag 2010 (UTC)
Ah sé? E che éi dré a fà chèi de la Napoletàna? --Ninonino 12:12, 31 Mag 2010 (UTC)
Naufragano per moltissimi e svariati motivi e perciò c'è tanta gente che dice dovremmo fare come i Lombardi, che han fatto tabula rasa dell'immondizia e ora sono una wikipedia funzionale. --Eldomm 12:21, 31 Mag 2010 (UTC)
Ah, interesànte, me dét el link a la discusiù se te ghe l'hét amò, che nó a lèzer pò a mé, che la mé pias chèsta stória... --Ninonino 13:40, 31 Mag 2010 (UTC)
'Dess 'l legi [8]--Insübrich 14:02, 31 Mag 2010 (UTC)
Anca quest chì [9] --Insübrich 14:07, 31 Mag 2010 (UTC)
Gràsie Insübrich dei link. --Ninonino 14:30, 31 Mag 2010 (UTC)
a podom vess proppi orgojos, avegh i rapresentant de voeuna di lengov piscinin d'Italia pussee prestigius che i se fann i compliment. Bravi a tucc. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 17:54, 31 Mag 2010 (UTC)
E sí che pö sem bej poch... Cungratülaziun a tücc! --Mondschein 19:24, 2 Giü 2010 (UTC)

Pàginn de Servizzi Modifega

I paginn de servizzi sumejen un puu stramb... Ghe n'è vün cunt un puu de talian messedaa dent, n'olter cunt un puu d'ingles messedaa dent. Pö gh'è i grafij mis'ciaa l'un cunt l'olter... --Mondschein 19:33, 2 Giü 2010 (UTC)

ciao Mondschein, maniman che t'ja tröv met el ligam chi', insci' a soo de che paginn te see adree a parla', e pödi mudifegaj. --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 08:34, 6 Giü 2010 (UTC)

Carmelo Francia Modifega

Mé spiàs de dözì dì che l'è mórt ol mé maèstro de bergamàsch, ol Carmelo Francia; só che l'ì mia cognusìt e che la mai lauràt ché sö la Lmo, ma l'éra l'istès ün òm in gàmba, che l'à lauràt per ol Bergamàsch töta la éta e ach in del lècc de l'ospedàl póch dè prima de mör la sò preocüpasiù l'éra per i sò scricc e i sò laurà che i éra amò de finì.

Se mé só ché l'è perchè 'l Francia 'l m'à 'nsegnàt a scrìf.

A la fì de la fèra ghe n'è ü 'n méno di nòscc, de chèi in gàmba, de chèi giöscc che i ghe öl bé a i sò lèngue, alùra a nóter ghe rèsta adóma de das de fà de piö de prìma.

Te salüde maèstro.

--Aldedogn 23:07, 5 Giü 2010 (UTC)

Quando un autore significativo (come ho potuto vedere dalla pagina che hai scritto, benché io non abbia mai saputo niente di lui prima) per una lingua in difficoltà viene a mancare, è sempre un brutto colpo. Soprattutto è un brutto colpo quando una persona a noi cara viene a mancare, indipendentemente dal fatto che fosse un autore significativo o meno. Quindi, faccio a te e a chi di dovere le mie condoglianze, nonché la mia solidarietà umana. Requiem æternam dona ei, Domine, et lux perpetua reluxeat ei. Requiescat in pace, amen. --Eldomm 07:50, 6 Giü 2010 (UTC)

me despias :(--Insübrich 19:42, 6 Giü 2010 (UTC)

Grasie, s-cècc.

--Aldedogn 15:45, 7 Giü 2010 (UTC)

I mee cundujans, mein Beileid, my condolensces, le mie condoglianze. --Mondschein 19:17, 7 Giü 2010 (UTC)

Progèt vocabulàre Modifega

Perché m’ fa mia töcc öna pagina sö i vocabulàre che m’dóvra per ötas a scrif in Lumbàrt? Ad ezèmpe mé pöderès fà öna pagina söl Tirabósch con tat de fóto. Isé töi nóter ‘mpöderès imparà qua éi i vocabulàre de Lumbàrt. E pò se pöderès fà öna categorìa apòsta.

--Aldedogn 15:45, 7 Giü 2010 (UTC)

bela idea, se podariss anca metegh du righ chi', e pöö metegh un ligam a una pagina che la lista tüt i paginn de tüt i vucabulari.

'l gh'ha de besogn d'una netada Modifega

"Quel articul chì 'l gh'ha de besogn d'una netada per pudè vess in ton cun i standard de la Wikipedia" Mi quel "de" li 'l scancelaría... --Mondschein 19:09, 9 Giü 2010 (UTC)

mi son dacordi--Grifter72 19:12, 9 Giü 2010 (UTC)
va ben, se vurii mi le scanceli, pero' gh'e' mia de besogn da ciapassela cun el me dialet (-: --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 19:33, 9 Giü 2010 (UTC)
Mi pensava che l'eva n'erur de batidüra... :-) --Mondschein 19:44, 9 Giü 2010 (UTC)
'n bergamàsch s'pöl dovràla 'n töte e dò i manére... l' gh'à bizògn e l'gh'à de bizògn.--Aldedogn 22:05, 9 Giü 2010 (UTC)
Pò a 'n Bresà i è acetàde töte dò le variàncc, el de bizògn però l'è piö genüì. --Ninonino 06:51, 10 Giü 2010 (UTC)
per informazion, chi arent a la svizzera se dis "bisogn una netada", senza el "de"--Insübrich 08:28, 15 Giü 2010 (UTC)
Te rengrazzi per l'infurmaziun: arent a la Sguissera induè? Mendrisi? Ciavena? Tiran? Te salüdi, --Mondschein 19:31, 15 Giü 2010 (UTC)
In del Verban, e pensi che'l sia inscì in del teritori piemuntes e ticines--Insübrich 08:44, 16 Giü 2010 (UTC)
Ah, però, che bel sit! :-) E li la gent la parla 'ncamò un puu de dialet u minga pü? --Mondschein 19:42, 16 Giü 2010 (UTC)
minga tant :( --Insübrich 20:39, 16 Giü 2010 (UTC)

Eldomm daga dèt Modifega

Eldomm daga dét! Pènse de parlà a nòm de töcc se te 'ngüre de fà öna gran bèla matürità e de dientà bèl "marüt". Gh'é só pasàt pò a mé per la matürità clasica, gh'è mia de diertìs, ma l'è mia isé bröta cóme se pènsa.

--Aldedogn 14:39, 14 Giü 2010 (UTC)

Grazie milla per i auguri! Tra l'alter, quand che avaroo finii 'sti bei esamm, se vorii, ve mandaroo el test de la mia tesina, che la parla de argoment relativ al rappòrt tra Italian e "dialett" (el soo che l'è minga on termin molto corrett, ma al moment soo minga 'se doperà al sò pòst) a Milan. --Eldomm 15:22, 14 Giü 2010 (UTC)
Fórsa Eldomm, però piö che la tezìna, òi véder la pagèla coi 10!
E doperà "idiomi locài" al pòst de "dialett"?
--Ninonino 06:24, 15 Giü 2010 (UTC)
lenguv locaj :D In gamba per la matürità! --Insübrich 08:29, 15 Giü 2010 (UTC)
Parlad lucaj, idioma lucaj... --Mondschein 19:33, 15 Giü 2010 (UTC) PS Stüdia! :-)
O sedenàò come dìghen i Furlàn Marilenghe che in bergamàsch l'è Màder Lèngua... sedenò ciàmel semplicemènt Milanés!

--Aldedogn 12:59, 16 Giü 2010 (UTC)

Auguri anca da mi Eldomm, in bocca al loff! anca mi diriss lenguv locaj, ormai le droeuven anca i "dialettologi"... --Dakrismenocià ciciaróm un cicinín 20:46, 17 Giü 2010 (UTC)
Preocüpes minga trop de la LMO in quij di chi e stüdia che la matura l'è na roba seria. E in boca al luf! --Mondschein 19:47, 21 Giü 2010 (UTC)
Hoo finii incoeu! Grazie a tucc del sostegn! --Eldomm 10:47, 30 Giü 2010 (UTC)
Brào e faga saì come la à a finì e se fèt l'an che é... 'l dutùr, l'aocàt, l'architèt, ecc...

  Aldedogn 16:43, 2 Lüi 2010 (UTC)

E i è 15.000... complimèncc a töcc!!! --Aldedogn 15:01, 21 Giü 2010 (UTC)

Viva --Grifter72 17:59, 21 Giü 2010 (UTC)
Pròssim obbiettiv i 20.000, semper con l'istessa grinta e voeuja de qualità! Vers i posizion pussee alt de la classifica! --Eldomm 18:10, 21 Giü 2010 (UTC)
!--Insübrich 21:14, 21 Giü 2010 (UTC)

Bot flag for EmausBot Modifega

Hello! I would like to get a bot flag for EmausBot. Bot's information:

Thanks! --Emaus 00:00, 26 Giü 2010 (UTC)

  Fad!

La bandéra Modifega

Ó ést che 'ntànce tra chèi che i à firmàt per la Wikimedia Cat i à metìt la sò bandéra e nóter? Ó pensàt a chèla camuna de la Regiù, ma l'è mia bùna dezà che la ciàpa mia dét töi chèi che i parla Lumbàrt ma i è mia in de la Regiù Lombardéa.

Me dovrerès la bandéra stòrega chèla co la crùs rósa e fónt biànch. 'mpó de agn fà s'è furmàt ü comitàt scientìfech per turnà a la bandéra stòrega. Prima de ìga stòrie dìghe che l'èra mia pulìtech, gh'éra zét de töcc i pensér, l'èra piö ü müimènt cültüràl.

me la càta fò a nóter come bandèra de la Lmo?

  Aldedogn 16:08, 28 Giü 2010 (UTC)

Mah, ma la bandera bianca con la cros l'era minga la bandera de Milan? --Eldomm 17:25, 28 Giü 2010 (UTC)

Mi disi de sí a la bandera storega de la Lumbardia!!!! Chela bandera verda li cunt chela roba bianca in del mezz suu no mi 'sa che la duaría vess... --Mondschein 19:08, 28 Giü 2010 (UTC)
Eldomm: quela de Milan la gh'ha 'l bisciun... --Mondschein 19:08, 28 Giü 2010 (UTC)

Ah, sì? Questa immagin   la dis el contrari, e anca quell simbol chì:

 

Al dì d'incoeu el biscion se troeuva domà in del simbol de l'Inter (purtròpp)... --Eldomm 20:52, 28 Giü 2010 (UTC)

E alura l'è l'Alfa Romeo che la gh'ha 'l Bisciun... U Telemilano-Canale 5... Suu pü ben gnaca mi... Ma... A bun cünt la bandera verda la me pias no e pö la me par un puu trop pulitega. --Mondschein 19:16, 29 Giü 2010 (UTC)

La bandera bianca co la crus rosa l'è la bandera del cümü de Milà e per chèsto l'è stacia dovràda pò da l'Inter. La nas come bandera di cruzàcce l'è dovrada 'n töta eüròpa, l'è la bandera ingleza e de Londra, de Milà, de Zena e de la sò repüblica, de Barcelona, co i culùr al contrare l'è dientada chèla de la Sguissera.

l'otra l'à gh'à ü sìmbol camuno.

--Aldedogn 14:24, 29 Giü 2010 (UTC)

In lumbardéa aministrativa l'è la bandera de:

Milà

Varés

Lech

Mantoa

Lodi (stèma del cümü la bandera del cümü l'è stèsa con font zàlt però)

e co i culur al contrare de Com e Pavia

in de la zòna lombardòfona

gh'è pò Verceli

co i culur al contrare Noara e Lugà

e pò Milàn l'è la capitàl de la Lumbardéa... o no?

per saìn de piö [10]

--Aldedogn 14:30, 29 Giü 2010 (UTC)

Ah, allora la pò andà ben... savevi minga che l'è inscì famosa... --Eldomm 15:32, 29 Giü 2010 (UTC)

La Bandera del San Giorg l'è un gran simbul in tüt el mund Cristian e mi me par che la vaga propi ben a representann in del mund. --Mondschein 19:16, 29 Giü 2010 (UTC)
Aldedogn, in de la Lombardia oriental gh'è on quaivun che le dopera? --Eldomm 20:51, 29 Giü 2010 (UTC)

Segónt mé ghe n’è mia de crùs de San Zórs in de la bànda ureintàla, ma l’è giöst isé, dezà che dòpo 350 de Venésia, l’è düra che ghe sìes restàt la bandéra del Dücàt sèmper in guèra con Venésia. Chèi che i völìa la crüs del Dücàt i à fài la fì compàgn de chèi de la Al Brembilla che i è ‘ndàcc a Milà e i è dientàcc Brambilla!

Però s’óegnìt a saì che segónt ol Cardini in de la prima cruzàda adóma i cruzàcc Lumbàrcc (e dòpo i Templàr) i gh’éra la crus rósa, töcc i óter i gh’éra la crùs bianca. Cèrto lumbàrt a l’època l’éra mia lumbàrt de adèss però…

E po’ i Inglés i l’la dóvra dóma perché ol rè de ‘nghiltèra l’ gh’à domandàt ol permès a Zena de mèt sö i naf di sò mercàncc la bandéra de la Repüblica de Zena, isé che la flòta de Zena i à protegès. Per chèsto servése l’ pagàa ü tribüto töce i agn a la Süpèrba. Adóma dòpo l’è dientàda la bandéra ‘ngléza.

Te salüde. --Aldedogn 16:20, 2 Lüi 2010 (UTC)

Bot flag for Kgsbot Modifega

Hello! I would like to get a bot flag for Kgsbot. Bot's information:

Thanks!Kiran Gopi 02:34, 1 Lüi 2010 (UTC)

  Fad!--Insübrich 08:31, 1 Lüi 2010 (UTC)
Thanks Kiran Gopi 08:32, 1 Lüi 2010 (UTC)

a la fì óter Modifega

la Barca de San Piero?

--Aldedogn 16:46, 2 Lüi 2010 (UTC)

mé l'ho fàda amò de picinì, co la mé nona. --Ninonino 20:29, 8 Lüi 2010 (UTC)

Pagina Principala de agiurnà Modifega

Ghe sarès de agiurnà la vidrìna. --Ninonino 20:29, 8 Lüi 2010 (UTC)

pardon, se sun desmentegaa. Ghe pensi mì --Insübrich 07:51, 9 Lüi 2010 (UTC)
— ;-D --Ninonino 08:02, 9 Lüi 2010 (UTC)


Discusiù 2010/Dell'Utri Modifega

>>> Còpie ché la part de discusiù en ogèt perchè l'è dientàda 'na quistiù de 'nterès generàl.

Sì, scüsum che t'hoo minga respundüü ma la resun l'è che sun 'dree pensà 'se fà. E chì 'l m'è nassüü propi un alter prublema. Mì capissi poch tecnigament de rob giüdiziari. Dunca gh'è un prublema propi de scriv giüst. Soo no se chì dent gh'è 'n quejdün che 'l s'en intend ben de 'sti rob chì. Per quela resun chì mì disi de stagh adree a una wiki püssee granda (it, en,...) perchè l'è pussibil che lur i gh'hann una cumünità cun gent che la cugnuss la quistiun ben. In 'sti dì chì hoo vardaa i paginn del Dell'Utri in di wiki it e en per vidè se l'è cambiaa un quejcoss ma per adess al resta semper istess.--Insübrich 12:55, 23 Lüi 2010 (UTC)

soo no tì, ma mì tegnaria giüsta quela riga a la fin de la de la wiki .it chì. Dì püssee rob - per mì - al gh'avaria sens in de la so pagina, che nünch gh'em minga.. e a bun cünt staria 'dree a la pagina de la .it--Insübrich 16:15, 23 Lüi 2010 (UTC)
Adess spüi föra anca mi la mia sentensa e ve du la mia UAO (che l'è minga la parnunzia lumbarda de la parola inglesa "wow", ma i iniziaj de "Underqualified American Opinion" :-D): a gran righ, già che sem una wiki un puu piscinina, quand che gh'em de scriv un quejcoss in sü un tema che cugnussum minga trop, u che l'è un puu technegh, mi, sensa dübi, a ghe daría a trà aj wiki püssee rubüst (It, En, De, Fr), u a di wiki che pövess che in del büsilles in quistiun se tröen püssee in sül so (p.e. Dell'Utri = Wiki Siziliana, u almanch Wiki Taliana). Un salüd a tücc e düü, --Mondschein 19:10, 23 Lüi 2010 (UTC)
Sì. A l'è ciar che'l prublema 'l se sposta in d'un'altra pagina. Mì resti semper de l'idea, pöö, de andagh semper adree a la pagina de la .it o de la .en--Insübrich 09:38, 24 Lüi 2010 (UTC)
sì, va ben. L'ünega a l'è che l'è lunga! Se pö limitass ai toch püssee impurtant--Insübrich 09:57, 24 Lüi 2010 (UTC)

fina adès ó dicc negót per riàga a capì se só mé 'l probléma, ma me par che ach se me fó sito, de pas inàcc me n'à mia facc. m' s'è restàcc a l'idea de fà compàgn de la it, n'ó mia éste de propòste per ragiunà 'nsèma e rià a öna versiù condiviza.

perchè fà come la it? perchè l'è sbaiàt chèl che ó scricc mé? Nò, perchè ché gh'è nisù che l'è aocàt e alura gh'è de 'ndàga dré a i ótre wiki.

con chèl ragiunà ché gh'è de bötà vià mèsa LMO!!!! gh'è ü dutùr? gh'è ün astrònomo, gh'è ü stòrico, gh'è ün architèt? gh'è ...

adès mé dighe, ve à mia bé chèl che ó scricc mé, dòpo i cambiàt piö ólte la fraze per riàga a mèt deórde töcc? Bòna, cambìla pör, ma gh'ì de dìm 'ndó che l'è sbaiàda, prima. Cambiàla tat per cambiàla, dezà che s'gh'à pura che la sìes mia giösta o dezà che ü l' se sènt mia siür sö chèl argomènt ché l'è mia ü ragiunà. alùra me gh'avrès de cambià o adiritüra scancelà töte i pagine con di argomèncc che mé só mia espèrto.

e l' val póch ach ardà i ótre wiki: la pagina Ladin Dolomitan de la It l'è ü dizàstro, i s'à gnà de chèl che i è dré a parlà. Alura, gh'ó de copià i bambàde?

só la pàgina 2010 mé só mia ün aocàt ma só sigür de chèl che ó scricc e me se ciàpe la responsabilità de chèl che ó scricc e alura adès dìghe se se öl cambiàla decórde, ma prima fim vèt che chèl che ó scricc l'è sbaiàt, sedenò la rèsta isé e m'fenés fò stà menàda. --Aldedogn 10:27, 24 Lüi 2010 (UTC)

con chèl ragiunà ché gh'è de bötà vià mèsa LMO!!!! gh'è ü dutùr? gh'è ün astrònomo, gh'è ü stòrico, gh'è ün architèt? gh'è ...
mì el 99% di me paginn j hoo vultaa (it, en, cat, occ, rm, pms, ...). Dunca gh'è minga de bütà via nient. Per scriv vergot de uriginal, però, gh'è sì de vess bun in d'una scienza--Insübrich 11:24, 24 Lüi 2010 (UTC)

mah, segónt mé de uriginàl s'pöl pròpe dì negót sedenò se fenés in de la ricerca personale che me par s'pöl mia. pò l'è mia sèmper vira che bizògn vess bun in d'una scènsa, cèrto l'è ü bèl vantàgio, però segónt mé basta stà atèncc, ragiunàga e ès onèscc inteletüalmènt.

pò a mé arde i ótre wiki, però ne arde trè o quàter, it, en, fr, es e se gh'è ergóta de bù arde ach sö chèle piö picinine che i è compàgne de nóter, e pò ciàpe chèl che gh'è 'n töte isé che só piösigür.

'n töte i manére piötòst che copià da i ótre wiki preferèse copià da ü lìber, isé la é fò la mé pagina Ladin Dolomitan, 'ndóe sò de cóza se pàrla e só chèl che scrìe e crèt mia che chèi de la it i fàghe mia isé, gh'è di pagine de la it che i copiàde pari pari dal "grande dizionario enciclopedico utet".

senò scrìe de la mé tèra che la éde co i mé öcc, che la cognòse come i mé tasche e prima domànde sèmper conférma a chi del pòst, ach se l'è sèmper bergamàsca.

per chèsto dighe che se gh'è ergóta de sbaiàt 'n chèl che ó scrìcc, l'è che la fràze l'è 'mpó 'mbogàda e ghe sarès de mètela zó piö ciàra e l'è che manca öna quach riferimèncc che l' Nino l'à troàt e che l'è giöst zontàga dét. se salta fò di óter erùr sarò 'l prìm a ölì sistemài. --Aldedogn 15:59, 24 Lüi 2010 (UTC)

  • varda, vün 'l pö scriv in bunafed, ma senza cultüra te pödet scriv di gross erur. Mì me capita de spess de capìl quand che la gent la parla de scienza senza savèla (i fann i savela senza savèla, la scienza...)
  • sta 'tent a cubià di liber che gh'è la quistiun copyright, anca se sun sigür che a la fin de re-aranget el test per fà sü vergot de uriginal
  • a bun cünt mì disi che mì, se vöri scriv de rob che cugnussi minga tecnigament (v. giüstizia), preferissi vultà un articul d'un altra wiki. --Insübrich 08:50, 26 Lüi 2010 (UTC)
Sem segür che la roba in de la it, en, fr, etc. l'è tüta giüsta? L'Aldedogn el gh'ha resun: l'artcul in sül Ladin Dolomitan de la .it l'é propi un disaster, e de rob traa giò, inscí a la carlona, i wiki hinn pienn. Tücc i wiki. E pürtrop anca i liber gh'hann dent di bej garbüj, di völt... L'ünega l'è che l'è prubabel che la wiki siciliana la sa püssee in sül Dell'Utri già che lü l'è sicilian. Però, prima de scancelàla via la roba scriüda de l'Aldedogn, besogna pruà che l'è minga giüsta. Un salüd a tücc, --Mondschein 19:32, 26 Lüi 2010 (UTC)
Mé só decórde co l'Aldedogn quan che 'l dis che ocór mìa éser espèrcc endèna matéria per scrìer söndèn argomènt. L'è pròpe 'l spìrit de la wikipedia. L'importànte l'è de mìa 'nventàs negót e de riportà le fóncc de le afermasiù che se fà 'ndèi artìcoi. Co le fóncc gh'è gnànche de éser tròp pìtime perchè se dìze che l'èrba l'è vérda, me ocór mìa de cità 'na fónt per dimostràl, l'è sóta i öcc de töcc (ma l'è mìa chèsto 'l nòst càzo).
Mé seghéte a pensà che la fràse co le descrisiù mìnime come che i ìe prupunìde mé (sö la bàze de chèl che gh'ìa scriìt l'Aldedogn) i è acetàbii, suratöt se se mensiùna le fóncc dirète che g'ho troàt.
Pènse apò che come sulusiù de compromès, pödarès éser acetàbil fà sènsa scriìle (le descrisiù) endèl artìcol de l'an 2010, ma de mitìle dét endèl artìcol söl Dell'Utri.
Quan che g'ho prupunìt de ciapà l'artìcol en italià e traducìl, se nintindìe de ciapàl come pùnto de partènsa, e dòpo de fàga le mudìfiche che pensàem giöste (el töt coredàt de fóncc e riferimèncc, e suratöt endèn spirit NPOV. NPOV=Neutral Point Of View=Pont de vista neutràl).
Só decórde 'nvéce col Insübrich en sènso generàl söl prensépe de la prüdènsa. Semài che se conós mìa bé 'n argomènt, l'è 'na bùna nòrma atignìs a chèl che scrìf le wikipedie piö atresàde de la nòsta, perloméno perchè gh'è piö tàta zét che contròla e che migliùra. L'è ciàr che apò 'ndèle wiki piö gròse se pöde troà dele soràde. L'è 'n rés·cio che se conós, se capetarà e se nencorzaróm, metaróm a pòst. D'altronde, che öt fà? I artìcoi g'hom mìa de pensà de fài inecepìbii zà a la prìma scritüra, gh'è sèmper el sistéma de migliurài e de corèger i erùr. La Wiki la funsiùna pròpe isé.
Per conclùder, mé rèste sö la propòsta de compromès che gh'ìe fat: tiróm vià le fràzi ogèt de la discusiù de l'articol söl 2010 e fóm l'artìcol söl Dell'Utri endóche naróm a mèter dét pò a le quistiù che sóm dré a discùter (con tat de fóncc e riferimècc). Cunsiderìl en compromés, mìa la scèlta migliùr en asolùto. Sènsa compromès en vegnóm piö föra s·cècc. E se gh'ìf 'na quach edèa piö bèla, tirìla fò.
--Ninonino 09:07, 27 Lüi 2010 (UTC)
Ps: Amò 'na ròba. El pènse adilbù: semài che riaróm a vègner fò de chèsta discusiù condèna sulusiù cundividìda, g'haróm fàt en óter bèl sàlto de qualità come comunità, de piö che a fà mìla o dumìla artìcoi e g'haróm 'n ótra ròba de nà urgugliùs. Töcc.

mé so mia tròp decorde de tiràle vià da la pagina 2010, se i è giöste i rèsta, se i sbaiàde s'i a scancèla o si a sistéma, se i manca i fonti si mèt dét. --Aldedogn 10:48, 27 Lüi 2010 (UTC)

mì disaria de metela in de la so pagina perchè l'è un descurs che'l merita püssee d'un para de righ--Insübrich 15:02, 27 Lüi 2010 (UTC)

Benone, fèm la pagina Dell'Utri, con töte i rìghe che ölì, però per chèle de la pagina 2010, se i è giöste i rèsta, se i sbaiàde s'i a scancèla o si a sistéma, se i manca i fonti si mèt dét.

--Aldedogn 20:45, 27 Lüi 2010 (UTC)

D'acord cunt l'Aldedogn: mej tajàla cürta chela monfrina chi e pientàla li. --Mondschein 20:47, 27 Lüi 2010 (UTC)

El Növ Testmament Modifega

Car' i mee amis de la LMO, me piasaria fav un dumanda: el Növ Testament l'è mej lasàl in de la LMO (per i resun traa inans del Grifter, che mi me par che sien di bun resun); u l'è mej mètel in d'un Wikibook u in d'una Wikisource, e, in de la LMO, lassagh dent dumà di "ligàm" che ghe punten adree (una sulüziun che l'è minga brüta, se la fa cuntent tücc)? Un salüd a tücc, --Mondschein 20:55, 27 Lüi 2010 (UTC)

fó öna propòsta che le pöderès stà a mèza stràda: se fà öna bèla pagina Nöf Testamènt, ma bèla, pò se mèt a la fì de la pàgina i ligàm a i pàgine con i capìtoi e 'nd i pagine di capìtoi se mèt öna precisasiù de öna quach righe 'ndó che se dis che chèla pagina lé l'è la tradusiù 'n Lumbàrt del capìtol tal dei tali del Nöf Testamènt, tradüzìt da nóter de la Lmo e che l'è part de ü progèt piö grant che l' gh'à la sò pàgina de bàze in de la pàgina Nöf Testamènt a la quàl se rimànda per saìn de piö sö l'argomènt.

--Aldedogn 08:32, 28 Lüi 2010 (UTC)

El test integràl de 'n lìber, che 'l sàpe tradusiù o mìa, l'è mìa adàt a stà 'ndèn artìcol de 'na 'nciclopedìa. A la piö se pöl mèter en quach citasiù de póche rìghe dét endèn artìcol che pàrla de l'argomènt, ma té te sét dré a tradücì töt el Vangél...
El probléma l'è che gnànche wikisource l'acèta tradusiù uriginài fàde dei ütèncc. E pò a wikibooks el g'ha de le limitasiù, par che 'l ia acète apéne se l'è materiàl a üzo didàtich. Fórse 'l vangél el pödarès rientrà 'ndèl materiàl didàtich. Però, 'na tradusiù 'n lombàrt la metarèset sö la wikibooks italiano o sö chèla 'n inglés o che ótra, dàto che 'n lombàrt la gh'è mìa?
Entàt, per mìa ìga probémi condèn nisü, mé te dizarès de mitìi endèla tò pàgina persunàla, come sotapàgine. Lé nisü te pöl dì negót pènse.
--Ninonino 11:18, 28 Lüi 2010 (UTC)
d'acordi cunt el Nino, de pü o de men quel ch'hoo dii in de la pagina de la tradüziun del Monschein. Ghe vuraria anca una slungada a la pagina del Növ Testament... a l'è vera Aldedogn--Insübrich 15:59, 28 Lüi 2010 (UTC)

Hmmm Ma, se 'l wikibook nüm ghe l'em no, alura basta, parlèmen pü del Wikibook; e se la Wikisource la va ben gnanca lee... Ma... Suu no 'se dì... U fem inscí 'ma dis l'Aldedogn, già che vöna di regul principaj de la Wiki l'è dagh minga a trà ai regul; u ghe metum sü na crus al Növ Testament e 'l trum via, finii. La parposta de l'Aldedogn ghe n'ha giamò do de crus a faur, la sua e la mia. Quij che ghe va minga ben, che la metan pür de l'oltra banda la crus. Sperèm ch'un vergün d'olter el se faga vif e 'l ghe meta anca lü la sua crus de na banda u de l'oltra, a faur u cuntra, inscí che pö cüntum i crus e töum na decisiun. --Mondschein 17:48, 28 Lüi 2010 (UTC)

ma metel in del to blog 'l te va minga ben? Ghe metum el link in de la pagina Növ Testament...--Insübrich 18:40, 28 Lüi 2010 (UTC)
Chèl che 'l dis l'Insübrich l'è giöst, dòpo, ché sö la lmo, 'ndèi artìcoi che riguàrda 'l nöf testamét e i vangéi ghe metóm tat de citasiù e de link al tò blog.
Per wikibooks, fórse co la scüza che l'è 'n tèst didàtich (stória de le religiù?), 'na quach sciàns te podarèset vìghela. Pröa domànda al it.wikibooks, magàre i te la acèta. --Ninonino 20:45, 28 Lüi 2010 (UTC)
Ma, suu no gnanca mi se vöri stà li a trafegà trop, cunt chel Wikibook chi. El me blog suu no se l'è grand assee de vegh tüt el Növ Testament denter. Però gh'huu anca 60n MB's d'ispazzi in sün sit web, pensi che 60 de MB's sien assee. Pö, pövess, che'l Dakrismeno 'l me derva l'üss in sül so de sit. Prima u pö, na sulüziun la tröum. Ciau, --Mondschein 19:45, 29 Lüi 2010 (UTC)

Mé me se domànde coza ghe öl per fà sö ü Wikibook.lmo... l'idea de mandàl sö ü wikibook de ön ótra wiki la me convìnce mia tròp; picinèi sé, ma che i se ràngia deslperlùr... l'è isè malfà fà sö 'l wikilìber?

però pò 'l fastöde l'è ün óter, se m' pöl mia tradüs, m' pöl mètega dét póch in del wikiliber o nò? mé ölerès ragiunà sö i tradusiù; s' pöl mia mèt chèl che l'è stai tradözìt da nóter, però, pòta, béh o mal töt chèl che gh'è ché me l'à tradüzìt nóter: se mé laùre sö la it, gh'ó méla fónti de ciapà, de lès, de 'nfurmàm, de cità, lìber, siti, ensiclopedée, ecc.

nóter nò, gh'è negót in Lumbàrt, me tradüs töt per fórsa... mé dìghe, e chèsto l'è ü ragiunà generàl, che i régole i gh'àvrès de ès piö calibràde segónt i dimensiù, i posibilità, la stòria di lèngue dovràde in del la wiki. L'italiano l' gh'à miliù de posibilità che nóter m' gh'à mia, obligàga sóta i règole de l'italià o de l'inglés per nóter l'è ü pis méla ólte piö pezànt de chèl che l'è per la it o per la en.

te pödet mia mèt chèl che l'è tradüzìt da ü dovradùr, decórde, ma 'n italià gh'è zamò töt traduzìt, i dovradùr de la it i gh'à mia di problemi i ciapà chèl che l'è zamò traduzìt, ol materiàl l' ghe mànca mia. ma nóter? fòrse ol Vangél 'n Lumbàrt l' gh'è zamò, ma töt ol rèst? mé ó tradüzìt töt ol Cirano 'n bergamàsch, alura pöde mia mètel?

se laùre sö la it pöde mèt ol testo italià che ó dovràt come fonte per tradüs in italià, però... pecàt adóma che l'è ü tèst che l' val gran póch e l' dighe dezà che só 'ndàcc a sircà ol tèsto 'n francés, l'uriginàl, e ó ést che 'n italià i à straólt ol sènso del finàl.

alùra se m' fai? m' mèt sö sö la wikibook de la it ü tèsto che l' val póch, ma facc da ü che l'è mia de la wikipedia e i me scancelerès vià ü tèst piö corèt, col finàl giöst, che pöderès mèt sö mé? e sö la Lmo, negóta del töt!!!!

l'è mia ü gran ragiunà, neh... --Aldedogn 21:27, 29 Lüi 2010 (UTC)

gent, quand che se parla de tradüziun parlum d'una roba delicada, in particular se l'è un test inscì impurtant. El wikibooks a l'è el sit per fà di liber de zeru. Per i voster tradüziun mì dupraria un sit aposta--Insübrich 07:56, 30 Lüi 2010 (UTC)